Ryhmässä eniten tuntuu olevan kokoonpano 2m 1n. Onko miten yleistä että kimppaa harrastetaan vain tällaisella kokoonpanolla eikä sitten myös 2n1m? Vaimo näyttänyt vihreää valoa kimpalle 2m1n, mutta kertonut jo heti että toisin päin ei halua ollenkaan. No ei se välttämättä haittaakaan. Mulla kanssa enemmän kiinnostaa ajatus kahdesta miehestä naiseni kimpussa, mutta jos haluaisinkin itse myös kokoa 2 vastakkaisen sukupuolen edustajaa samaan aikaan joskus.
Ryhmässä 2m1n mutta ei 2n1m
Anonyymi-ap
2
381
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä onistuu kyllä kaksi vierasta miestä mukaan, mutta ei tule kuuloonkaan toinen nainen tai pariskunta. Ton 2n1m kokenut niin että kaverukset ovat halunneet tai olen ollut ainoa vaihtoehto, mutta en koskaan suhteessa olleena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381