Häpeän JT uskontoa karttamisopin takia. Se on epäraamatullinen.
Häpeän JT uskontoa
10
213
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole ainoa.
Minä häpesin sitä jopa silloin kun olin JT.
Saati nyt kun en ole.- Anonyymi
Häpeän verikysymystä myöskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeän verikysymystä myöskin.
Häpeän sitäkin, kun ei saa toivottaa kiitos samoin eri juhlapyhien aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunnittelen eroavani verikysymyksen ja karttamisen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunnittelen eroavani verikysymyksen ja karttamisen takia.
Onnittelut viisaasta päätöksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä häpeä. Vaikka ei viettäisi itse niin aina voi kiittää ja keskustella luontevasti.
- Anonyymi
vartiotorni perustelee verensiirtokieltoa APT:n karttamissäännöksellä.
Lukuhan alkaa kysymyksellä ympärileikkauksesta. Ja karttamisneuvo tarkoittaa ottaa niiden tunteet huomioon jotka vielä noudattavat verensyöntikieltoa.
Karttaa = kiertää, kaihtaa, välttää näkemästä tai tekemästä jotakin
https://fi.wiktionary.org/wiki/karttaa
5 Moos. 15:23 verta älä syö
Gal. 3:13 Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta
1 Kor. 10:27 Jos joku pakana kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan
-siis myös veriruokaa
-Verensiirto ei ole syömistä. Se on elinsiirto, rakkauden teko jolla pelastetaan ihmishenkiäkin. - Anonyymi
Ei ihan kokonaan. jt Peräilmaoppi on hyvin samankaltainen kuin alkualkualkualkualkualkualkualkualkukristityillä Borneossa. Ja seuran virallinen sienikeittoresepti on kopioitu suoraan viimeiseltä aterialta.
- Anonyymi
SOOPAA!
- Anonyymi
Älkää hävetkö, mutta lopettakaa karttaminen ja myös ovilla kiertäminen. Kaikilla on oikeus omaan henkiseen hyvinvointiin, oli sen perusta mikä vaan. Kysehän sen jälkeen vain siitä, miten osaamme kohdata toiset ihmiset. Se on vaikeaa kakille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään722972Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211901