Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
(Joh. 13:23)
Ei Jeesuskaan mennyt naimisiin rakastamansa miehen kanssa, vaan olivat kihloissa.
13
172
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ymmärrys on tuota tasoa asian auttamiseksi ei ole paljoa tehtävissä.
Tyhmäkin käy viisaasta jos,... - Anonyymi
Tämä opetuslapsi oli nainen.
- Anonyymi
No tässä on taas varsin erikoinen aloitus. Jeesus ei ollut homoseksuaali. Jeesus oli synnitön, ja kun homoseksuaalisuus on Raamatun sanojen mukaan synnillinen elämäntapa, ei Jeesus ole voinut olla homo. Jeesushan nousi taivaaseen ja koska "miesten kanssa makaavat miehet eivät peri Jumalan valtakuntaa", niin Jeesus ei ole voinut olla homo.
- Anonyymi
Annatko itse muiden miesten tuolla tavoin vaan teetkö noin vain sinä itse noin ja lepäilet heidän rintaansa ja syliään vasten?
Teetkö noin kirkossa?
Miksi?
Niin tai siksi tietysti kun Jeesuskin niin teki! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko itse muiden miesten tuolla tavoin vaan teetkö noin vain sinä itse noin ja lepäilet heidän rintaansa ja syliään vasten?
Teetkö noin kirkossa?
Miksi?
Niin tai siksi tietysti kun Jeesuskin niin teki!Oli ihan normaalia, että puolimakuulla olevat ruokailijat nojasivat toisiinsa.
Normaalia taas ei ole kaiken näkeminen seksuaalisena.
- Anonyymi
aito_lainen Heimon kanssa seuraa Jeesuksen jalanjälkiä.
- Anonyymi00007
Heidät olisi vihitty jos olisivat eläneet nyt.
- Anonyymi00008
Ei ollut siihen aikaan juuttaanmaalla nykyistä avioliittolakiamme leskenoikeuksineen.
- Anonyymi00009
Ei nykyäänkään kaikki solmi avioliittoa rakastamansa miehen kanssa.
- Anonyymi00011
Eipä tietenkään miehet voi kuulua keskenään avioliittoon. Samaan ammattiliittoon voi kuulua.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eipä tietenkään miehet voi kuulua keskenään avioliittoon. Samaan ammattiliittoon voi kuulua.
Siellä on niitä sodomiitteja.
- Anonyymi00010
ei aito_lainen, ei Jeesus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73863
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104718- 35587
- 46580
- 35577
- 40575
- 29572
- 50540
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34537- 35474