En sun ulkonäön takia, vaan koska oot hyvin epävarma, hauras ja ihastuttava kokonaisuus. Ehk just tavallinen, mut mulle hyvin erityinen, kosketit mun sydäntä syvimpään kohtaan, melkein sait nähdä aidoimman minän. Ehk oon niin räjähtävä ja egoistinen, et kukaan ei ikinä sais tuntea aitoa minää. Sulla ois mahis..
Sä varmasti tiedätkin että rakastan sua yhä
14
353
Vastaukset
- Anonyymi
Palstaäijä onko sulla ketään läheistä joka taluttelis sut johonkin pehmeään huoneeseen? Tai ei niin läheisiä jotka taluttelis skidejä esittävän kävyn monttuun
- Anonyymi
Näinpä. Nyt se leikkii täällä jo ns paperinukeilla tai jotain. Tätä skeidaa ei voi vaan ihminen keksiä, mutta eihän tuo ole
- Anonyymi
Toivottavasti sulla on sillä sinä olet ainakin sen tarpeessa ollut jo pidemmän aikaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sulla on sillä sinä olet ainakin sen tarpeessa ollut jo pidemmän aikaa!
Eikö sulle löytyis jotain tsättiä tai neuvontanumeroa jolle purkaa? Sivusta Tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan päinvastoin ätminen, se mahtaa vituttaa nettierakkoa. Check mate 🤭
- Anonyymi
Aloittajahan on rauhoittunut tosi paljon niistä villeistä ajoista. Siitä annettava hänelle pisteet. Mieheksiluulija ja muut kun saisivat vielä saman valaistumisen, niin sitten tää paikka olisi paljon järkevämpi.
- Anonyymi
Mahdollisuus joka on mulle väärässä koossa
Kostalo joskus tosi kusipää.
Nytkin ku järjesti täm
Etten saa rakastan vain
Prkle siks etten oo 160cm
Vaan aivan vitun liian pitkä
Opin niin täynnä itse vihaa ja inhoa et halkea.
Tai räkähdän kohta riekaleiksi
Vitun yksin pitkänä täälä suomes
Aina prkle se vääränlainen
Sori .Nyt mun pitää mennä
Tää sattuu muhun jo tavalla
Mitä en enää jaksa. Ja kestä
En rakastu lyihyisiin miehiin en voi tehdä niii 😭😩
Tarvin mies sun 2 metrisen kloonin nyt heti .- Anonyymi
Koska sulla on gubbe hillojen ylähylly niin korkealla kellarissa ettet yllä ilman ”tukia”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sulla on gubbe hillojen ylähylly niin korkealla kellarissa ettet yllä ilman ”tukia”
Mä en oo mikään gubbe !
Kiusaaminen seis
On noloa et sinä
Keskinäinen T alkava nainen
Kirjoita tuota sun guppesontaa
joka ketjuu
- Anonyymi
Riittääkö jos on vaa toi kolmas? Prööt
- Anonyymi
Mä en enää ole ollenkaan varma tuosta. Hylkäsit ja lähdit.
- Anonyymi
Hiekkakakut kaikki leivoit gubbe jo?
- Anonyymi
Aha. Ohi sitten. En ole epävarma, olen introvertti. Siksi voin vaikuttaa epävarmalta. En pyytele anteeksi mitä olen.
- Anonyymi
Miks täällä kaikkien pitää vain aukoa päätään kun joku ehkä ihan oikeasti tunteella kirjoitti noin koskettavan viestin?! Minulle ainakin tuli viestiä lukiessani mieleen että viestihän voisi olla kuin häneltä minulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1139451- 929051
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776254Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585378Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254999Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84428En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384243
- 394173