Ja ollaanhan me tyhmiä
Sinä taas luulet olevasi monimiljonääri, vaikka olet työläisperheestä , asut Kontulassa vuokrayksiössä vanhalla puolella ilman autopaikkaa.
Niin se vaan menee
Äänestä sdp
Ranteen lähellä moni on ihmeissään
Hallituksen riidat tiivistyvät Lulu Ranteen ympärille. Muista puolueista kohdistetaan Ranteeseen kovia syytöksiä. Perussuomalaisista myönnetään nyt, että Ranteen toiminta hämmästyttää myös puolueen sisällä.
Tilaajille
Elli Harju HS, Marko Junkkari HS
2:00
Suomen hallituksen työ on monilta osin jumissa. Taksilaista ei ole saatu sopua. Eikä tuulivoimaloita koskevasta alueidenkäyttölaista. Kesken ovat myös ilmastopoliittiset ohjelmat.
Valtio ja kunnat pääsivät lokakuun lopussa yhteisymmärrykseen Länsiradan eli niin sanotun Tunnin junan rahoituksesta. Sitä kuitenkin edelsi pitkä vatvominen.
Mikis Petteri vaan valehtelee pitää kansaa tyhmänä
13
201
Vastaukset
- Anonyymi
''Totuudenpuhujalle ei ole sijaa majatalossa ''
- Anonyymi00010
EIHÄN PETTERI VALEHTELE: ESITTÄÄ VAIN VAIHTOEHTOISIA TOTUUKSIA.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
EIHÄN PETTERI VALEHTELE: ESITTÄÄ VAIN VAIHTOEHTOISIA TOTUUKSIA.
SE ON HALLITUSOHJELMASSA
- Anonyymi
Petteri yrittää puhua positiivisesti vaikka Suomi on suossa.Positiivisuus on jo lähinnä lapsellista satuilua.Tietenkin porvareiden on hyvä satuilla kuinka hyvin kaikki on Heillä onkin rahaa,etuja ja suhteilla kaikki pelaa.Tavallisen ihmisen elämä on sitten vakavampaa.On oltava aikuinen.Ei voi olla viinaan menevä ja itsekäs suurisuu.Oikeissa töissä on oltava selkärankaa ja käytöstavat.Mutta hyvin hallitus kusettaa varsinkin tavis nuoria ihailemaan oikeiston raakaa ajatusmaailmaa.Se sitten muka on hienoa ja eliitti nauraa taviksille,jotka ovat hyödyllisiä hölmöjä.
- Anonyymi
Orpu kieltää todellisuuden ei usko tilastoja
Jos rahat lasketaan senteissä niin olen tosiaan monimiljonääri mutta ei sekään tee tyhmäksi!
Olen ollut työläinenkin niin ahkerasti, jotta vain 3 viikon työttömyys on minua kohdannut, enkä silloinkaan hakenut mitään avustuksia vaan kustansin elämäni omasta pussista. Asun tosin velattomassa 3h + k kerrostaloasunnossa ja minulla on kaksi autopaikkaa eli molemmille autoilleni oma!
Nuo ongelmat joita toit esiin eivät ole yksikään merkityksellisiä ja ratkeavat aikanaan. Se millä on merkitystä on ay diktatuuri ja siitä on päästävä eroon, se on siirrettävä, siis jos diktatuuria halutaan sille akalle, yrityksille koska ne ovat se taho joka tuottaa sen tuloksen jolla koko yhteiskunta tulee toimeen, ay porukka vain haittaa sen tuloksen syntymistä!- Anonyymi
Kelle akalle?
- Anonyymi
Spede Lapanen yliarvioi roimasti oman älynsä.
- Anonyymi00011
Koska SUURRIKKAIDEN JATKUVAT VEROALET vaatii jatkuvaa silmtöntä valehtelemista
- Anonyymi00012
Hallituksen leikkaukset kurjistavat taloutta niin paljon, että ilman niitä tilanne olisi parempi – VM kiistää
Taloustutkijoiden laskelmien mukaan edes velkaantuminen ei lopu, vaikka Suomi leikkaa rajusti. Ministeriö pitää laskelmia yksioikoisina.
Hallituksen puoliväliriihessä paljastui, ettei velanotto ole lähivuosina taittumassa mittavista leikkaustoimista huolimatta.
Mutta tässä ei ole vielä kaikki, väittää Uuden talousajattelun keskuksen UTAK:n tuore raportti.
Sen mukaan hallituksen sopeutustoimet eivät laisinkaan pure velkaantumiseen, vaan peräti lisäävät sitä. Lisäksi sopeutuksella on raportin mukaan talouskasvua selvästi kuristava vaikutus.
Vähälle huomiolle jäänyt raportti julkaistiin kehysriihen alla juuri ennen pääsiäistä.Yritystuet pois
Niin alkaa yritykset työllistää.
Ilmsisrshanjako talkoot seis ja joskus voisi yritystuet jakaa vaikka vaihteeksi pslkansasjillekkin - Anonyymi00013
Yritystuet pois
Niin alkaa yritykset työllistää.
Ilmsisrshanjako talkoot seis ja joskus voisi yritystuet jakaa vaikka vaihteeksi pslkansasjillekkin - Anonyymi00014
OHHOH
- Anonyymi00015
LÄHTIKÖ LAPASESTA?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457