Onko hän muuttunut sinä aikana kun olet tuntenut hänet? Toivotko koskaan hänen olevan toisenlainen? Millainen hänen oli viimeksi, kun hänet kohtasit?
Onko kaivattusi sosiaalinen vai vetäytyvä?
11
313
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hän on hyvin puhelias ja sosiaalinen. Vie tosi paljon energiaa. Kun pääsen kotiin vietettyäni hänen kanssaan aikaa, kaadun täysin väsyneenä sänkyyn. Ihan tyhjä ja itkuinen olo.
- AnonyymiUUSI
Herranjumala kunnon energiasyöppö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan mä 👋🏻 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalisuus on hyvä juttu, mutta tuo että syö toisen energiaa noin paljon, se on aika hälyttävää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalisuus on hyvä juttu, mutta tuo että syö toisen energiaa noin paljon, se on aika hälyttävää.
Joo, tuo on hälyttävää. Kertoo siitä, että ihminen ei ole oikea. Kumppanin pitäisi tuoda hyvää oloa.
Ystävä on introvertti ja naimisissa. Sanoi, että miehensä on ainut ihminen maailmassa, jonka kanssa hän ei väsy. (Myös mies on introvertti.) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan mä 👋🏻 🤣
Karua tunnistat itsesi energiasyöpöksi kannattaisko tehdä asialle jotain? Ihmiset uupuu sun seurassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano…
- AnonyymiUUSI
Koen meidät samanlaisiksi, ei tuppauduta, mut ollaan sosiaalisia. Pystytään olemaan erillään ja yhdessä. Ja kun yhdessä, niin toisessa on magneettinen vetovoima. Vitsit, kun mä tykkään hänestä.
n - AnonyymiUUSI
Se on sellanen trulli 🤣 no ei oo.
- AnonyymiUUSI
Kuka tahansa on sosiaalisempi kuin minä, joten minuun verrattuna sosiaalinen.
- AnonyymiUUSI
Hän on sosiaalinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3410501Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12410099- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776294Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304852- 524630
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144001Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1233381- 623097
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2173016