Ottaako ihastunut nainen tällä tavoin itselleen takaisin menettämäänsä kontrollia? Vai mikä tuossa on?
Ihastunut nainen kun on joskus hieman tyly
49
507
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot vaan tehnyt jotain 😁
- Anonyymi
Kyllä se on siitä kysymys usein, että ei saa odottamassa vastakaikua tai ei pysty ajattelemaan, että toinen tuntisi samoin. Turhauttavaahan se silloin on. Ymmärrätkö sellaisen tosiasian, että suurin osa ihmisistä täällä Suomessa on enemmän tai vähemmän traumatisoinut? Silloin joutuu punnitsemaan jokaisen ihmisen kohdalla, ottaako riskin että menettää omanarvontuntonsa, jos lähtee ns. jahtaamaan toista. Olen itse saanut miehiltä aika pelottavaakin palautetta, jos en ole ollut heistä takaisin kiinnostunut. Ihan on "tyly" mieto ilmaisu joskus.
- Anonyymi
Mene traumajankkaaja jonnekin muualle oikeesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene traumajankkaaja jonnekin muualle oikeesti.
Niin kauan asiat eivät muutu, kun tosiasioilta sulkee silmät. Edellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan asiat eivät muutu, kun tosiasioilta sulkee silmät. Edellinen
Ei nuo ole tosiasioita vaan täysin oma kokemuksesi ja mielipiteesi. :D Tylyys on myös luonteenpiirre sekä ja jopa strategia ilman traumapalloilua ja nyyhkyttämistä.
- Anonyymi
Talvi traumatisoi. Vtun kylmä kuin suomalainen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Mä olen kyllä lämmin nainen. Että äläpä yleistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinustakaan mies tuo lämpö hohka.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvin kummalliselta käytökseltä, ainakin jos väität hänen olevan tyly sitä ihastustaan kohtaan. Enpä ole moiseen koskaan törmännyt. Voisin ajatella noin käyvän, jos vaikkapa on ihastunut, mutta ei ole mitään aikomusta toimia mitenkään sen ihastuksen mukaan. Tuolloin tarkoituksena on tietenkin karkottaa se ihminen, jottei tarvitse koetella omaa itsekuriaan.
Jos on tuollainen sitä "ihastustaan" kohtaan, niin tuskinpa on oikeasti ihastunut.- Anonyymi
Jotakuinkin näin. Jotkut miehet nyt vaan ärsyttää, ja tylyys on tapa koetella rajoja että mitä kaikkea naiselta sietää, tuoden esille oman kynnysmattomaisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotakuinkin näin. Jotkut miehet nyt vaan ärsyttää, ja tylyys on tapa koetella rajoja että mitä kaikkea naiselta sietää, tuoden esille oman kynnysmattomaisuuden.
Ei kuulosta lainkaan ihastuneen käytökseltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sitä olekaan. Vetovoimaa voi tuntea ärsyttäviin miehiin, siihen se jääkin.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Jos joku ei kiinnosta niin silloin kohtelu on tylyä, eikä häntä huomioida millään tavalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovemmatkin naiset heltyvät oikeilla käsivarsilla. Ne eivät ole pikkupojan tasolle jääneiden feminiinisten urosten käsivarsilla joille tunteista puhuminen on kryptoniittia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sitä olekaan. Vetovoimaa voi tuntea ärsyttäviin miehiin, siihen se jääkin.
"Jotkut miehet nyt vaan ärsyttää, ja tylyys on tapa koetella rajoja että mitä kaikkea naiselta sietää, tuoden esille oman kynnysmattomaisuuden."
Kuulostaa erittäin kummalliselta käytökseltä tuokin. Miksi hitossa kukaan tuhlaisia aikaansa ja energiaansa koetellakseen jonkut rajoja. Onko kyseinen henkilö jäänyt 5 vuotiaan uhmaikäisen tasolle ajattelultaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovemmatkin naiset heltyvät oikeilla käsivarsilla. Ne eivät ole pikkupojan tasolle jääneiden feminiinisten urosten käsivarsilla joille tunteista puhuminen on kryptoniittia..
Aidosti kova ihminen ei helly kenellekään. Pitää olla masokisti edes yrittääkseen ja rakastaa pettymyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi heltyä jos ei kaipaa läheisyyttä kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Ihastunut nainen on odottaa kaipaamansa miehen näkemistä❤️❤️❤️❤️umpisolmun voi myös avata❣️
-🌹- - Anonyymi
Olen huomannut saman, mutta miehen kohdalla. Tän miehen tapauksessa, olemme siis ihastuneita toisiimme molemmat, hän välillä alkaa sellaiseksi nuivaksi. Mutta tämä tulee tilanteissa jossa hänellä on herännyt mustasukkaisuus/hylätyksi tulemisen pelko.
- Anonyymi
Mun mies on usein vieraille ihmisille todella tyly, tympeä ja epäkohtelias. Tänään meillä kävi pari ihmistä ostamassa ja hakemassa erään huonekalun, ja siinä olkkarissa juteltiin mukavia ja tehtiin kauppoja. Puolisoni käveli ohi tervehtimättä ja mitään puhumatta. Jotakin äyskäisi pihaan parkkeeratusta autosta. Jotain sanoakseni kysäisin mieheltäni jotain ja hän murahti mullekin jotain tyyliin 'en tiedä, en oo nähny' ja painui ovesta pihalle.
Kauheaa, kun aina vieraiden ja sukulaisten seurassa joudun jännittämään, että millä tuulella mies on. Aamulla hän on aivan superäkäinen aina, oikein haastaa riitaa joskus, ja sen takia välttelen aamulla häntä tai ainakin puhumista.
Minullekin hän on epäkohtelias ja usein tosi tyly, vähättelee joskus pisteliäästi mielenkiinnon kohteitani, eikä oikeastaan koskaan sano mitään positiivista muusta huomioinnista puhumattakaan.
Osaa toisinaan ja omien kavereidensa seurassa olla mukava, humoristinen jne, mutta vähänkin vieraampiin ihmisiin tai mun ystäviin ja sukulaisiin suhtautuu hirveän negatiivisesti ja jäykästi, ei yleensä puhu mitään.
En tiedä. Harkitsen eroamista taas kerran. Paska fiilis.- Anonyymi
Hän salaa jotain. Ehkä pettänyt sinua? Sukulaisten ja sinun näkeminen tuo peilinä hänen silmiin että sä olet luotettava ja hän ei ole. Henkinen huonovointisuus…. Oma syyllisyys jostain? Sun seläntakana tehdystä asiasta? Petos?
- Anonyymi
Pahalta tuntui lukea kokemuksestasi🙏 Kuulostaa ihan mun exältä. Erosimme, en kestänyt enään pelkoa ja epätietoisuutta jne välinpitämätön ja kylmäsydäminen käytös jota hän kylvi ja kasvatti. Paljastui että hän oli pettänyt minua moneen otteeseen. Meillä on 3 aikuista lasta.
Henkinen väkivalta ei kuulu parisuhteisiin eikä perhe elämään. - Anonyymi
Sinä harkitset pettämistä taas kun kolisee itsetuntosi kun olet mikä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuonkin ongelma on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On selvästi pettäjä ite puhumassa ku kolisee.
- Anonyymi
Minusta tulee tyly ainoastaan, jos huomaan, että yritetään pelailla kiinnostaa-ei-kiinnosta-leikkiä.
- Anonyymi
Oletko kertonut selvästi tunteistasi toista kohtaan ja käyttäytynyt niin että välität. Joskus toinen voi olla vaan niin epävarma sinusta eikä ota silloin todesta sinua
- Anonyymi
Näin on tai hyvin häkeltynyt tilanteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on tai hyvin häkeltynyt tilanteesta.
Voi se olla niinkin ettei nainen ole millään tavalla kiinnostunut miehestä, joka lähestynyt monta kertaa. Ihmettelee sitä miksi mies noin toimii!
- Anonyymi
Ihan ensimäinen kysymys: käykö töissä.
- Anonyymi
Käy
- Anonyymi
Juu kyllä töissä ihmiset käy.
- Anonyymi
Minäkin haluaisin käydä töissä vakituisessa työpaikassa, mutta...
- Anonyymi
Juu, välillä saa hävetä omaa miestään kun on naama norsun vit tuna kun joku putkimies tekee työtänsä. Käytöstavat tuntuu olevan hukassa.
- Anonyymi
Sillä on kato niin hyvä elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on kato niin hyvä elämä.
Määrittele hyvä elämä.
- Anonyymi
Anteeksi kaikille mukaville työmiehille kun olin kesällä hiukan tylyn oloinen. Kauheat kivut jalassa niin ei siinä paljon hymyilyttänyt.
- Anonyymi
Ai niin siltä pelikaverilta pyydän vielä anteeksi kun oon ollut välillä kiukkunen.
- Anonyymi
Jos nainen kokee sinun leikkivän hänen kanssaan, hän voi käyttäytyä noin. Ajattelee, että tiedät hänen ihastumisen tunteistaan ja testailet. Jos lisäksi paikalla on muuta yleisöä, hän saattaa ajatella, että olet kertonut naisen olevan sinuun ihan lääpällään. Hän haluaa palauttaa omanarvontuntonsa. Tässä joitakin selityksiä, milloin itse olen käyttäytynyt tylysti, vaikka olisin ihastunut.
- Anonyymi
Sivusta tähän, että mies on lapsellinen, jos mainitsee jollekulle, että se nainen on häneen ihastunut. Jos nainen on ihastunut minuun, niin ei tulisi mieleenkään mennä kertomaan siitä jollekin kolmannelle osapuolelle. Tuo on kuin vesselit välitunnilla keräämässä kaverien ylistyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta tähän, että mies on lapsellinen, jos mainitsee jollekulle, että se nainen on häneen ihastunut. Jos nainen on ihastunut minuun, niin ei tulisi mieleenkään mennä kertomaan siitä jollekin kolmannelle osapuolelle. Tuo on kuin vesselit välitunnilla keräämässä kaverien ylistyksiä.
Lisään vielä, että se on harmittavaa, jos nainen oletusarvoisesti niputtaa kaikki miehet samanlaisiksi laumahenkisiksi toistensa selkään taputtajiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kavereillenne kerrotte kuitenkin omista ihastuksista, ja yhtäkkiä onkin koko suku ja kaveripiiri kyselemässä milloin mitäkin. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kavereillenne kerrotte kuitenkin omista ihastuksista, ja yhtäkkiä onkin koko suku ja kaveripiiri kyselemässä milloin mitäkin. Sivusta
Kuka kertoo, kuka ei. Tämänkin voi yleistää. Ne muutamat mainostajat sitten näköjään leimaavat kaikki.
- Anonyymi
Eikö nykyään kaikki ole tylyjä toisilleen. Hirveän hakala jotenkin jaksaa olla mukava kun joka puolella vaan m* lkkuja.
- Anonyymi
Aika moni mlkkuij valitettavasti osaavat vain puukottaa selkään.
- Anonyymi
Tätä ketjua, kun lukee, niin en yhtään ihmettele, että monella on asiat solmussa kaivattunsa kanssa.
- Anonyymi
Minä en ainakaan lähde kenenkään naisen kynnysmatoksi, jos ei kykene kommunikoimaan niin h*oratkoon muiden "ystäviensä'" kanssa.
- Anonyymi
Sulla AP jokin tosi vinoitunut kuva ihastumisista.
Oot varmaan itsekin aika eitöinen tyly ja kylmä...
Luultavasti myös agresiivinen jollain tapaa
Kanssakäymisessä jos
Kylmä ja tyly käytös on sulle normaalia.🚩
Ja mihin olikaan ihastunut ?
Voimaan vai naisen vihareaktioon ?
Nekään oikein mitään normaaleja juttuja mihin ihastutaan
Vaan tosi outoja ... Jopa myrkyllisiä ... 🚩
Ehkä on parempi et pysyt vain seksissä
Ja jätät rakastamisen ja ihastumisen
Niille jotka sen osaa
Ja osaavat myös komunikoida sen kauniisti ja ihasti esiin - Anonyymi
Olet ollut uuvatti ja koittaa potkia sinua persuksille että tekisit jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163