Rikkautta on kahta laatua

Anonyymi-ap

Kaikki rikkaus ei ole Jumalan siunausta.

Matteus:
4:8 Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston
4:9 ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua".
4:10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman'."

20

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Tuo ei todista, etteikö kolminaisuudessa isä voisi olla perkele. Jeesus meni myöhemmin Öljymäelle/kukkulalle/vuorelle, ja polvistui rukoilemaan. Joillekin ihmisille pauhasi, että ovat perkeleen lapsia. Muualla Raamatussa todetaan, vain yksi on isä.

• Anonyymi

Sinä valehtelet.

Jesaja:
        9:5 Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä valehtelet.

Jesaja:
        9:5 Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
        .

Ei-helluntailainen kommentti:

Valhetta tai ei, mutta Raamatusta nuo asiat ovat kuitenkin:

Matteuksen evankeliumi:
        23:1 Silloin Jeesus puhui kansalle ja opetuslapsilleen.........
        23:9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.

Johanneksen evankeliumi:
        8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

Psalmit:
        62:10 Vain tuulen henkäystä ovat ihmiset, vain valhetta ihmisten lapset: kaikki he nousevat vaa'assa ylös köykäisempinä kuin tuulenhenkäys.

Efesolaiskirje:
        4:6 yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.

• Anonyymi

Katolisen kirkon rikkaudet eivät ole Jumalan antamia.

• Anonyymi

Mitä vanhempi kirkkokunta, sen varmemmin siellä on jäljellä alkuperäistä oikeata uskoa.

Helluntailiikke on Amerikasta tuotu, maallikoiden ja homppelimiesten perustama paha eksytys ja heresia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vanhempi kirkkokunta, sen varmemmin siellä on jäljellä alkuperäistä oikeata uskoa.

Helluntailiikke on Amerikasta tuotu, maallikoiden ja homppelimiesten perustama paha eksytys ja heresia.

Luste on uudempaa "kristillisyyttä", jälkeenpäin kylvettyä väkevää menoa, mikä kietoutuu perinteisten vanhojen kristillisten kirkkokuntien ympärille ja joihinkin sisällekin "ekumenian" tai "yhteiskristillisyyden" -nimissä ja muodossa.

• Anonyymi

Perkele aikaisemmin lainasi taitavasti sanaa kun kiusasi Jeesusta. Perkele osaa taitavasti lainata sanaa. Lisään vain siihen oman mausteensa että kun sanassa kerran näin sanotaan.

Niin tuttua.

• Anonyymi

Testasi, onko Jeesus ahne

• Anonyymi

Kun käski heittäytyä alas vuorelta, ei kyse ollut ahneudesta..

• Anonyymi

Riippuu motiiveista ja tavasta millä rikkaus on saatu. Rikkaus on tulla siunauksena että on ollut uskollinen Herran työssä. Jumala varjelee, antaa terveyttä ja johdatusta myös aineellisella tavalla.

• Anonyymi

Myös Saatana palkitsee uskolliset palvelijansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös Saatana palkitsee uskolliset palvelijansa.

Tottakai!

• Anonyymi

kuoli sitten ristillä , jumalani jumalani miksi minut hylkäsit

• Anonyymi

Psalmit:
        22:2 Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Miksi olet kaukana, et auta minua, et kuule valitukseni sanoja?
        22:3 Jumalani, minä huudan päivällä, mutta sinä et vastaa, ja yöllä, enkä voi vaieta.
        22:4 Ja kuitenkin sinä olet Pyhä, jonka istuin on Israelin kiitosvirtten keskellä.
        22:5 Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät.
        22:6 He huusivat sinua ja pelastuivat; he luottivat sinuun eivätkä tulleet häpeään.
        22:7 Mutta minä olen mato enkä ihminen, ihmisten pilkka ja kansan hylky.
        22:8 Kaikki, jotka minut näkevät, pilkkaavat minua, levittelevät suutansa, nyökyttävät ilkkuen päätään:
        22:9 "Jätä asiasi Herran haltuun. Hän vapahtakoon hänet, hän pelastakoon hänet, koska on häneen mielistynyt."
        22:10 Sinähän vedit minut äitini kohdusta, sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla;
        22:11 sinun huomaasi minä olen jätetty syntymästäni saakka, sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta.
        22:12 Älä ole minusta kaukana, sillä ahdistus on läsnä, eikä auttajaa ole.
        22:13 Minua saartavat väkevät sonnit, Baasanin härät piirittävät minut,
        22:14 avaavat kitansa minua vastaan, niinkuin raatelevat, kiljuvat leijonat.
        22:15 Niinkuin vesi minä olen maahan vuodatettu; kaikki minun luuni ovat irti toisistansa; minun sydämeni on niinkuin vaha, se on sulanut minun rinnassani.
        22:16 Minun voimani on kuivettunut kuin saviastian siru, ja kieleni tarttuu suuni lakeen, ja sinä lasket minut alas kuoleman tomuun.
        22:17 Sillä koirat minua piirittävät, pahain parvi saartaa minut, minun käteni ja jalkani, niinkuin jalopeurat.
        22:18 Minä voin lukea kaikki luuni; he katselevat minua ilkkuen;
        22:19 he jakavat keskenänsä minun vaatteeni ja heittävät minun puvustani arpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psalmit:
        22:2 Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Miksi olet kaukana, et auta minua, et kuule valitukseni sanoja?
        22:3 Jumalani, minä huudan päivällä, mutta sinä et vastaa, ja yöllä, enkä voi vaieta.
        22:4 Ja kuitenkin sinä olet Pyhä, jonka istuin on Israelin kiitosvirtten keskellä.
        22:5 Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät.
        22:6 He huusivat sinua ja pelastuivat; he luottivat sinuun eivätkä tulleet häpeään.
        22:7 Mutta minä olen mato enkä ihminen, ihmisten pilkka ja kansan hylky.
        22:8 Kaikki, jotka minut näkevät, pilkkaavat minua, levittelevät suutansa, nyökyttävät ilkkuen päätään:
        22:9 "Jätä asiasi Herran haltuun. Hän vapahtakoon hänet, hän pelastakoon hänet, koska on häneen mielistynyt."
        22:10 Sinähän vedit minut äitini kohdusta, sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla;
        22:11 sinun huomaasi minä olen jätetty syntymästäni saakka, sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta.
        22:12 Älä ole minusta kaukana, sillä ahdistus on läsnä, eikä auttajaa ole.
        22:13 Minua saartavat väkevät sonnit, Baasanin härät piirittävät minut,
        22:14 avaavat kitansa minua vastaan, niinkuin raatelevat, kiljuvat leijonat.
        22:15 Niinkuin vesi minä olen maahan vuodatettu; kaikki minun luuni ovat irti toisistansa; minun sydämeni on niinkuin vaha, se on sulanut minun rinnassani.
        22:16 Minun voimani on kuivettunut kuin saviastian siru, ja kieleni tarttuu suuni lakeen, ja sinä lasket minut alas kuoleman tomuun.
        22:17 Sillä koirat minua piirittävät, pahain parvi saartaa minut, minun käteni ja jalkani, niinkuin jalopeurat.
        22:18 Minä voin lukea kaikki luuni; he katselevat minua ilkkuen;
        22:19 he jakavat keskenänsä minun vaatteeni ja heittävät minun puvustani arpaa.

....
        22:30 Kaikki maan mahtavat syövät ja kumartavat; hänen edessään polvistuvat kaikki, jotka mullan alle astuvat eivätkä voi elossa pysyä.
        22:31 Jälkeentulevaiset palvelevat häntä, tuleville polville kerrotaan Herrasta.
        22:32 He tulevat ja julistavat vastedes syntyvälle kansalle hänen vanhurskauttaan, että hän on tämän tehnyt.

• Anonyymi

Luuk.4:5 Ja perkele vei hänen korkialle vuorelle ja osoitti hänelle kaikki maan piirin valtakunnat silmänräpäyksellä. Ps.104:30 Sinä lähetät ulos henkes, niin he luoduksi tulevat, ja sinä uudistat maan muodon. Biblia (1776) Job.33:4.

• Anonyymi

Jotkut ovat niin köyhiä, ettei heillä ole muuta kuin paljon rahaa.

• Anonyymi

Rikkaus, Perkele, siunaus, Saatana, kaikki valtakunnat, kumartamiset ja palvelemiset ...

Mitäpä jos vain hyväsyisitte itsennne sellaisena kuin olette? Siitä alkaa mielenterveys ja se on ns. uskonnonkin sisältö oikein ymmärrettynä.

• Anonyymi

Sinä olet ymmärtänyt otsikon väärin.

• Anonyymi

Ei ihmisen elämä rikkaudesta riipu vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      245
      3313
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      359
      2956
    3. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      17
      1985
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      78
      1836
    5. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      63
      1763
    6. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      59
      1652
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1533
    8. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1476
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1404
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      475
      1400
    Aihe