Kannattaa seurata säätietoja Jerusalemissa, sillä Jeesus tulee pilvisellä säällä. Seurakunta temmataan pilviin Jerusalemin ylle. Jeesus ja seurakunta seuraavat pilviä maapallon ympäri, jotta eivät paljastu. Pitää vain varoa lentokoneita.
Pilvet Jerusalemin yllä
12
70
Vastaukset
- Anonyymi
Seurakunta puetaan lämpöhaalareihin ja happilaitteisiin tempauksessa.
- Anonyymi
Asuin Israelissa kaksi kuukautta kesällä ja tuona aikana oli yksi pilvinen päivä. Pilvi oli kyllä niin pieni, ettei siihen olisi kovin montaa mahtunut,
- Anonyymi
Jeesus saapuu syksyllä. Silloin on enemmän pilviä.
- Anonyymi
Kristuksessa oleva kokee samaa kuin Jeesus ylösnousemusruumiissa, välillä näkymätön, kulkea seinän läpi, syödä maan antimia ja vierailla Jeesuksen kuningaskunnassa sellaisella maanalueella jossa ei lihan päivinä kerinnyt tai voinut käydä.
- Anonyymi
Paavali keksi pilviteorian ja lihateorian, että synnit ovat lihojen ja vanhojen aatamien syytä.
- Anonyymi
Valheetkin menee paremmin läpi kun niitä kutsutaan "hullutukseksi", silloinhan ne opit on kiva ottaa vastaan huumorin pilke silmäkulmassa.
- Anonyymi
Ei synneistä tarvi ottaa itse vastuuta, niistä voi syyttää lihoja ja vanhoja aatameita, jotka sitä syntiä tekee, en minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei synneistä tarvi ottaa itse vastuuta, niistä voi syyttää lihoja ja vanhoja aatameita, jotka sitä syntiä tekee, en minä.
Room. 7:17
Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Room. 7:20
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
- Anonyymi
Keniassa lahkopastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska heidät piti pian temmata taivaaseen.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsittiin.- Anonyymi
Mansonin lahkossa tehtiin tosiuskovaisen testiä, jos te juotte jotain kuolettavaa, niin ei se teitä vahingoita.
-92 painos varoittaa tosiuskovaisen testeistä, kun vaan uskotaan ja kastetaan, juodaan myrkkyä ja annetaan käärmieden pistää, ojennellaan käsiä ja sairaat paranee....
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]
- Anonyymi
Ei tule mitään ylöstempausta pilviin ja yläilmoihin. Paavali keksi sen omasta päästään. Jeesus ei puhunut siitä mitään. Kun Jeesus tulee, niin hän kokoaa ihmiset eteensä ja tuomitsee heidät saman tien. Näin Jeesus. Paavali on väärä opettaja.
- Anonyymi
Nytkin kuuluisa Afrikanpastori on tulossa Suomeen tekemään ihmeparantamisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262574
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772456Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662333Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232040- 841779
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71579Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä191287- 41133
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32967