Voikoski ei ollut tyytyväinen pieneen tilaan ja laajennukselle ei ollut mahdollisuutta, koska kaupungin kaavoittama prisma ja elämyskeskus (mikä ei koskaan tullut)!
Työpaikkoja meni.
Ei siinä auta kirjoittelu, varsinkaan jos pilkut ja pisteet hakusessa.
Miksi voikoski lähti kaupungista
17
143
Vastaukset
- Anonyymi
Kaasut on vaarallisia.
- Anonyymi
ihmiset
- Anonyymi
nytkun ovat korottaneet puurtilan sillalla niitä korokkeita niin vetäsit siitä alas
- Anonyymi
mitä kävis henki pois
- Anonyymi
jollakin on ollut pokkaa
- Anonyymi
erittäin helppo kävele vaan siihe sillalle oho tippuu siitä alas helvetinmoine pudotus
- Anonyymi
todennäkösesti taju lähtee ja hukkuu
- Anonyymi
erittäin helppo kaatuu siitä vaan alas
- Anonyymi
no mitäpä kävis mulle
- Anonyymi
ensinnäkää kukaan ei tietäs että tippusin
- Anonyymi
tähän perustuen todennäköisesti upppoisin
- Anonyymi
todennäköisesti vammautuisi tai kuolisi tai hukkuisi
- Anonyymi
tarkottaa vaikka mikä ois pitää olla hengissä
- Anonyymi
ei kannattas hyppiä jos ei osaa
- Anonyymi
ite olin jotai 2010 graffiteja maalamassa siellä
ja jotku narkkikaljapuliukot oli hypänneet alas oli tölkin jälellä siellä - Anonyymi
sillo en ollut vielä näöiden kanssa tekemississä
- Anonyymi
olin välttänyt välttänyt näitä
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237