mennyt vaan täysin hukkaan sulla :D
Se kaikki aika vuosina 2008-2025 ei oikeasti
41
449
Vastaukset
- Anonyymi
Se hetki kun ymmärrät että kaikki se aika meni vain viemäristä alas
- Anonyymi
En oikeasti olisi kirjoittanut tätä jos koko ajatus ei kylmäisi itseänikin :s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli että on ihmisiä jotka elää näin:
”On toinen ”todellisuus”, joka ei ole oikea todellisuus, mutta jossa elän mieluummin kuin oikeassa todellisuudessa”
Surullista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”On toinen ”todellisuus”, joka ei ole oikea todellisuus, mutta jossa elän mieluummin kuin oikeassa todellisuudessa”
Surullista.Ohje muille: älä oikeasti ikinä anna itsesi päätyä tuohon tilanteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohje muille: älä oikeasti ikinä anna itsesi päätyä tuohon tilanteeseen.
Mistä sinä tiedät missä todellisuudessa joku elää? Aika epäselvää? Ja miksi arvostelet jonkun käyttämää aikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista.Puhut ihan läpiä päähäsi. Voitko antaa rauhan. Sairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tilanteeseen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista.Minun mielestäni on ala-arvoista tämä täysin kaheli lässytys? Ketä yrität maalittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista.Öhhhh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni on ala-arvoista tämä täysin kaheli lässytys? Ketä yrität maalittaa.
Nainen toista naista tai sairas ukkeli jotain naista. Oletan.
Toivottavasti pysyy kaukana. Ei taida se omakaan elämä niin kummoinen olla.
Mulla on vaan yks todellisuus ja se on se elämä mitä elänyt. Ei mikään kuviteltu. Tosi sekavia hourulapuheita.. Onko joku hieman kateellinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista.Mitä yrität sanoa? Mikä todellisuus ja mihin liittyen? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet päästäsi sairas. Sinä tarvitset apua. 🤔 Mene hoitoon oikeesti. Omaksi parhaaksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohje sulle. Älä anna itsesi päästä noin pitkälle psykoosiin. 🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni on ala-arvoista tämä täysin kaheli lässytys? Ketä yrität maalittaa.
Hän maalittaa ja kiusaa, kun hän bongasi yhden "v. 2008" -aiheisen keskustelun.
- Anonyymi
Pankinjohtajienki alamäki alkoi paljo aikasemmin. -sivusta
- Anonyymi
"Huomenna mennään Korkeasaareen Korkeasaareen Korkeasaareen..."
-Koko Päiväksi - Anonyymi
Tarkoitat Palstapirkko Ap miestä? Täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Ei mikään aiks ole mennyt hukkaan. Kaikki tuo kokemusta.
- Anonyymi
Sinulla on mennyt vain tuon verran aikaa elämässä hukkaan.
Minun piti oikein lukea aiheesta ” Millainen on YHTEISKUNTA KELVOTON IHMINEN”
Pitäs alkaa kirjoittamaan sitä LAUSUNTOA minusta ja rakkaasta TURJAKE MIEHESTÄNI joka RAKASTAA MINUA ENEMMÄN, KUIN MINÄ HÄNTÄ.
Ehkä minäkin opin RAKASTAMAAN TURJAKE MIESTÄNI, kun hoidan meidät takaisin yhteiskunta kelvollisiksi.- Anonyymi
Lisään, että kyllä minäkin rakastaisin miehenä naista joka on ollut YHTEISKUNTA KELPOINEN SYNTYMÄSTÄ ASTI.
Hän alkoi kouluttautumaan ja kiinnostumaan YHTEISKUNNAN ASIOISTA JA KAIKESTA MUUSTA, niin IHMISET ALKOIVAT PÄIHTYNEENÄ HÄIRIKÖIMÄÄN SEKÄ VÄITTÄMÄÄN, ETTÄ HÄN ON KOTONA LASTENSA KANSSA HEIDÄN LAPSIA VARTEN JOITA HÄNEN TEHTÄVÄ OLI HOITAA ELI HUOLEHTIA ILMAISEKSI.
Jos olisin pakolais-äitinä tullut Suomeen lapsieni kanssa, niin MINÄ OLISIN OLLUT YHTEISKUNTA KELPOINEN JA OLISIN SAANUT RAUHASSA OLLA KOTONA OMIEN LASTENI ÄITINÄ. YHTEISKUNTA OLISI VIELÄ TUKENUT MINUA JA PITÄNYT HUOLEN SIITÄ, ETTÄ TOISTEN LAPSET EIVÄT VARMASTI TULE MINUN LUO HOITOON SYRJIMÄÄN MINUA JA MINUN PERHETTÄ, KOSKA HE JOUTUVAT MAKSAMAAN SUOMALAISINA SYRJINTÄ KORVAUKSIA!
Minä olen suomalaisena asunut Ruotsissa ja Norjassa, mutta minä en ole ollut PAKOLAISENA VAAN MEIDÄN PERHE ON OLLUT TÖISSÄ!
Äitini vanhemmat ovat olleet SOTA-PAKOLAISINA NORJASSA, mutta Suomen valtio määräsi Petsamon SOTA-PAKOLAISET NORJASTA TAKAISIN SUOMEEN!
Minun suku kyllä PALASI, koska MINÄ JA ÄITINI OLLAAN ELÄVIÄ TODISTEITA SIITÄ, että HÄNEN VANHEMMAT OVAT SOTA-PAKOLAISINA PALANNEET KILTISTI SUOMEEN VAIKKA NORJAN VALTIO OLI ANTANUT HEILLE TURVAPAIKAN.
Osa oli siirtolaisia ja osa pakolaisia, mutta minkä minä sille voin jos nuo molemmat sattuvat olemaan MINUN SUVUSSA!
- Anonyymi
Kyllä tämä pitkältim vaikuttaa siltä, että kaikki on mennyt hukkaan. Pyrkimys käänttä suuntaa onjoka kerta typistynyt siihen, että väen väkisin yritetään kammeta menneisyydessä siihen mistä tahtoo eroon ja blokataan se mitkä menneisyydessä olisi säilyttämisen arvoista.
- Anonyymi
Kyllä meni 🥺 valtio on mulle velkaa 😏 ja pari muutakin 🧐 mutta ne haetaan kun on sen aika
- Anonyymi
Voisitko lopettaa hänen stalkkaamisen. Lienet päästäsi hoidon tarpeessa. Hanki oma elämä. Psykoosi sul?
- Anonyymi
Siis mähän oon kokenut elämäni parhaat asiat noina aikoina 😳
- Anonyymi
Vähä sama mulla. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä sama mulla. 😂
Jep eikä elämän täydy olla täydellistä tai esim perhettä ei ole pakko hankkia. Silti voi olla tyytyväinen, vaikka ois käynytkin ikäviä asioita. Jotkut ne kasvaa kato pumpulissa.
- Anonyymi
En ny sanois. Kaikki ei hajua samoja asioita. Mä oon sentään työkykyinen ja käyn töissä. Ja tyytyväinen avioliittoon.
Kenenkään lärpäkkeen mielipide ei vois vähempää kiinnostaa. Vähän toki ärsyttää kun on hieman eri saappaissa talsittu, että joku yrittää tietää paremmin.
Lähden lenkille. Mene sinäkin.- Anonyymi
Onkohan se se lehmän utare. 🤣 Sehän nyt haluaa mustamaalata. Kaks umpityhmää miehensä kanssa.
- Anonyymi
Mistä revit noi p*skat mielipiteet ja vuosiluvut?
- Anonyymi
Mennyt kuule hukkaan koko elämä, niin ei joku 08-25 tunnu siinä enää missään.
- Anonyymi
Päin hlvettiä se on mennyt lähes koko tuo aika.
- Anonyymi
Luuleeko joku, että minä en muista kuinka huonosti on mennyt!?
- Anonyymi
Sulla lienee hieman kurja elämä. Otan osaa Reppana.
- Anonyymi
En oo sentää repinyt rööriäni kakaralla. Aikaa matkustella. Ja vielä nuorikin. Ehtiihän tuon ekankin kehon pilaamisen vielä tehdä. Hah
- Anonyymi
keneltä säkin vtun pässi pelituolipoika luulet että tämä nyt oli? mieti kera kusisen mulkkus miten sä puhuit nyt,sivusta
- Anonyymi
Sulla on tosi outo pinttymä 🤣
- Anonyymi
Samat sanat. Pöpi läpi
- Anonyymi
Kotkanruusullapa meni. Ja pahasti. -sivu
- Anonyymi
En lähtisi vaihtamaan elämää. Enemmän hyvää kuin huonoa noissakin vuosissa.
- Anonyymi
Ei oo mennyt hukkaan kun tää vuosi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163