Siksi, koska miksi ostaa koko sika, jos haluaa vain vähän lihaa.
Ja tarjokkaita on muitakin kuin vain se yksi.
Mies moitti vaimoaan: "olet kuin 7 leivän uuni."
Illalla mies olisi TIETENKIN HALUNNUT SEKSIÄ, mitäs vaimo
siihen? "Tätä uunia ei lämmitettäkään vaan yhden prinssinakin tähden."
Olkaapa miehet varovaisia, mitä suustanne päästätte. Ette tekään enää
näytä samalta, kuin seurustelun alku aikoina tai avioliiton ensimmäisinä vuosina.
Sovinisti miehet kuvittelevat olevansa luomakunnan kruunuja, Luojan lahjoja
naisille, usein (sovinisti)mies luulee olevansa se: Vahvoin, viisain, voimakkaina, kyvykkäin., tietätävänsäs ja osaavansa kaiken.
Miksi naiset eivät enää halua avioitua? Tai muuten parisuhteeseen miehen kanssa?
7
545
Vastaukset 7
- Anonyymi
Oikea sanonta : suu on kuin 7 leivän uuni.
- Anonyymi
Ei, siinä vitsissä mies nimen omaan tarkoitti naisen takamusta, joka hänen mielestään alkoi jo muistuttamaan leivinuunia, johon mahtuu 7 leipää kerralla.
Entäs jos naisen "uunissa" kypsyisikin 7 "pullaa.?" - Anonyymi
Niin, oli huonosti muokattu. Mies siis tarkoitti sanoa naiselle, että : Peffasii on kuin seitsemän leivän uuni.
- Anonyymi
Varsinkin jos nainen ei ole ihan terävintä kärkeä parisuhde markkinoilla hänen kannattaa nauttia vain irtonumeroista. Avioliittoon hän ei ykkösketjun miehiä saa mutta lyhyisiin suhteisiin kyllä. Varsinkin kun nainen voi panostaa kinkympää menoon ryhmässä ym. niin laadukkaita mies ehdokkaita löytyy pilvin pimein. Kuka nainen viitsii alkaa parisuhteeseen perus Tahvon kanssa kun vaihtoehtona on orgiat koripallojoukkueen kanssa.
- Anonyymi00007
Ne on unohtanu mikäon parasta naisessa ja mikä on olla nainen
https://www.youtube.com/watch?v=ZJL4UGSbeF
tosi naista ... tavoitellaan ,Femakot hakee miehiä lomalla afrikan lämmötä ja palaa kotiin kuppa huulessa. Kyllä minulle kelpaisi konservatiivinen, traditionaalinen nainen, joka haluaa perheen ja kodin.
- Anonyymi00008
Ei semmosia ole enää. Näitä itsekkäitä perseen heiluttajia ja sometyrkkyjä vuan. Vedä kätees vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65948
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k170473Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338