Olin tutulla (nais) hieojalla. tiesin, että hän asuu naisen kanssa eli on lesbo. Hänellä on kuitenkin ihanat kädet ja oe, kun levittää öljyä niin oilen monesti kostunut ja itse asiassa olen pelännyt että tämä sen huomaa.
Nyt sitten viime kerralla nostin peppua mahallani hänelle ja hän sanoi että vau. koska olin valmiiksi märkä ja turvoksissa niin sanoin, että voi laitaa sormet sisääni hetkeksi. Laukesin hiton pian ja jäin pohtimaan, monikohan tuota pyytää tai noin..?
Onko teillä kokemuksia erottisista tuntemuksista jommankumman sukupuolen hierojasn kanssa? Olen pari kertaa tyydyttänyt itseni hieronnan jälkeen, nyt kehtasin sanoa tuon asian ääneen ja hyvää teki. kaikki jatkui kuin ei mitään sen jälkeen eikä se kestänyt kauaa
Moniko pyytää/ antaa koskea alapäähän hieronnassa
Anonyymi-ap
5
687
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran nostin minäkin krapulapanetuksessa ja kyllä se mieshieroja siitäkin hieroi koko alueelta. Tosin ei laittanut sormia sisääni. Olisin antanut laittaa.
- Anonyymi
Mä teen netin kautta hierontakeikkaa ja yritän tahallani saada miehelle erektion.
Tanja 19- Anonyymi
Missä päin?
- Anonyymi
Joskus öljyvaiheessa on tullut tutulla hierojalla olo että laitan sinne vaiks omat sormeni, mutta en sit kumminkaan. On kyllä kiihottanut osaavat kädet ja öljy
- Anonyymi
Ei hierojat uskalla koskea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724148
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans773869Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572408Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642256Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361945- 491839
- 991646
- 561632
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551623- 571473