te palvelut tampere

Anonyymi-ap

kokemukset hyvät vai huonot?

10

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

regina saari entinen kristillisten valtuusto jäsen sastamalasta-vaihtoi ilmeisesti kokoomukseen.

• Anonyymi

huonoja kokemuksia.kun täytettiin sielä yksi lappu .johon alas tuli että tietoja ei saa luovuttaa ilman minun suostumusta kellekkään.niin oudosti kelassa tiesivät mitä olin sanonut te-toimistossa.no kysyin mitäs tämä tarkoittaa kun mun tietoja ei pitäisi olla täälä.mutta te-toimiston virkailija ja kelan virkailijat ovat kavereita.ja tunnettu asia naiset ei pysty pitään mitään salassa.kun kelassa sanoin että mitäs jos teen tästä valituksen meni virkailija kumman hiljaiseksi.en tehnyt valitusta kun ei se enää mitään olisi auttanut.mutta voin kokemuksesta sanoa .älkää luottako mihinkään mitä josain virastossa sanotaan tai paperissa lukee.

• Anonyymi

Työnvälityksestä työtä ei saa

• Anonyymi

Mutta 10 vuotta pystyy olemaan kirjoilla ja saamaan tukia. Sen jälkeen ei pääse takas - eli ei saa enää töitä, kun ei ole välittäjää. Kaikki työpaikat, joissa olen ollut on työnvälityksestä saatuja.

• Anonyymi

sastamalan te toimisto jota saari johti aikoinaan joutui mot rikosohjelmaan työteekki palveluista. ala arvoinen johtaja.

hellunta.ilainen merkonomi ilmeisesti

• Anonyymi

ylellä juttua some kiusaamisesta ja aamulehden ja hesarin sivu.onko ketään tampereen te palveluissa töissä. nyt kaikki törky esiin....

• Anonyymi

Todella paha koko koneisto. Välttäkää. Älkää olko listoilla.

• Anonyymi

paras on jos on minipalkka eikä maksa paskavaltiolle yhtään veroja ja toisaalta ei käy te palveluissa.saa elää rauhassa

nyt vaan on paha työtilanne kunnissa ja sit joutuu käyttämään te -"palveluja"siis solvaamista ja kiusaamista......
      odotan paljastuksia tampereen te palveluista toivottavasti pomon alaiset paljastaa kaikkea törkyä.

• Anonyymi

uusi juttu tampeereen te palvelu ongelmista. aamulehti.
      kertokaa tampereen työttömät mitä siellä tapahtuu,mitä palveluissa on vikaa.

• Anonyymi

Aika harvoin joutunut käymään työllisyyspalveluissa niiden monen alkukäynnin jälkeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      107
      6788
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      382
      6428
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      62
      3223
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      117
      2728
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2360
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1687
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1535
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe