Siivooja haussa eläkeläismiehelle.

Anonyymi-ap

Espoo palkkio maksetaan sopimuksemme mukaan, työ noin kerran viikossa. Kyyti järjestyy ja muu siihen liittyvä.
Koti on kerrostalo.
Ota reilusti yhteys tänne, niin vastaan, laita hieman avaintietoa sinusta.

33

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tarvittais siivoojaa. Mies 64v 02al

• Anonyymi

Lisä tienisti kiinnostaa kun yksin huoltaja olen.
      Ymmärsin kirjoituksestasi viestin, siivous ja erotiikka kahden kesken kuuluu sopimukseen. Erosimme mieheni kanssa vajaat vuosi sitten, joten seksiä harrastanut tänäaikana. Tykkään kylläkin tosi paljon tuottaa mieli hyvää kumppanille sekä saada sitä itselleni. Terv. N 34v ps. Kysy suoraan jos haluat tietää jotakin.

• Anonyymi

Millaiset muodot sinulla on ja missä päin olet ?
        Tuleeko puhdasta jälkeä😉

• Anonyymi

Oletko 02al . Mies 64v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaiset muodot sinulla on ja missä päin olet ?
        Tuleeko puhdasta jälkeä😉

Olen Vantaalla ja muodot naiselliset harrastan pitkien matkojen uintia ja salilla käyntiä. Tulee puhdasta siivous yksi harrastuksistani. Terkuin N 34v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen Vantaalla ja muodot naiselliset harrastan pitkien matkojen uintia ja salilla käyntiä. Tulee puhdasta siivous yksi harrastuksistani. Terkuin N 34v

Olisi kiva saada tänne tuollainen nainen siivoamaan.
        M 58v siilinjärvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M 58v siilinjärvi

Kiitos kehuista🤗
        Välimatkaa vähän liikaa oisin valmis muuten tulee siivoamaankin. N 34v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M 58v siilinjärvi

Oletko asunut pitkään Siilissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäätkö kunnolla saada kyrpää myös suuhusi. T. M 33v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäätkö kunnolla saada kyrpää myös suuhusi. T. M 33v

Tykkään myös suuhuni ottaa. N 34v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko asunut pitkään Siilissä.

On tämä jo tutuksi tullut joten muualta muuttanut oon
        58v siili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään myös suuhuni ottaa. N 34v

Kyllä suuhunkin jos on oikee nainen ja saa puristella rintoja ym
        M siili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetkö Turun lähelle. Mies 64v.

• Anonyymi

Onko sulla kik. Mies 64 02al.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko sulta saada yhteystietoja tänne.
        M alkaja

• Anonyymi

Alkaja haluu ottaa yhteyttä, mutta mihin?

• Anonyymi

Naiselle 34. Kerro missä tavattaisiin ekaksi livenä ja koska sovitaan sitten muut
        alkaja Espoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle 34. Kerro missä tavattaisiin ekaksi livenä ja koska sovitaan sitten muut
        alkaja Espoo

Miten ensiviikolla sulle kävisi. Olisiko kyseessä kahvittelu livenä vai haluatko testata myös muuta. Terkuin N 34v🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ensiviikolla sulle kävisi. Olisiko kyseessä kahvittelu livenä vai haluatko testata myös muuta. Terkuin N 34v🤗

Tietty halluu minkälainen peto olet sänkyhommissa, siivota naiset yleensä osaa. T. M 66

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensiviikko käy koska vain kahvittelun kanssa ja jo sulla on tahto voidaan katsoa nuo mainitsemasi asiat kahvin jälkeen, kerro aika ja paikka, voin myös noutaa sut jostain.
        Alkaja Espoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensiviikko käy koska vain kahvittelun kanssa ja jo sulla on tahto voidaan katsoa nuo mainitsemasi asiat kahvin jälkeen, kerro aika ja paikka, voin myös noutaa sut jostain.
        Alkaja Espoo

Keskiviikona onnistuis tavata vaikka Isossa Omenassa Kaisan Kafeessa, sopisiko sulle klo. 13 jälkeen. Kahvittelu ja tutustuminen ensisijassa, ymmärrän hyvin mikä diiliin kuuluu, siksi itselleni järjestänyt illan vapaaksi. T. N 34v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskiviikona onnistuis tavata vaikka Isossa Omenassa Kaisan Kafeessa, sopisiko sulle klo. 13 jälkeen. Kahvittelu ja tutustuminen ensisijassa, ymmärrän hyvin mikä diiliin kuuluu, siksi itselleni järjestänyt illan vapaaksi. T. N 34v

Ok siellä 13.30 sovittu.
        Alkaja Espoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok siellä 13.30 sovittu.
        Alkaja Espoo

Seisooko sul vielä kun itse siivoo pientä kämppääsi.
        Mietin vaan kun lueskelin näit juttui..t. seuraaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seisooko sul vielä kun itse siivoo pientä kämppääsi.
        Mietin vaan kun lueskelin näit juttui..t. seuraaja

Selkee aloitus ja rehti, kertoo naiselle mistä mies maksaa. Yksin huoltajaa piristää vanhempi mies, eihän siinä mitään pahaa. T. Rouva 57v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkee aloitus ja rehti, kertoo naiselle mistä mies maksaa. Yksin huoltajaa piristää vanhempi mies, eihän siinä mitään pahaa. T. Rouva 57v

Haluatko sinä tutustua Helsinkiläiseen raittiiseen mieheen?
        Tarvetta olisi myös alkajan ilmaisemaan työhön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kirjoitus sinulta🥰
        Lisä ansiot tulee tarpeeseen kun kahden asutaan teinin kans. Seurustelu sovi tähän elämän tilanteeseen, vanhempi mies aina saanut hormoonit hyrrää. Seksiä saanut ollenkaan eron jälkeen, siivous kerran viikkoon johon kuuluis seksi sopisi minulle hyvin. T. N 34v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iski flunssa, siis huominen täytyy perua, pahoitteluni
        Alkaja Espoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iski flunssa, siis huominen täytyy perua, pahoitteluni
        Alkaja Espoo

Kiitti kun ilmoitit😍 Paranemisiin lepää kunnolla, ilmoita milloin kykenet tapaamiseen. T. N 34v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti kun ilmoitit😍 Paranemisiin lepää kunnolla, ilmoita milloin kykenet tapaamiseen. T. N 34v

Pääsetkö loppuviikosta Selloon? Luulen, että perjantai tai lauantai olisi ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsetkö loppuviikosta Selloon? Luulen, että perjantai tai lauantai olisi ok.

Tiedän torstaina ehkä lauantai onnistuis jos vaihdan vuoroani. Riippuu haluatko kahvitella Sellossa pelkästään. N 34v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän torstaina ehkä lauantai onnistuis jos vaihdan vuoroani. Riippuu haluatko kahvitella Sellossa pelkästään. N 34v

Mitä vain riippuu sinusta, illalla mulla on yhdet syntymäpäivä juhlat (pakkopulla).
        Alkaja Espoo

• Anonyymi

Löytyykö sulta N34 sähköpostia, voisin laittaa viestiä.

• Anonyymi

Ai että kun löytäisi hyvä runkoisen täysi ikäisen alaston siivoojan. Runkaisin katselleessa kun siivoo, välillä ois pakko painaa pöydän päälle siivooja, tulisin takaapäin sisään naisin rajusti sit laukeesiin sisään. Siivooja jatkais sen jälkeen työtään, valmistuisin uuteen panoon kun kämppä siivottu. Eläkeläinen yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3703
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3075
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1503
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1269
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1146
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      971
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      945
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      932
    Aihe