Ensin valehtelivat Jeesuksen opetuslapset ja sitten Paavali. Näin syntyi kristinusko valheiden varaan. Raamattu on täynnä satuja ja valheita. Sokea ei tätä näe.
Kristinusko perustuu valheisiin
18
136
Vastaukset
- Anonyymi
Matt.20:28 Niinkuin ei Ihmisen Poika tullut, että häntä piti palveltaman, mutta että hän palvelis, ja antais henkensä lunastukseksi monen edestä. 1Tim.2:6 Joka itsensä kaikkein edestä lunastuksen hinnaksi on antanut, että senkaltaista piti ajallansa saarnattaman. Biblia (1776)
- Anonyymi
Sairas teoria,
koko sijaiskärsijämyytti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas teoria,
koko sijaiskärsijämyyttiKuitenkin olet helluntalainen ja puhut täällä uskoasi vastaan. Ihme tyyppi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas teoria,
koko sijaiskärsijämyyttiOletko suvaitsematon ?
Tekopyhyyttä koko moderni liberaali-ideologia kun ei pysytä edes omissa opeissa, jos ja kun joku kritisoi niitä.
- Anonyymi
2Piet.3:9 Ei Herra viivytä lupaustansa, (niinkuin muutamat sen viipyvän luulevat,) vaan hän on meidän kanssamme kärsivällinen, ja ei tahdo, että jonkun pitäis hukkuman, vaan että jokainen itsensä parannukseen kääntäis. Biblia (1776) yvän
- Anonyymi
Ei kristinusko perustu valheisiin vaan Totuuteen. Oot just ihan vääräs laijas, liekö syy siihen ateistises faijas?
Selef Urge- Anonyymi
ehkäpä
- Anonyymi
Jeesuksen apostolit tapettiin kaikki uskonsa tähden
Jeesuksen Kristuksen, Nasarettilaisen, kuolleista
nousemiseen, yhtä vaille. Heillä olisi ollut helppo välttää
tulla tapetuksi pelkällä uskosta luopumisella ja sanoa,
että he ovat keksineet kaiken ja varastaneet ja piilottaneet
Jeesuksen rumiin.
Mutta ehkä apostoleilla oli kuitenkin ongelmaa luopua uskostaan
ja sanoa, että he ovat keksineet tarinan Jeesuksen kuolleista
nousemisesta. Olisi oletettu apostolien varmuudella tietävän,
missä Jeesuksen ruumis on.
Heitä olisi varmasti vaadittu antamaan Jeesuksen ruumis
viranomaisille todisteeksi, jotta kuolleista nousemisen "valhe"
olisi loppunut lyhyeen. Ja koska he eivät voineet tuoda Jeesuksen
ruumista nähtäväksi, heidät olisi tapettu jo sen tähden, että he
kieltäytyvät näyttämästä, missä Jeesuksen ruumis on.
Ei siis ollut mahdollista todistaa, ettei Jeesus ollut noussut kuolleista.
Siksi ehkä heille jäi vain yksi mahdollisuus; pysyä uskossa, tuli mitä tuli.
Mvh J - K- Anonyymi
Ei ollut mitään Jeesuksen ruumista, koska ei ollut Jeesusta. Jeesus on fiktiivinen vapahtaja.
- Anonyymi
Joos.10:13 Ja aurinko ja kuu seisahtivat, siihenasti kuin kansa kosti vihamiehensä. Eikö tämä ole kirjoitettu hurskaan kirjassa? Niin seisoi aurinko keskellä taivasta ilman laskematta koko päivän. Biblia (1776) 2Sam.1:18. Jes.38:8.
- Anonyymi
Joh 7 ; 17
Jeesus sanoi: " Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, TULEE HÄN TUNTEMAAN , onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani."
Kautta kristikunnan historian, on noussut aina uusi sukupolvi todistamaan, että tämä on totta. Minäkin voin todistaa, että Jumala puhui minulle Etelä-Amerikassa ollessani laivakokkina. Olin kolme vuorokautta kuin sähkövoiman alla. Jumala puhui miehen äänellä, mutta se oli Jumalan ääni. Että se oli Jumalasta, todistaa hedelmä. Elämä muuttui. Tupakka jäi pois, alkoholi jäi pois. Huono elämä jäi pois.- Anonyymi
Lisään vielä: Olen kirjoittanut siitä kirjasen, jossa tarkemmin kerron asiasta. Ilmoita siinä laivan nimen. Varmasti on vielä hengissä niitä, jotka silloin olivat laivalla. Reaktio laivalla oli varovaisen säikähtänyt. Kukaan ei pilkannut. Voin lähettää kirjasen, jos joku haluaa.
- Anonyymi
Mullekin käynyt samankaltaisia ja ihan samaakin. Noi kolme viimeistä lausetta on mullekin tapahtunut, mutta ei tapahtunut/onnistunut heti, mutta siihen aloin tähtäämään. 31 vrk meni kovissa nikotiinituskissa kunnes poks, olin vapaa, ei m itään tuskatilaa olla ja elää kun aamu 32 alkoi. Muijen paheijen poisjättö ei ollut ees haasteellista, mutta nikotiiniriippuvuujest poispääsy oli mun kohjalla harvinaisen vaikeaa.
Selef Urge - Anonyymi
Islamiin palanneen elämä muuttuu raittiiksi. Allah on todellinen ja islam on ainoa tosi uskonto.
- Anonyymi
Todista vai perustuuko epäuskoosi joka on ehkä ateismin sokaisemaa vihaa erimielisiä kohtaan ?
Etkö uskalla kritisoida muita kulttuureja, heidän tapojaan kun pelkäät että kiihoitat ihmisiä joitain kansanryhmiä vastaan ?
Vai ovatko Luterilaiset sopivan "kilttejä" että maalitat heitä turvallisella mielellä ?- Anonyymi
natsismi-antisemitismi lienee aloittajalle lähellä sydäntä ja kommunismi-islamismi , koska ne ovat murhaismeja.
Sokea pelkuri ateisti ei näe Totuutta. Ateisti keskittyy vain siihen, ettei polvet lyö pelossa yhteen ja kolise.
Säälittäviä säälittäviä surkimuksia on ateistit. Sitten vielä karmeampi kohtalo tämän elämän jälkeen .- AnonyymiUUSI
Joh.17:12 Kuin minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessäs: ne, jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadottanut, vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin. Biblia (1776) Ps.4:10. 109:8. Joh.6:39. Joh.13:18.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1294248Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"24050Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m733323- 262754
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html212446Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta412426Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset302406Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272386Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62377