Kirkon ja piispojen ja pappien päätehtävä tuli olla "Sielujen pelastaminen"

Anonyymi-ap

Missä on piispojen huoli sielujen peastuksesta.

Ihmisiä menee solkenaan vaivan paikkaan ja sinne joutumasta ja synneistä pitäisi pitäisi varottaa ja julistaa evankeliumia...ilosanomaa kaikkien syntien sovituksesta Jeesuksessa Krituksessa.

Siksi Jumala valtavassa rakkaudessaan lähetti oman rakkaan Poikansa ettei yksikään hukkuisi ja joutuisi vaivan paikkaan.

Joh. 3:16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Jumalan sanan mukaan on taivas ja helvetti, jompaan kumpaan joudumme.

Matt. 5:29
Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin.

Matt. 5:30
Ja jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi menee helvettiin.

Matt. 10:28
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

Matt. 18:9
Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen.

Matt. 23:15
Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

Matt. 23:33
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

Mark. 9:43
Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen.

Mark. 9:45
Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että jalkapuolena menet elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat jalat tallella, heitetään helvettiin.

Mark. 9:47
Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin,

Luuk. 12:5
Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

Jaak. 3:6
Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.

On jokaisen oma valinta jos löytää itsensä kerran helvetin vaivasta.

Jeesukseen uskomisen kautta ja Hänessä eläen olemme anteeksiantamuksessa ja pääsemme taivaaseen.

Jumala ei pakota ketään, mutta haluaisi kaikkien pelastuvan ja on antanut siihen mahdollisuuden.

Jaakobin kirje 4:
5 Vai luuletteko, että Raamattu syyttä sanoo: "Mustasukkaisen kiihkeästi hän halajaa henkeä, jonka on meihin pannut"? [2. Moos. 34:14; Gal. 5:17]

8

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Niin oleellisin käsky ja tehtävä ohitettu. Ei saarnata synnistä eikä siitä että pitää tehdä parannus.

Jotain filosofista maailmaa kosiskelevaa hömppöä ja setan asioitten ajamista ja maailman kunnian keräämistä.

Ei ihme jos paheneva kirous maata vaivaa.

Monesta suunnasta vesitetään ja turhennetaan Jumalan sana.

Aborteissa tuhitaan n. 8000 alkanutta ihmiselämää eikä kukaan piispa siitäkään mtään varoittele...

Kenen asialla ovat. Ei ainakaan Kaikkeuden Luojan vaan sen ketkun vastustajan.

• Anonyymi
        UUSI

Voitko tarkentaa, mitä itse olet oikeasti tehnyt ja teet, ettei yhtään raskautta Suomessa enää keskeytetä?

• Anonyymi
      UUSI

piispojen tarkoitus on kerätä mahdollisimman paljon rahaa ja omaisuutta itselleen

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoitatko heidän olevsn herätysliikkeesi kaltaisia varallisuutensa hamstraamisessa,

• Anonyymi
      UUSI

1Piet.2:25 Sillä te olitte niinkuin eksyväiset lampaat, vaan nyt te olette palanneet teidän sieluinne paimenen ja piispan tykö. Biblia (1776) Hebr.13:20.

• Anonyymi
      UUSI

Hes.34:8 Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra: että te annatte minun lampaani raatelukseksi ja minun laumani kaikille pedolle ruaksi ettei heillä ole paimenta, ja minun paimeneni ei pidä lukua minun laumastani; vaan ovat senkaltaiset paimenet, jotka itsiänsä ruokkivat, mutta minun lampaitani ei he tahdo ruokkia. Biblia (1776)

• Anonyymi
      UUSI

Kirkon sisällä toimivassa herätysliikkeessä pedofiilitapaukset hoidetaan hoitokouksissa joissa uhreja painostetaan syyllistämällä. Kyseinen liike ei hyväksy naispappeja eikä samaasukupuolta olevien avioliittoja, silti piispat hyväksyvät ko.liikeen toiminnan. Muita herätysliikkeitä kohtaan on aloitettu ajojahti esm. Luthersäätiö, Lähetyshiippakunta, Sley ja Kansanlähetys. Luthersäätiö ja Lähetyshiippakunta toimivat jo kirkon ulkopuolella, ulosajettavina on Sley ja Kansanlähetys, Porissa, Seinäjoella ja Kokkolassa Sleyn toimintaa rajoitetaan mm. tilojen käytöllä ja kielletään ehtoollisen jakaminen, aivan kuin kahdeksan piispaa olisi alunperin asettaneet ehtoollisen eikä Jeesus. Jeesus ei ollut luterilainen eikä ohjeistanut keillä on yksinoikeus päättää ehtoollisen jakamisesta.

• Anonyymi
        UUSI

Itsehän nuo kiukuttelijat ovat lähtemässä vapaasta tahdostaan, ei niitä kukaan ole pakottanut loisimaan Kirkon yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11416
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5884
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      162
      4779
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      15
      4671
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      32
      4331
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4193
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3487
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80