Se kaikki aika vuosina 2008-2025 ei oikeasti

Anonyymi-ap

mennyt vaan täysin hukkaan sulla :D

41

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se hetki kun ymmärrät että kaikki se aika meni vain viemäristä alas

• Anonyymi

En oikeasti olisi kirjoittanut tätä jos koko ajatus ei kylmäisi itseänikin :s

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli että on ihmisiä jotka elää näin:

”On toinen ”todellisuus”, joka ei ole oikea todellisuus, mutta jossa elän mieluummin kuin oikeassa todellisuudessa”

Surullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”On toinen ”todellisuus”, joka ei ole oikea todellisuus, mutta jossa elän mieluummin kuin oikeassa todellisuudessa”

Surullista.

Ohje muille: älä oikeasti ikinä anna itsesi päätyä tuohon tilanteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät missä todellisuudessa joku elää? Aika epäselvää? Ja miksi arvostelet jonkun käyttämää aikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista.

Puhut ihan läpiä päähäsi. Voitko antaa rauhan. Sairas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin tilanteeseen??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista.

Minun mielestäni on ala-arvoista tämä täysin kaheli lässytys? Ketä yrität maalittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista.

Öhhhh...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni on ala-arvoista tämä täysin kaheli lässytys? Ketä yrität maalittaa.

Nainen toista naista tai sairas ukkeli jotain naista. Oletan.
        Toivottavasti pysyy kaukana. Ei taida se omakaan elämä niin kummoinen olla.

Mulla on vaan yks todellisuus ja se on se elämä mitä elänyt. Ei mikään kuviteltu. Tosi sekavia hourulapuheita.. Onko joku hieman kateellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista.

Mitä yrität sanoa? Mikä todellisuus ja mihin liittyen? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet päästäsi sairas. Sinä tarvitset apua. 🤔 Mene hoitoon oikeesti. Omaksi parhaaksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohje sulle. Älä anna itsesi päästä noin pitkälle psykoosiin. 🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän maalittaa ja kiusaa, kun hän bongasi yhden "v. 2008" -aiheisen keskustelun.

• Anonyymi

Pankinjohtajienki alamäki alkoi paljo aikasemmin. -sivusta

• Anonyymi

"Huomenna mennään Korkeasaareen Korkeasaareen Korkeasaareen..."
      -Koko Päiväksi

• Anonyymi

Tarkoitat Palstapirkko Ap miestä? Täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Ei mikään aiks ole mennyt hukkaan. Kaikki tuo kokemusta.

• Anonyymi

Sinulla on mennyt vain tuon verran aikaa elämässä hukkaan.

Minun piti oikein lukea aiheesta ” Millainen on YHTEISKUNTA KELVOTON IHMINEN”

Pitäs alkaa kirjoittamaan sitä LAUSUNTOA minusta ja rakkaasta TURJAKE MIEHESTÄNI joka RAKASTAA MINUA ENEMMÄN, KUIN MINÄ HÄNTÄ.
      Ehkä minäkin opin RAKASTAMAAN TURJAKE MIESTÄNI, kun hoidan meidät takaisin yhteiskunta kelvollisiksi.

• Anonyymi

Lisään, että kyllä minäkin rakastaisin miehenä naista joka on ollut YHTEISKUNTA KELPOINEN SYNTYMÄSTÄ ASTI.
        Hän alkoi kouluttautumaan ja kiinnostumaan YHTEISKUNNAN ASIOISTA JA KAIKESTA MUUSTA, niin IHMISET ALKOIVAT PÄIHTYNEENÄ HÄIRIKÖIMÄÄN SEKÄ VÄITTÄMÄÄN, ETTÄ HÄN ON KOTONA LASTENSA KANSSA HEIDÄN LAPSIA VARTEN JOITA HÄNEN TEHTÄVÄ OLI HOITAA ELI HUOLEHTIA ILMAISEKSI.

Jos olisin pakolais-äitinä tullut Suomeen lapsieni kanssa, niin MINÄ OLISIN OLLUT YHTEISKUNTA KELPOINEN JA OLISIN SAANUT RAUHASSA OLLA KOTONA OMIEN LASTENI ÄITINÄ. YHTEISKUNTA OLISI VIELÄ TUKENUT MINUA JA PITÄNYT HUOLEN SIITÄ, ETTÄ TOISTEN LAPSET EIVÄT VARMASTI TULE MINUN LUO HOITOON SYRJIMÄÄN MINUA JA MINUN PERHETTÄ, KOSKA HE JOUTUVAT MAKSAMAAN SUOMALAISINA SYRJINTÄ KORVAUKSIA!

Minä olen suomalaisena asunut Ruotsissa ja Norjassa, mutta minä en ole ollut PAKOLAISENA VAAN MEIDÄN PERHE ON OLLUT TÖISSÄ!
        Äitini vanhemmat ovat olleet SOTA-PAKOLAISINA NORJASSA, mutta Suomen valtio määräsi Petsamon SOTA-PAKOLAISET NORJASTA TAKAISIN SUOMEEN!
        Minun suku kyllä PALASI, koska MINÄ JA ÄITINI OLLAAN ELÄVIÄ TODISTEITA SIITÄ, että HÄNEN VANHEMMAT OVAT SOTA-PAKOLAISINA PALANNEET KILTISTI SUOMEEN VAIKKA NORJAN VALTIO OLI ANTANUT HEILLE TURVAPAIKAN.

Osa oli siirtolaisia ja osa pakolaisia, mutta minkä minä sille voin jos nuo molemmat sattuvat olemaan MINUN SUVUSSA!

• Anonyymi

Kyllä tämä pitkältim vaikuttaa siltä, että kaikki on mennyt hukkaan. Pyrkimys käänttä suuntaa onjoka kerta typistynyt siihen, että väen väkisin yritetään kammeta menneisyydessä siihen mistä tahtoo eroon ja blokataan se mitkä menneisyydessä olisi säilyttämisen arvoista.

• Anonyymi

Kyllä meni 🥺 valtio on mulle velkaa 😏 ja pari muutakin 🧐 mutta ne haetaan kun on sen aika

• Anonyymi

Voisitko lopettaa hänen stalkkaamisen. Lienet päästäsi hoidon tarpeessa. Hanki oma elämä. Psykoosi sul?

• Anonyymi

Siis mähän oon kokenut elämäni parhaat asiat noina aikoina 😳

• Anonyymi

Vähä sama mulla. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähä sama mulla. 😂

Jep eikä elämän täydy olla täydellistä tai esim perhettä ei ole pakko hankkia. Silti voi olla tyytyväinen, vaikka ois käynytkin ikäviä asioita. Jotkut ne kasvaa kato pumpulissa.

• Anonyymi

En ny sanois. Kaikki ei hajua samoja asioita. Mä oon sentään työkykyinen ja käyn töissä. Ja tyytyväinen avioliittoon.
      Kenenkään lärpäkkeen mielipide ei vois vähempää kiinnostaa. Vähän toki ärsyttää kun on hieman eri saappaissa talsittu, että joku yrittää tietää paremmin.
      Lähden lenkille. Mene sinäkin.

• Anonyymi

Onkohan se se lehmän utare. 🤣 Sehän nyt haluaa mustamaalata. Kaks umpityhmää miehensä kanssa.

• Anonyymi

Mistä revit noi p*skat mielipiteet ja vuosiluvut?

• Anonyymi

Mennyt kuule hukkaan koko elämä, niin ei joku 08-25 tunnu siinä enää missään.

• Anonyymi

Päin hlvettiä se on mennyt lähes koko tuo aika.

• Anonyymi

Luuleeko joku, että minä en muista kuinka huonosti on mennyt!?

• Anonyymi

Sulla lienee hieman kurja elämä. Otan osaa Reppana.

• Anonyymi

En oo sentää repinyt rööriäni kakaralla. Aikaa matkustella. Ja vielä nuorikin. Ehtiihän tuon ekankin kehon pilaamisen vielä tehdä. Hah

• Anonyymi

keneltä säkin vtun pässi pelituolipoika luulet että tämä nyt oli? mieti kera kusisen mulkkus miten sä puhuit nyt,sivusta

• Anonyymi

Sulla on tosi outo pinttymä 🤣

• Anonyymi

Samat sanat. Pöpi läpi

• Anonyymi

Kotkanruusullapa meni. Ja pahasti. -sivu

• Anonyymi

En lähtisi vaihtamaan elämää. Enemmän hyvää kuin huonoa noissakin vuosissa.

• Anonyymi

Ei oo mennyt hukkaan kun tää vuosi.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      111
      9398
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      92
      8986
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      18
      7855
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6244
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5358
    6. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      4459
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      7
      4376
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4345
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4233
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4163
    Aihe