Mormonit sanovat ettei perisynti ole. Mutta julistavat katolisesta kirkosta pois lähteneitä ja parannuksen tehneitä osalliseksi katolisen kirkon synneistä. Martti Luther teki suuren uskonpuhdistuksen, missä hän kirosi katolisen kirkon ja paavin. Hänet julistettiin lainsuojattomiksi. Paavi lähetti tuhansien miesten armeijan surmaamaan Martti Lutheria, mutta eivät siinä onnistuneet. Joseph Smith kuoli kun häntä jahdattiin. Martti Luther julisti oikean Evankeliumin, mistä on maininta Ilmestyskirjassa enkelinä. ILM. 14: 9. Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10. niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä. ILM. 14: 6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
Martti Luther sai nopeasti suuren kannatuksen eikä Rooman kirkko voinut sitä estää. Tämä ei olisi voinut syntyä kuin Jumalan täydellä tuella.
Kun mormonit sanovat Evankeliumin olevan ollut kateissa. Mutta Jeesus on luvannut olla seurakuntansa kanssa. MATT. 28: 20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." Valehteliko Jeesus tuossa???? Ei varmasti valehdellut. Jeesus on ollut meidän kanssa koko ajan ei vaan joskus 200 luvulle ja sitten uudesti 1800 luvulla.
Mormonit väittävät, että Raamatusta on poistettu ja lisätty kirjoituksia, mitkä on sitten palautettu mormonien kirjaan. Missä nuo kirjoitukset sitten ovat? Kun nyky Raamattu löytyy monista alkuperäis kirjoituksista sellaisenaan mitä nyky Raamattu on. Mormonien kirjan kirjoituksia ei löydy mistään.
Mormonien perisynti
1
<50
Vastaukset
Onko mormonien "raamattu" otettu pois netistä? En löydä sitä millään haulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636783- 686782
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1475438Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504483En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53650- 373228
- 283153
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752769Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259