Lasse Norres on kuollut 73 vuotiaana Moni oikeita töitä tehnyt Suomalainen on kuollut

Anonyymi-ap

Miksei tavallisen ihmisen kuolema oo media kelpoista vaan täytyy olla joku
ittelle tuntemton Norres....mitä toi ukko on tehnyt?

11

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko hulikaani Paavo Arhinmäki kuollut vai onko kyyditty Ano Turtiaisen Suomen edustustoon Venäjälle.
      HJK:n vasemmistosiipi menettänyt hyvän juopon.

• Anonyymi

Oikeaa työtä on kaikki rehellinen työ, jota ihminen elannokseen tekee.
      Ei siis pelkkä paskanluontia tai ojankaivua.

• Anonyymi

Nyt Norresta ylistetään, mutta 80-luvulla Dingon jätkät sanoivat, että soittivat vain soittamisen ilosta, Norreksen kääriessä fyrkat.

• Anonyymi

" 80-luvulla Dingon jätkät sanoivat..." laitapa jokin lähde tälle. Bändi itse halusi palkata Norreksen ja he sopivat kuukausiliksasta Lasselle. Dingon tienaamat rahat menivät Dingo Oy:lle, josta palkat maksettiin.

• Anonyymi

Ei saanut tuonpuoleiseen Norreskaan rahaa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" 80-luvulla Dingon jätkät sanoivat..." laitapa jokin lähde tälle. Bändi itse halusi palkata Norreksen ja he sopivat kuukausiliksasta Lasselle. Dingon tienaamat rahat menivät Dingo Oy:lle, josta palkat maksettiin.

👺👺👺👺👺👺👺👺

Onko ymmärrettävä niin, että oikeistolaisuus on valtion yhteisten varojen ryöväämistä

Kaikki mahdollinen on ainakin kohta ryövätty ja hallitus ryövää lisää ottamalla
        lisää ja lisää velkaa veronmaksajien piikkiin. Piikki on koko ajan auki eliitille veronmaksajien laskuun. Tavallinen kansa velat tulee maksamaan.

• Anonyymi

Sitä se viinan kittaaminen tekee

• Anonyymi

Minun äiti kuoli,ei kukaan uutisoinut. Isä jäi oman onnensa nojaan,piti tehdä huoli ilmoituksia,että pääsi hoivakotiin!

• Anonyymi

Itse olen tämän norreksen nähnyt Helsingissä metropol nimisessä pintaliitopaikassa missäoli silloiset tähtöset tajtitsta ja kaikista sen aikaista tyrkyistä. Nordea oli tosi inhottava puhetyyliltään ja meille taviksillekkin siellä tosi epäkohtelias..en jäänyt suremaan..Metropolia oli sirrejä missä zetos on oli en tiiä onko edes enään..

• Anonyymi

Norres pääsi sinne missä sitä eniten tarvitaan.
      Ei oo kyllä minkään lehden jutun arvoinen.

• Anonyymi

keplotteli dingo yhtyeen rahoista suurimman osan itselleen siinä suurin saavutus norrekselta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      30
      5053
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      67
      1930
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      113
      1817
    4. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1694
    5. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1690
    6. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      232
      966
    7. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      911
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      44
      887
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      54
      833
    10. Mitkä on ne piirteet

Mitkä kaivatussasi vetoaa tai mihin ihmiset kiinnittävät huomiota
      Ikävä
      53
      792
    Aihe