Taivaallinen Jumalan ihme

Anonyymi-ap

Oletus että, joku syntinen tulee seurakunnan kokoukseen ja antaa elämänsä Herralle, eli pelastuu,
niiin onko tämä totta ja havaittavissa tänäpäivänä???

5 Sillä kumpi on helpompaa, sanoako: 'Sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi', vai sanoa: 'Nouse ja käy'?
6 Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi, niin" -hän sanoi halvatulle-"nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."

Jos joku sanoo olevansa Jumalan palvelijan, niin eikö syntinen joka muuttuu synnisttömäksi, tule samalla terveeksi?

Onko siis helluntai seurakunnissa yhtää oikeaa uskovaa, Herran palvelijaa, pappia ti i saarnaajaa???

vai puhuiko Herra Jeesus jotain mitä ei tarkoittanut?

Keskustelkaamme, mitä on syntien anteeksi saaminen ja sen ohessa tulevat Jumalan lahjat ja armot!

19

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelastuu mistä?

• Anonyymi

Jos on esim sairas, mikä vaiva tahansa, eli syntinen mikä syntinen tahansa:
        pelastuu / paranee!

Esim sokea, syntymästää asti tai sitten omien toimien takia.

Herra ON Parantaja ja Pelastaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on esim sairas, mikä vaiva tahansa, eli syntinen mikä syntinen tahansa:
        pelastuu / paranee!

Esim sokea, syntymästää asti tai sitten omien toimien takia.

Herra ON Parantaja ja Pelastaja.

Voit kuvitella niin vaikka se ei totta olekaan.

• Anonyymi

Helluntailaisten ja muihin Jenkkilahkoihin meneminen ei ketään pelasta yhtään mistään. Päinvastoin.
      Nehän kieltää koko perisynnin ja kasteen ja ehtoollisen merkityksen kokonaan. Jenkkilahkojen mukaan kaste ja ehtoollinen ei liity mitenkään ihmisen syntiongelmaan, vaikka juuri ne ovat niitä tilanteita, joisa Jumala toimii ja syntinen ihminen saa armon osakseen.

• Anonyymi
        UUSI

Sakramentit ovat huijausta!

• Anonyymi

Eikö sana, pelastaa / parantaa // Pelastaja / Parantaja ole sama?

Joten miten se on käännetty ja tulkittu, eri paikoissa.
      Kun siis syntinen saa synnit anteeksi niin hänen tulisi parantua?

toki ei kaikki parane, mutta pää idea on se että syntinen ei ole sairas eikä vaivainen, vaan Pelastaja / Parantaja on hänet parantanut / pelastanut.

• Anonyymi

Jeesus on taivaassa. Ei hiippaile murhamiesten kanssa missään Jenkkilahkoissa.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on taivaassa. Ei hiippaile murhamiesten kanssa missään Jenkkilahkoissa.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Jeesus ei ole homoja vihkivässä kirkossa!

• Anonyymi

Kun jollekin sanotaan, kun on tullut uskoo eli mennyt "eteen" käden noston tai muuten ilmaissut että tahtoo pelastua, niin
      kun hänelle sanotaan:

"Sinun syntisi on anteeksi annettu"

Niin eikö ole SAMA sanooko:
      5 Sillä kumpi on helpompaa, sanoako: 'Sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi', vai sanoa: 'Nouse ja käy'?

eli tulee terveeksi ja pelastuu!

• Anonyymi

Ei ne Raamatun jakeet ole mitään loitsuja, joita hokemalla samat asiat taphtuu samalla tavalla kun 2000 vuotta sitten kun Jeesus eli maan päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne Raamatun jakeet ole mitään loitsuja, joita hokemalla samat asiat taphtuu samalla tavalla kun 2000 vuotta sitten kun Jeesus eli maan päällä.

Jeesuksella on valta ja voima tehdä ihmeitä. Hän antoi saman voiman ja vallan ainoastaan 12 oikealle apostolilleen, ei muille.

Sitä varten hän antoi heille lupaamansa oman Henkensä, Totuuden Hengen puhaltamalla sitä suustaan 12 apostolille, joilla se valta oli heidän elinaikansa.

Joh. 20:22

Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki."

Sitä voimaa ovat monet yrittäneet varastaa ja saavat henkivalloista eksyttäväisiä voimia sen matkimiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksella on valta ja voima tehdä ihmeitä. Hän antoi saman voiman ja vallan ainoastaan 12 oikealle apostolilleen, ei muille.

Sitä varten hän antoi heille lupaamansa oman Henkensä, Totuuden Hengen puhaltamalla sitä suustaan 12 apostolille, joilla se valta oli heidän elinaikansa.

Joh. 20:22

Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki."

Sitä voimaa ovat monet yrittäneet varastaa ja saavat henkivalloista eksyttäväisiä voimia sen matkimiseen.

Matt.7

• Anonyymi
        UUSI

Jeesuksella oli yhtä helppoa antaa synnit anteeksi ja
        parantaa, mikä tauti tai vamma tahansa. Siinä ei ollut
        Hänellä mitään vaikeusastetta.

Antamalla synnit anteeksi ja parantamalla ramman,
        Hän osoitti, että Hänellä on valta antaa synnit anteeksi
        ja myös samalla Sanalla parantaa rampa. Ja vain Jumala
        pystyy siihen. Näin Jumala todisti Pojan Jumalaksi,
        koska Jeesuksen tekemät ihmeteot olivat Jumalan
        tekoja. Ja Jeesuksen Sanat olivat Jumalan Sanoja.

Siis se, mitä Jeesus sanoo, tapahtuu, olkoon se mitä
        tahansa. Tästä Raamatussa on lukemattomia esimerkkejä.
        Jeesus ei kertaakaan epäonnistunut missään teossaan.

Mvh J - K

• Anonyymi

Nyt KUINKA usein tätä tapahtuu helluntai seurakunnissa?
      tai tapahtuuko ollenkaa?

eli eteen tuleva ei sitten olekaan parantunut, tullut synnittömäksi?
      vaan on edelleen syntinen ja ei pääse taivaaseen???

• Anonyymi

Mutta kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.

Mikä tässä on epäselvää??

• Anonyymi
        UUSI

Vain uskovaiset ovat syntisiä.
        Vapahda itse itsesi.

• Anonyymi
      UUSI

"Jeesuksella on valta ja voima tehdä ihmeitä. Hän antoi saman voiman ja vallan ainoastaan 12 oikealle apostolilleen, ei muille."

Ok, tämä on sinun tulkintasi.
      Johannes tulkitsee tämän toisin:

LUE koko Johanneksen kirjeen luku 17.

4 Minä olen kirkastanut sinut maan päällä: minä olen täyttänyt sen työn, jonka sinä annoit minun tehtäväkseni.

Herralla oli TYÖ, jonka Jumala, ISÄ oli Hänelle antanut.
      ja yksi sen osista oli parantaa sairaat ja heikot ja tietysti syntiset, mitä syntiä olivatkaan tehneet:

Onko uskovilla myös tämä työ??
      Menkää ja parantakaa sairaat?

Jo Jesaja huutaa:
      Jes. 61:
      1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

Vapauttamaan synnistä ja orjuudesta ja sairauksista.

Onko uskovilla valta HERRALTA??

Mitä sanoo Johannes?
      Joh. 1:
      12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

sana voima on sama sana kuin valta.

eli uskovilla itsellään ei ole voimaa ei valtaa vaan se on ANNETTU, ylhältä ja samalla tavalla kuin Isä antoi sen Herralle!
      Kirkaus, Jumalan töiden takia, perusteella, eräs tapa antaa KUNNIA ja Kiitos Jumalalle.

"8 Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt."

Isä antoi Pojalle SANAT, joiden kautta sitten toimi.
      Onko meille annettu SAMAT sanat?

marssi järjestys on seuraava.
      Isä antoi Sanat Pojalle
      Poika antoi SAMAT Sanat meille?

Meillä on nyt se viestikapula.

Tai tulisi olla.

ellei kuoleet herää ja sairaat parane, mistä maailma tietää että Isä, Jumala ja Jeesus Jumalan Poika on kansamme?

Joh. 12:
      44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
      45 Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.
      46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.

Valkeus ja pimeys, Herra on Valkeus ja maailma on ja perkele on pimeys!

Jos on valoa varmasti kaikki sen havaitsevat, ellei on pimeys.
      Jos sairaat paranevat kaikki tulevat VALON tykö!

Jeesuksen tehtävä TYÖ oli ja on:
      47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.

PELASTAA MAAILMA!

"49 Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman."

Nyt tätä on osa, mitä ISÄ antoi KÄSKI Jeesusta ja Jeesus meitä??

"8 Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille;"

Tuleeko meidän nyt sitten parantaa ja pelastaa maailma?
      eli Herran, eli ISÄ meidän kauttamme-
      me emme tee mitään, vaan Herra!

Kunnia Jumalalle ja Herralle Jeesukselle.

• Anonyymi
      UUSI

Johannes 4 luku.

48 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ellette näe merkkejä ja ihmeitä, te ette usko".
      49 Kuninkaan virkamies sanoi hänelle: "Herra, tule, ennenkuin minun lapseni kuolee".
      50 Jeesus sanoi hänelle: "Mene, sinun poikasi elää". Ja mies uskoi sanan, jonka Jeesus sanoi hänelle, ja meni.
      51 Ja jo hänen ollessaan paluumatkalla hänen palvelijansa kohtasivat hänet ja sanoivat, että hänen poikansa eli.
      52 Niin hän tiedusteli heiltä, millä hetkellä hän oli alkanut toipua. Ja he sanoivat hänelle: "Eilen seitsemännellä hetkellä kuume lähti hänestä".
      53 Niin isä ymmärsi, että se oli tapahtunut sillä hetkellä, jolloin Jeesus oli sanonut hänelle: "Sinun poikasi elää". Ja hän uskoi, hän ja koko hänen huonekuntansa.
      54 Tämä oli taas tunnusteko, toinen, jonka Jeesus teki, tultuaan Juudeasta Galileaan.

eli merkit ovat meille vai heille, uskoville vai ei-uskoville?

nyt vaikka maailma, näkisi merkkejä, ei kaikki kuitenkaan usko ,sillä se vaatiin sen että luopuu pahasta ja synnistä.

Kuten on ilmoitettu, ISÄ ilmoitti:
      Tässä on ISÄN puhetta, ei Pojan tai Johanneksen:
      Ilm. 2:1
      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.

parannus / pelastus, parantaa / pelastaa

SOS.
      pelastakaa sielunne!

• Anonyymi
      UUSI

https://fi.wikipedia.org/wiki/SOS

Yleisen uskomuksen mukaan lyhenne SOS tulee sanoista save our souls (”pelastakaa sielumme”),[1] joskus myös save our ship (”pelastakaa laivamme”) tai send our savior (”lähettäkää pelastajamme”).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      74
      7467
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      73
      7269
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      153
      5914
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      54
      4847
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4129
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3830
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3447
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3368
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      80
      2843
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      209
      2512
    Aihe