Voikoski ei ollut tyytyväinen pieneen tilaan ja laajennukselle ei ollut mahdollisuutta, koska kaupungin kaavoittama prisma ja elämyskeskus (mikä ei koskaan tullut)!
Työpaikkoja meni.
Ei siinä auta kirjoittelu, varsinkaan jos pilkut ja pisteet hakusessa.
Miksi voikoski lähti kaupungista
18
163
Vastaukset 18
- Anonyymi
Kaasut on vaarallisia.
- Anonyymi
ihmiset
- Anonyymi
nytkun ovat korottaneet puurtilan sillalla niitä korokkeita niin vetäsit siitä alas
- Anonyymi
mitä kävis henki pois
- Anonyymi
jollakin on ollut pokkaa
- Anonyymi
erittäin helppo kävele vaan siihe sillalle oho tippuu siitä alas helvetinmoine pudotus
- Anonyymi
todennäkösesti taju lähtee ja hukkuu
- Anonyymi
erittäin helppo kaatuu siitä vaan alas
- Anonyymi
no mitäpä kävis mulle
- Anonyymi
ensinnäkää kukaan ei tietäs että tippusin
- Anonyymi
tähän perustuen todennäköisesti upppoisin
- Anonyymi
todennäköisesti vammautuisi tai kuolisi tai hukkuisi
- Anonyymi
tarkottaa vaikka mikä ois pitää olla hengissä
- Anonyymi
ei kannattas hyppiä jos ei osaa
- Anonyymi
ite olin jotai 2010 graffiteja maalamassa siellä
ja jotku narkkikaljapuliukot oli hypänneet alas oli tölkin jälellä siellä - Anonyymi
sillo en ollut vielä näöiden kanssa tekemississä
- Anonyymi
olin välttänyt välttänyt näitä
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.882737Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442293Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391113- 35958
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153839Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76452 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk40568- 21545
- 35543