Kastaa pitää

Anonyymi-ap

Ei kukaan synny suoraan sisälle Jumalan valtakuntaan.

Tähän maailmaan kaikki syntyy.

Kastaa pitää.

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

65

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ylipäällikön viimeinen päiväkäsky ja opetuslasten delegointi maan päällä.

Matt.28
      18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

19 Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni KASTAMALLA heitä ISÄN JA POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN.

20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi
        UUSI

Tuohon nimeen kastetaan

• Anonyymi

Harvoin Jeesus selvin päin puhui.....

• Anonyymi

Totta: "Kastaa pitää"!

Jos se ei muuten onnistu, niin käytetään miekkaa ja keihästä. Näin on toimittu aikaisemminkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se ei muuten onnistu, niin käytetään miekkaa ja keihästä. Näin on toimittu aikaisemminkin.

Kristillinen yksi Kaste on Jumalan armoteko, jossa Kristuksen omaksi kastettu lapsi pääsee Jeesuksen verensuojaan.

1.Joh.5
        6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miekat ja keihäät kiehtoo uudestikastajia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miekat ja keihäät kiehtoo uudestikastajia

Ne haluaa selvästi väkivaltaa

• Anonyymi

Jeesuksen palattua tulee vielä pakkokasteet käyttöön, jotta kaikilla häävierailla olisi hääpuku päällä.

Luuk. 14:23

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja PAKOTA heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi.

• Anonyymi

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

Room.6: 3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

• Anonyymi

Tuo on totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta

Onneksi kukaan ei tajua mitä se tarkoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi kukaan ei tajua mitä se tarkoittaa.

Kasteessa Kristuksen syntien sovitus, sovintoveren osallisuus tulee henkilökohtaiseksi sovitukseksi. Kristuksen kuolema, ylösnousemus ja ikuinen elämä tulee kastettavan hyväksi.

Kasteessa puhdistettuun tyhjään sydämeen voidaan vuodattaa Pyhän Hengen lahja.

Kaste on yhteenliittämistä Kristuksen kanssa. Jumalan armoteko syntiselle ihmiselle.

• Anonyymi

1. Moos. 7:1

Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa."

1. Piet.3

NOAN PERHE PELASTUI ARKISSA "veden kantamana"....ei veteen upottamala

20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.

21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NY KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon LIITON.
      Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Uusi liitto alkaa kasteesta. Ei muutoin.

• Anonyymi

Saatana lahkoapureineen yrittää estää lapsien kastamisen Kristuksen omaksi sisälle Jumalan valtakuntaan.

Ilm. 12:17

Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.

• Anonyymi

Tuolla sapatistit herjaa muita kun eivät vietä sapattia ja vain heillä on käskyt.

Nyt on väärin herjattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla sapatistit herjaa muita kun eivät vietä sapattia ja vain heillä on käskyt.

Nyt on väärin herjattu.

Sapatinviettohan on käskyyn perustuva tottelevaisuuden osoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sapatinviettohan on käskyyn perustuva tottelevaisuuden osoitus.

Lait ja käskyt on ihmisille annettu siunaus ja suuriJumalan rakkauden osoitus syntisille ihmisille.

Lakien ja käksyjen mukaan eläminen on Jumalan rakastamista. Ei mikään hurmoslahkoissa hihhulointi ja sekavien puheiden moliseminen, kuten väärin annetaan ymmärää.

5. Moos. 6:5

Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko voimastasi.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi

Jumalan lakien ja käskyjen kumoamiset, vähättelyt ja mitätöinnit, niiille väärän merkityksen antaminen on kapinaa Jumalaa vastaan, mistä ei hyvää seuraa.

Hoos. 14:1

Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.

• Anonyymi

Jeesus ilmaisee itsensä kunnon ihmisille, jotka elää lakien mukaan ja noudattaa niitä elämässään.

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• Anonyymi

Hän ilmaisee itsensä Sanassaan.

Jeesus on Jumala

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ilmaisee itsensä Sanassaan.

Jeesus on Jumala

Raamatussa kaikki osapuolet voivat ilmaista näkemyksiään ihan vapaasti. Se on monen eri kirjoittajan pitkä ajan kuluessa kirjottama kirjakokoelma, jossa on sitä totuutta, mutta myös valhetta seassa.

• Anonyymi

1.Joh.5
        5 Kuka siis on, joka voittaa maailman, mutta se joka uskoo, että Jesus on Jumalan Poika?
        6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

Mikäli Kristillisen kasteen kolmesta todistajasta yksikin puuttuu, niin kyse ei ole kristillisestä kasteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1.Joh.5
        5 Kuka siis on, joka voittaa maailman, mutta se joka uskoo, että Jesus on Jumalan Poika?

Mikäli Kristillisen kasteen kolmesta todistajasta yksikin puuttuu, niin kyse ei ole kristillisestä kasteesta.

Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

Kristillisessä yhdessä Kasteessa on Jumalan Pojan sovintoveren ja iankaikkisen elämän osallisuus. Siksi kastetta vastaan taistellaan vimmatusti.

Room.6:3 " Ettekö te tiedä, että me kaikki, jotka olemme Jeesukseen Kristukseen kastetut, me olemme hänen kuolemaansa kastetut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

Kristillisessä yhdessä Kasteessa on Jumalan Pojan sovintoveren ja iankaikkisen elämän osallisuus. Siksi kastetta vastaan taistellaan vimmatusti.

Room.6:3 " Ettekö te tiedä, että me kaikki, jotka olemme Jeesukseen Kristukseen kastetut, me olemme hänen kuolemaansa kastetut?

Noita vihaa kaikkea kolmea

• Anonyymi

Viisasta opetusta

1.Joh.5

• Anonyymi

Keskiajalla kirkot toteuttivat tuota ohjetta väärässä järjestyksessä.
        Jos joku ei vapaaehtoisesti antanut kastaa itseään, niin siinä veri roiskui tai pää irtosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskiajalla kirkot toteuttivat tuota ohjetta väärässä järjestyksessä.
        Jos joku ei vapaaehtoisesti antanut kastaa itseään, niin siinä veri roiskui tai pää irtosi.

Sinulle tuo veren roiskuminen tuntuu olevan tärkeää, puhuit siitä eilenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle tuo veren roiskuminen tuntuu olevan tärkeää, puhuit siitä eilenkin

No siinä näkyy se mikä helluntailaisia kiinnostaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No siinä näkyy se mikä helluntailaisia kiinnostaa.

Tappohulluja tuntuvat olevan

• Anonyymi

Lahkot on hyviä piilopaikkoja roistoille. Eikä ne kerran opitut taidot mihinkään unohdu.

• Anonyymi

Ja noidille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja noidille

Niinkö teille on käynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö teille on käynyt?

niin on noidalle käynyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin on noidalle käynyt

Tiedät sen varmaan omasta kokemuksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät sen varmaan omasta kokemuksista.

Kyllä, kokemukseni on että noidat viihtyy lahkoissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samainen noita tykkää puhua pään irtoamisesta ja veren roiskumisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitähän sinulla on omakohtaisia kokemuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitähän sinulla on omakohtaisia kokemuksia.

Kyllä, kaikilla jotka lukevat kirjoituksiasi, on kokemusta siitä mitä kirjoitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja noidille

Noidat kulkee krusifiksit kaulassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noidat kulkee krusifiksit kaulassa.

Kyllä, väärinpäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, väärinpäin.

Kaikista kovimmat Jeesustelijat pitäisikin saada hälytyskellot soimaan.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikista kovimmat Jeesustelijat pitäisikin saada hälytyskellot soimaan.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Näinpä, esimerkkinä ne jotka kieltävät Jeesuksen jumaluuden

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä, esimerkkinä ne jotka kieltävät Jeesuksen jumaluuden

Jeesus on Jumalan poika.

1.Joh.5
        9 Jos me ihmisten todistuksen otamme, niin on Jumalan todistus suurempi; sillä tämä on Jumalan todistus, jonka hän Pojastansa todisti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on Jumalan poika.

1.Joh.5
        9 Jos me ihmisten todistuksen otamme, niin on Jumalan todistus suurempi; sillä tämä on Jumalan todistus, jonka hän Pojastansa todisti.

Jeesuksen sovintoveren osallisuus, kuoleman ja ikuisen elämän lahja otetaan vastaan kasteessa.

Ei missään lahkolaisten hurmoskokemuksissa. Ne fiilikset ovat henkivalloista peräisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen sovintoveren osallisuus, kuoleman ja ikuisen elämän lahja otetaan vastaan kasteessa.

Ei missään lahkolaisten hurmoskokemuksissa. Ne fiilikset ovat henkivalloista peräisin.

Kasteessa siitä päästään osalliseksi. Uskolla otamme sen vastaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kasteessa siitä päästään osalliseksi. Uskolla otamme sen vastaan

Heh heh: "Kasteessa siitä päästään osalliseksi. Uskolla otamme sen vastaan"????

Otatteko te lapsen puolesta vastaan pelastuksen?
        Miten se kerrotaan vauvalle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan lapsi ottaa sen itse

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo hekottaja on selvästi se uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa, demoninen noita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo hekottaja on selvästi se uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa, demoninen noita

Minä luulen että Hamas on palkannut sen tänne... sehän kirjoittelee täälä yöllä. Noidat ei usko Raamatun ilmoitusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luulen että Hamas on palkannut sen tänne... sehän kirjoittelee täälä yöllä. Noidat ei usko Raamatun ilmoitusta.

Se selittäisi monta asiaa...

• Anonyymi
      UUSI

Kastajat haluaa hajottaa kristikuntaa ja juutalaistaa sitä ja ottaa kunnian Jeesukselta ja Jumalalta omiin nimiinsä.

Pelastus on ihmiselle mahdotonta mutta Jumalalle kaikki on mahdollista.

• Anonyymi
        UUSI

Osa kastajista on sellaisia, lähinnä vapaissa suunnissa

Osa kieltää jopa Jeesuksen jumaluuden

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osa kastajista on sellaisia, lähinnä vapaissa suunnissa

Osa kieltää jopa Jeesuksen jumaluuden

Sellaisia ovat jotkut uudestikastajat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia ovat jotkut uudestikastajat

Miksihän ne hylkää noin selvän Raamatun opetuksen?

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja on oikeassa. Raamattua pitää uskoa eikä kaiken maailman hellarinoitia

• Anonyymi
        UUSI

Totta, aloittaja puhuu selvin sanoin asiasta. Ja asiaa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, aloittaja puhuu selvin sanoin asiasta. Ja asiaa!

Näin se on

• Anonyymi
      UUSI

Raamattu varoittaa ns. vapaiden suuntien touhuista niihin sotkeentumasta.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi
        UUSI

Ne on Raamatusta vapaita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on Raamatusta vapaita

On todellakin jos eivät pidä Jeesusta Jumalana

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On todellakin jos eivät pidä Jeesusta Jumalana

Näin aamuisin on ilo kuunnella kun kolibrit laulavat palmupuussa ja aurinko luo säteitään bouganvillen oksistoon. Oikein tulee iloinen mieli ja kiitos Taivaan isälle tästä kauniista luonnosta.
        Mutta jotenkin tulle sääli tuollaisia ehkä vähän yksinkertaisia tyyppejä kohtaan, jotka askaroivat vain demonien ja saatanan kanssa. Mahtavatkohan he nauttia saatanan seurasta?

"Tuo hekottaja on selvästi se uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa, demoninen noita"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin aamuisin on ilo kuunnella kun kolibrit laulavat palmupuussa ja aurinko luo säteitään bouganvillen oksistoon. Oikein tulee iloinen mieli ja kiitos Taivaan isälle tästä kauniista luonnosta.
        Mutta jotenkin tulle sääli tuollaisia ehkä vähän yksinkertaisia tyyppejä kohtaan, jotka askaroivat vain demonien ja saatanan kanssa. Mahtavatkohan he nauttia saatanan seurasta?

"Tuo hekottaja on selvästi se uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa, demoninen noita"

Siinä taas demonien noita liikkeellä yöllä. Mahtaakohan se nauttia saatanan seurasta?

• Anonyymi
      UUSI

Kastajat siis määrittelevät kuka pääsee Jumalan Valtakuntaan! - Pitäkää hyvänänne. En kaipaa valtakuntaanne.

• Anonyymi
        UUSI

Mistä sinä tuollaisen valheen keksit?
        Raamattu määrittelee sen, kuka pääsee taivaaseen.
        Ilm 21
        " Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan. "

• Anonyymi
      UUSI

Näin se on

Ketjusta on poistettu 166 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      137
      5798
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2599
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2517
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2090
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1463
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      62
      1158
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1062
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      922
    9. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      845
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      835
    Aihe