”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16
EVANKELIUMI
11
152
Vastaukset
- Anonyymi
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. [Matt. 24:11; 1. Kor. 14:29; Ilm. 16:13]- Anonyymi
Sinut on vaa’alla punnittu ja kevyeksi havaittu Teuvo!
Kierrän Savitaipaleen kaukaa.
- Anonyymi
Mark.1
1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, EVANKELIUMIN ALKU.
2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen KASTETTA SYNTIEN ANTEEKSISAAMISEKSI.
5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, KUN HE TUNNUSTIVAT SYNTINSÄ.
Johannees ei kastanut ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi.
Jenkkilahkot eivät tunnusta syntisyyttä kasteen saamisen perusteeksi.- Anonyymi
Jenkkilahkoilla on omat pyhät kirjat ja "raamatut", mihinkä he oppinsa perustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkkilahkoilla on omat pyhät kirjat ja "raamatut", mihinkä he oppinsa perustaa.
Ilm. 16:13
Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 16:13
Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.sammakkohenget kurnuttaa outoa hurmoskieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sammakkohenget kurnuttaa outoa hurmoskieltä
Sellaistako sinä kuulet?
Onko lääkitys loppunut?
- Anonyymi
Henkien erottaja on nähnyt lahkolaisten anabaptistien kastepaljun pohjalla akvaariopumpun vierellä sammakon muotoisen kastedemonin.
- Anonyymi
Kannattaa vaikka pitkällä kepillä varmistaa, ettei siellä ole sitä kastedemonia?
- Anonyymi
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3193752Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101430- 1451225
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041166- 821133
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104974Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74904