Kannattaa seurata säätietoja Jerusalemissa, sillä Jeesus tulee pilvisellä säällä. Seurakunta temmataan pilviin Jerusalemin ylle. Jeesus ja seurakunta seuraavat pilviä maapallon ympäri, jotta eivät paljastu. Pitää vain varoa lentokoneita.
Pilvet Jerusalemin yllä
12
84
Vastaukset
- Anonyymi
Seurakunta puetaan lämpöhaalareihin ja happilaitteisiin tempauksessa.
- Anonyymi
Asuin Israelissa kaksi kuukautta kesällä ja tuona aikana oli yksi pilvinen päivä. Pilvi oli kyllä niin pieni, ettei siihen olisi kovin montaa mahtunut,
- Anonyymi
Jeesus saapuu syksyllä. Silloin on enemmän pilviä.
- Anonyymi
Kristuksessa oleva kokee samaa kuin Jeesus ylösnousemusruumiissa, välillä näkymätön, kulkea seinän läpi, syödä maan antimia ja vierailla Jeesuksen kuningaskunnassa sellaisella maanalueella jossa ei lihan päivinä kerinnyt tai voinut käydä.
- Anonyymi
Paavali keksi pilviteorian ja lihateorian, että synnit ovat lihojen ja vanhojen aatamien syytä.
- Anonyymi
Valheetkin menee paremmin läpi kun niitä kutsutaan "hullutukseksi", silloinhan ne opit on kiva ottaa vastaan huumorin pilke silmäkulmassa.
- Anonyymi
Ei synneistä tarvi ottaa itse vastuuta, niistä voi syyttää lihoja ja vanhoja aatameita, jotka sitä syntiä tekee, en minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei synneistä tarvi ottaa itse vastuuta, niistä voi syyttää lihoja ja vanhoja aatameita, jotka sitä syntiä tekee, en minä.
Room. 7:17
Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Room. 7:20
Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
- Anonyymi
Keniassa lahkopastori kehotti seurakuntalaisia paastoamaan, koska heidät piti pian temmata taivaaseen.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsittiin.- Anonyymi
Mansonin lahkossa tehtiin tosiuskovaisen testiä, jos te juotte jotain kuolettavaa, niin ei se teitä vahingoita.
-92 painos varoittaa tosiuskovaisen testeistä, kun vaan uskotaan ja kastetaan, juodaan myrkkyä ja annetaan käärmieden pistää, ojennellaan käsiä ja sairaat paranee....
Jeesus ilmestyy lähimmilleen
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]
- Anonyymi
Ei tule mitään ylöstempausta pilviin ja yläilmoihin. Paavali keksi sen omasta päästään. Jeesus ei puhunut siitä mitään. Kun Jeesus tulee, niin hän kokoaa ihmiset eteensä ja tuomitsee heidät saman tien. Näin Jeesus. Paavali on väärä opettaja.
- Anonyymi
Nytkin kuuluisa Afrikanpastori on tulossa Suomeen tekemään ihmeparantamisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1205272Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434970Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524427Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693988- 853414
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta683299IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523271Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291160