Ensin valehtelivat Jeesuksen opetuslapset ja sitten Paavali. Näin syntyi kristinusko valheiden varaan. Raamattu on täynnä satuja ja valheita. Sokea ei tätä näe.
Kristinusko perustuu valheisiin
46
329
Vastaukset
- Anonyymi
Matt.20:28 Niinkuin ei Ihmisen Poika tullut, että häntä piti palveltaman, mutta että hän palvelis, ja antais henkensä lunastukseksi monen edestä. 1Tim.2:6 Joka itsensä kaikkein edestä lunastuksen hinnaksi on antanut, että senkaltaista piti ajallansa saarnattaman. Biblia (1776)
- Anonyymi
Sairas teoria,
koko sijaiskärsijämyytti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas teoria,
koko sijaiskärsijämyyttiKuitenkin olet helluntalainen ja puhut täällä uskoasi vastaan. Ihme tyyppi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas teoria,
koko sijaiskärsijämyyttiOletko suvaitsematon ?
Tekopyhyyttä koko moderni liberaali-ideologia kun ei pysytä edes omissa opeissa, jos ja kun joku kritisoi niitä.
- Anonyymi
2Piet.3:9 Ei Herra viivytä lupaustansa, (niinkuin muutamat sen viipyvän luulevat,) vaan hän on meidän kanssamme kärsivällinen, ja ei tahdo, että jonkun pitäis hukkuman, vaan että jokainen itsensä parannukseen kääntäis. Biblia (1776) yvän
- Anonyymi
Ei kristinusko perustu valheisiin vaan Totuuteen. Oot just ihan vääräs laijas, liekö syy siihen ateistises faijas?
Selef Urge- Anonyymi
ehkäpä
- Anonyymi
Jeesuksen apostolit tapettiin kaikki uskonsa tähden
Jeesuksen Kristuksen, Nasarettilaisen, kuolleista
nousemiseen, yhtä vaille. Heillä olisi ollut helppo välttää
tulla tapetuksi pelkällä uskosta luopumisella ja sanoa,
että he ovat keksineet kaiken ja varastaneet ja piilottaneet
Jeesuksen rumiin.
Mutta ehkä apostoleilla oli kuitenkin ongelmaa luopua uskostaan
ja sanoa, että he ovat keksineet tarinan Jeesuksen kuolleista
nousemisesta. Olisi oletettu apostolien varmuudella tietävän,
missä Jeesuksen ruumis on.
Heitä olisi varmasti vaadittu antamaan Jeesuksen ruumis
viranomaisille todisteeksi, jotta kuolleista nousemisen "valhe"
olisi loppunut lyhyeen. Ja koska he eivät voineet tuoda Jeesuksen
ruumista nähtäväksi, heidät olisi tapettu jo sen tähden, että he
kieltäytyvät näyttämästä, missä Jeesuksen ruumis on.
Ei siis ollut mahdollista todistaa, ettei Jeesus ollut noussut kuolleista.
Siksi ehkä heille jäi vain yksi mahdollisuus; pysyä uskossa, tuli mitä tuli.
Mvh J - K- Anonyymi
Ei ollut mitään Jeesuksen ruumista, koska ei ollut Jeesusta. Jeesus on fiktiivinen vapahtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut mitään Jeesuksen ruumista, koska ei ollut Jeesusta. Jeesus on fiktiivinen vapahtaja.
Kukaan historioitsija ja asiaan perehtynyt asiantuntija
ei kiellä Jeesus Nasaretilaisen henkilön eläneen Israelissa
ajanlaskumme alussa. Kaikki tietää, että Jeesus oli
silloin todellinen persoona.
Eikä vaikuta siltä, että apostolien aikaiset ihmiset pitivät
Jeesusta fiktiivisenä henkilönä koska apostolit tapettiin
uskonsa tähden Jeesuksen Kristuksen ylösnousemiseen
kuolleista. Ja miksi apostolit saarnasivat Jeesusta jos
Hän oli heidän keksimänsä valhejeesus koska se johti vain
vaikeuksiin ja lopulta heidän mestaukseen?
Sinun väitteesi fiktiivisestä Jeesuksesta ei mene perille
monellekaan historioitsijalle, jos yhdellekään itseään
arvossa pitävälle henkilölle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan historioitsija ja asiaan perehtynyt asiantuntija
ei kiellä Jeesus Nasaretilaisen henkilön eläneen Israelissa
ajanlaskumme alussa. Kaikki tietää, että Jeesus oli
silloin todellinen persoona.
Eikä vaikuta siltä, että apostolien aikaiset ihmiset pitivät
Jeesusta fiktiivisenä henkilönä koska apostolit tapettiin
uskonsa tähden Jeesuksen Kristuksen ylösnousemiseen
kuolleista. Ja miksi apostolit saarnasivat Jeesusta jos
Hän oli heidän keksimänsä valhejeesus koska se johti vain
vaikeuksiin ja lopulta heidän mestaukseen?
Sinun väitteesi fiktiivisestä Jeesuksesta ei mene perille
monellekaan historioitsijalle, jos yhdellekään itseään
arvossa pitävälle henkilölle.Kuten tuossa edellä totesin, Jeesus on Todellinen ja Hänestä
on jopa tieteellisiä todisteita. Torinon kääriliina huutaa omaa
totuuttaan ja etsii kuuntelijaa.
https://www.youtube.com/watch?v=SKN4k1R3oAY
- Anonyymi
Joos.10:13 Ja aurinko ja kuu seisahtivat, siihenasti kuin kansa kosti vihamiehensä. Eikö tämä ole kirjoitettu hurskaan kirjassa? Niin seisoi aurinko keskellä taivasta ilman laskematta koko päivän. Biblia (1776) 2Sam.1:18. Jes.38:8.
- Anonyymi
Joh 7 ; 17
Jeesus sanoi: " Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, TULEE HÄN TUNTEMAAN , onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani."
Kautta kristikunnan historian, on noussut aina uusi sukupolvi todistamaan, että tämä on totta. Minäkin voin todistaa, että Jumala puhui minulle Etelä-Amerikassa ollessani laivakokkina. Olin kolme vuorokautta kuin sähkövoiman alla. Jumala puhui miehen äänellä, mutta se oli Jumalan ääni. Että se oli Jumalasta, todistaa hedelmä. Elämä muuttui. Tupakka jäi pois, alkoholi jäi pois. Huono elämä jäi pois.- Anonyymi
Lisään vielä: Olen kirjoittanut siitä kirjasen, jossa tarkemmin kerron asiasta. Ilmoita siinä laivan nimen. Varmasti on vielä hengissä niitä, jotka silloin olivat laivalla. Reaktio laivalla oli varovaisen säikähtänyt. Kukaan ei pilkannut. Voin lähettää kirjasen, jos joku haluaa.
- Anonyymi
Mullekin käynyt samankaltaisia ja ihan samaakin. Noi kolme viimeistä lausetta on mullekin tapahtunut, mutta ei tapahtunut/onnistunut heti, mutta siihen aloin tähtäämään. 31 vrk meni kovissa nikotiinituskissa kunnes poks, olin vapaa, ei m itään tuskatilaa olla ja elää kun aamu 32 alkoi. Muijen paheijen poisjättö ei ollut ees haasteellista, mutta nikotiiniriippuvuujest poispääsy oli mun kohjalla harvinaisen vaikeaa.
Selef Urge - Anonyymi
Islamiin palanneen elämä muuttuu raittiiksi. Allah on todellinen ja islam on ainoa tosi uskonto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Islamiin palanneen elämä muuttuu raittiiksi. Allah on todellinen ja islam on ainoa tosi uskonto.
Islam on pakanallinen vihan ja väkivallan uskonto. Jay Smithin tutkimusten mukaan sen alullepani katolinen pakanauskonto. Jeesus on ainoa tie pelastukseen. Jumala rakkaudessaan tuli ihmiseksi ja kantoi ristille sinunkin syntisi ja sovitti sinunkin syntisi verellään. Sinun tarvitsee vain uskoa se ja ottaa se vastaan. Saat muhamettilaisuudenkin anteeksi, kun käännyt siitä pois ja uskot Jeesukseen.
- Anonyymi
Todista vai perustuuko epäuskoosi joka on ehkä ateismin sokaisemaa vihaa erimielisiä kohtaan ?
Etkö uskalla kritisoida muita kulttuureja, heidän tapojaan kun pelkäät että kiihoitat ihmisiä joitain kansanryhmiä vastaan ?
Vai ovatko Luterilaiset sopivan "kilttejä" että maalitat heitä turvallisella mielellä ?- Anonyymi
natsismi-antisemitismi lienee aloittajalle lähellä sydäntä ja kommunismi-islamismi , koska ne ovat murhaismeja.
Sokea pelkuri ateisti ei näe Totuutta. Ateisti keskittyy vain siihen, ettei polvet lyö pelossa yhteen ja kolise.
Säälittäviä säälittäviä surkimuksia on ateistit. Sitten vielä karmeampi kohtalo tämän elämän jälkeen .- Anonyymi
Niitä polvisuojia ateistit voi käyttää, ei niin kolise pahasti kun näkee uskovaisen ikkunasta.
- Anonyymi
Joh.17:12 Kuin minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessäs: ne, jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadottanut, vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin. Biblia (1776) Ps.4:10. 109:8. Joh.6:39. Joh.13:18.
- Anonyymi
Jeesus opetti oikeaa perustusta: Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
Oikea perustus muodostuu evankeliumin kuulemista ja Sanan mukaan toimimisesta.
Kolmen vesitilkan avulla uskoon tulo ei ole oikea perusta, vaan maan pinnalle rakentamista, eli tähän maailmaan turvautumista.
Jokaisen, joka uskoo ja luottaa kirkon toimittamiin sakramentteihin käy lopulta näin: Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."
- Anonyymi
Tässä on jo tarkkaan sijaiskärsimys satoja vuosia ennen kerrottu.
Jesaja: 53:3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
53:4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
53:5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
53:6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.
53:7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.
53:8 Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä. - Anonyymi
Uudestisyntymätön ei näe. Uudestisyntynyt näkee ja ymmärtää tämän maailman mielettömyyden tämän maailman ruhtinaan orjuudessa.
”Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".”
Johannes 3:3 FB38
”Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.”
Johannes 3:5 FB38
”Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa, joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;”
Efesolaiskirje 2:1-3 FB38- Anonyymi
Raamatussa on mainittu vain aikuisten kasteet. Kristikunnan vanhat perinteet eivät pelasta, vaan ainoa Tie ja ovi ja portti on Jeesus, muualta tulleet, kastemaljojen ääreltä Jumalan valtakuntaan nousseet ovat varkaita ja ryöväreitä.
Sana ilmoittaa hyvin selvästi ja yksiselitteisesti: 'hän (Pietari) on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi'. Pietari ei valuttanut Korneliuksen päähän vettä, ja näin sadanpäämies olisi tullut uskoon, vaan Pietari puhui evankeliumin sanoja: Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
Pietari kirjoitti: te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.
Sana todistaa Korneliuksen kodissa olleista ja Pietarin puheet kuulleista ja puhutun sanan kautta uskoon tulleista: Vauvat ja pikkulapset eivät puhu näin: Nyt olemme siis tässä kaikki Jumalan edessä, kuullaksemme kaiken, mitä Herra on käskenyt sinun puhua." Korneliuksen kodissa uskoon tulleet olivat ymmärtäväisessä iässä ja ymmärsivät Pietarin puheen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on mainittu vain aikuisten kasteet. Kristikunnan vanhat perinteet eivät pelasta, vaan ainoa Tie ja ovi ja portti on Jeesus, muualta tulleet, kastemaljojen ääreltä Jumalan valtakuntaan nousseet ovat varkaita ja ryöväreitä.
Sana ilmoittaa hyvin selvästi ja yksiselitteisesti: 'hän (Pietari) on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi'. Pietari ei valuttanut Korneliuksen päähän vettä, ja näin sadanpäämies olisi tullut uskoon, vaan Pietari puhui evankeliumin sanoja: Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
Pietari kirjoitti: te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.
Sana todistaa Korneliuksen kodissa olleista ja Pietarin puheet kuulleista ja puhutun sanan kautta uskoon tulleista: Vauvat ja pikkulapset eivät puhu näin: Nyt olemme siis tässä kaikki Jumalan edessä, kuullaksemme kaiken, mitä Herra on käskenyt sinun puhua." Korneliuksen kodissa uskoon tulleet olivat ymmärtäväisessä iässä ja ymmärsivät Pietarin puheen.Jos minun lapsuuden kotiini olisi tullut Jumalan palvelija evankeliumin Sanan kanssa joskus vuosina 1979-80 ja julistanut sanaa Pyhässä Hengessä, meitä kuulijoita, koko perhe, olisi voinut olla koolla kymmenen sielua. Meitä oli siis kahdeksan lasta.
Nuorin sisaruksistani on minua kymmenen vuotta nuorempi. Minun ollessa 20 -vuotias, hän oli siis kymmenvuotias. Hänellä olisi ollut mahdollisuus uskoa ja ottaa Jeesus vastaan kymmenvuotiaana. Ja jos tuossa tilanteessa koko perhe olisi tullut Jeesukseen uskoon, meidät kaikki olisi voitu kastaan. Yhtään sulivauvaa ei olisi kastettu.
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minun lapsuuden kotiini olisi tullut Jumalan palvelija evankeliumin Sanan kanssa joskus vuosina 1979-80 ja julistanut sanaa Pyhässä Hengessä, meitä kuulijoita, koko perhe, olisi voinut olla koolla kymmenen sielua. Meitä oli siis kahdeksan lasta.
Nuorin sisaruksistani on minua kymmenen vuotta nuorempi. Minun ollessa 20 -vuotias, hän oli siis kymmenvuotias. Hänellä olisi ollut mahdollisuus uskoa ja ottaa Jeesus vastaan kymmenvuotiaana. Ja jos tuossa tilanteessa koko perhe olisi tullut Jeesukseen uskoon, meidät kaikki olisi voitu kastaan. Yhtään sulivauvaa ei olisi kastettu.
Mvh J - K>>>Yhtään sulivauvaa ei olisi kastettu.<<<
Perheessämme saattoi olla sylivauvoja koska vanhin sisaruksistani
on minua neljä vuotta vanhempi. Mutta yhtään sylivauvaa emme
olisi kastaneet. Miksi emme olisi kastaneet? Koska olisimme
käsittäneet ilman kenenkään selityksiä ja opetusta, että kaste
kuuluu meille, jotka olemme tulleet uskoon. Ja tietysti siksi, koska
Pyhä Henki ei olisi puhunut vauvojen kastamisesta mitään. Kukaan
ei olisi edes tullut ajatelleeksi, että vauvatkin kastetaan.
Ne, jotka mahdollisesti olivat vauvoja tuossa tilanteessa, olisi
kastettu sitten myöhemmin kun he itse olisivat tulleet uskoon
ja todistetusti ottaneet Jeesuksen vastaan ja ilmoittaneet
tahtonsa seurata Häntä. Heidät olisi siis kastettu samalla
perusteella ja samasta syystä kuin meidät aikuisetkin uskoon
tulleet. Ei varmaan olisi muutettu kastekäytäntöä käsittämään
myös vauvat.
Mutta luterilainen kirkko on sumentanut tämän asian
alkaen kastaa vauvoja, jotta kirkko saisi jäseniä.
Ja harva vauvana kastettu nuori sanoo kaksikymppisenä
olevansa uskossa ja Jeesuksen seuraaja. Vauvakaste ei
siis tuo uskoa eikä pelastusta eikä Pyhää Henkeä.
Se on väkevää eksytystä.
Uskon tuo Jumalan Sana ja Pyhä Henki kun sanaa julistetaan
ja se otetaan uskossa vastaan. Silloin ihminen saa Pyhän Hengen
sinetin.
https://www.jumala-kanssamme.se/439652324/439652359
https://www.youtube.com/watch?v=EGQa1o9fM70&t=367s
Mvh J - K
- Anonyymi
No mitä muuta Kirjaa minä sitten luen, ellen tosiaankaan lue Raamattua?
Mitä kirjallisuutta keskustelun aloittaja siis suosittelee minulle sekä kanssakulkijoilleni Pyhän Raamatun tilalle?- Anonyymi
Jumalharha. Richard Dawkins.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalharha. Richard Dawkins.
Eipä ole raponen kirjailija, vaan jumalaton ateistinen jumalankieltäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole raponen kirjailija, vaan jumalaton ateistinen jumalankieltäjä.
Sam Harris, Uskon loppu.
- Anonyymi
joka hylkää moraalin ja etiikan hylkää myös Jeesuksen
Koska Jeesus edustaa absoluuttista moraalia ja etiikkaa
oli sitten ateisti tai uskova
Katsokaa kuinka Jeesus eli tämän maailman ja uhrasi itsensä sinun syntiesi tähden
Jeesus kantoi kaiken vastuun Hänet Jumala vain hyväksyy - Anonyymi
Mikä on "totuutesi" perusta? Jolla mittailet toisia,onko se "minä itse" tai joku muu?
- Anonyymi
Jeesus on totuuden perusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on totuuden perustaJeesus tuli vain Israelin huoneen kadonneiden lammasten vuoksi. Pakanaa hän sanoi saastaiseksi rakiksi.
Pietari ja muut apostolit ja Jerusalemin seurakunnan vanhimmat eivät tienneet, että evankeliumi piti julistaa pakanoille, ennen kuin vuosien päästä ilmestyksen johdosta.
Apostolien teot 10-11
He eivät tunteneet Jeesuksen lähetyskäskyä, joka on mainittu evankeliumeissa. Se on lisätty kertomuksiin 70-80 -luvulla.
- Anonyymi
Luuk.10:16 Joka teitä kuulee, se minua kuulee, ja joka teidän katsoo ylön, se katsoo ylön minun; mutta joka minun katsoo ylön, hän katsoo ylön sen, joka minut lähetti. Biblia (1776) Matt.10:40. Joh.13:20. 1Tess.4:8.
- Anonyymi
Ja sinä jatkat valehtelua🤭
- Anonyymi
Uskomisella ja ymmärtämisellä on hieman erilainen suhde totuuteen. Erilaisuus johtuu siitä, että uskoja luottaa kertojaan ja ymmärtäjä itseensä. Oletteko samaa mieltä?
- Anonyymi
Ateisti luottaa objektiivisiin todisteisiin, havaintoihin ja tieteelliseen näyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateisti luottaa objektiivisiin todisteisiin, havaintoihin ja tieteelliseen näyttöön.
Uskova katsoo asioita ennen maailman perustamista missä kaikki periaatteet suunniteltiin.
Tiede ei tiedä mitä tapahtui mitä oli ennen alkuräjähdystä
mutta sen jälkeen
mutta se tutkii mitä oli suunniteltu mitkä periaatteet oli suunniteltu ennen aikaa ikuisuudessa, ne on tieteen työkaluja.
Ajatelkaa sitä sieltä asioita katsellaan ennen aikojen alkua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskova katsoo asioita ennen maailman perustamista missä kaikki periaatteet suunniteltiin.
Tiede ei tiedä mitä tapahtui mitä oli ennen alkuräjähdystä
mutta sen jälkeen
mutta se tutkii mitä oli suunniteltu mitkä periaatteet oli suunniteltu ennen aikaa ikuisuudessa, ne on tieteen työkaluja.
Ajatelkaa sitä sieltä asioita katsellaan ennen aikojen alkuaJumalaa ei tarvita mihinkään.
- Anonyymi
<Jeesus tuli vain Israelin huoneen kadonneiden lammasten vuoksi.<<
Israelin lampaita katosi silloin kun synti tuli voimaan Israel tarkoittaa jumala hallitsee ja hän hallitsee kaikkia maailmaa ja Jumala on kaikkien jumala
On oleva yksi Paimen ja yksi lauma
Jeesuksessa ei ole erotusta, Jumala ei ole rasisti jos olisi niin nimi ja kunnia tahriintuisi.
Eikä olisi täydellinen. niin..semmosen muistan joskus lukeneeni että paavali vihasi kristittyjä aluksi ja oli rikollinen kunnes teki parannuksen? korjatkaa jos olen väärässä.. uskonnot..niin pitäisi olla vaan se alkukirkko mistä jeesus puhui..eikä edes kirkko vaan normiälyllä usko filosofia moraali symboliikka..tarinatkin koska kuka nyt haluu fanaattisesti ottaa kaikki tarinat raamatusta tosissaan?? tai lukea kuin lakikirjaa??
ei tuomita jumala ei tarvitse palvontaa tai temppeleitä? minusta nämä ovat viisauden sanoja jeesukselta.. harmittaa että jotkut käyttää uskoa uskontojen muodossa vallanvälineenä..politiikan sontaa anekauppoja.. ja tämmöstä. jeesus puhui asiaa..kuka hän sitten loppujen lopuksi oli? kuka tietää??+- Anonyymi
Kaikki on alusta saakka ollut valmista, periaatteet, luonnon lait ja moraali ennen aikojen alkua. Sitten niitä opetettiin pikkuhiljaa ensin juutalaisille ja kun aika täyttyi täyteys tuli Jeesuksessa joka on VT:n lupaus kaikille maailman kansoille.
Uusi liitto minun veressäni! - Anonyymi
Valehteleminen alkoi vasta silloin, kun katolinen kirkko perustettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2386656Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r524706Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004441Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli74239Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393733Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173638Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683606Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233511SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713293Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532425