Missä on piispojen huoli sielujen peastuksesta.
Ihmisiä menee solkenaan vaivan paikkaan ja sinne joutumasta ja synneistä pitäisi pitäisi varottaa ja julistaa evankeliumia...ilosanomaa kaikkien syntien sovituksesta Jeesuksessa Krituksessa.
Siksi Jumala valtavassa rakkaudessaan lähetti oman rakkaan Poikansa ettei yksikään hukkuisi ja joutuisi vaivan paikkaan.
Joh. 3:16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Jumalan sanan mukaan on taivas ja helvetti, jompaan kumpaan joudumme.
Matt. 5:29
Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin.
Matt. 5:30
Ja jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi menee helvettiin.
Matt. 10:28
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Matt. 18:9
Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen.
Matt. 23:15
Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
Matt. 23:33
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Mark. 9:43
Ja jos sinun kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että käsipuolena menet elämään sisälle, kuin että, molemmat kädet tallella, joudut helvettiin, sammumattomaan tuleen.
Mark. 9:45
Ja jos sinun jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki. Parempi on sinulle, että jalkapuolena menet elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat jalat tallella, heitetään helvettiin.
Mark. 9:47
Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin,
Luuk. 12:5
Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.
Jaak. 3:6
Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.
On jokaisen oma valinta jos löytää itsensä kerran helvetin vaivasta.
Jeesukseen uskomisen kautta ja Hänessä eläen olemme anteeksiantamuksessa ja pääsemme taivaaseen.
Jumala ei pakota ketään, mutta haluaisi kaikkien pelastuvan ja on antanut siihen mahdollisuuden.
Jaakobin kirje 4:
5 Vai luuletteko, että Raamattu syyttä sanoo: "Mustasukkaisen kiihkeästi hän halajaa henkeä, jonka on meihin pannut"? [2. Moos. 34:14; Gal. 5:17]
Kirkon ja piispojen ja pappien päätehtävä tuli olla "Sielujen pelastaminen"
20
153
Vastaukset
- Anonyymi
Niin oleellisin käsky ja tehtävä ohitettu. Ei saarnata synnistä eikä siitä että pitää tehdä parannus.
Jotain filosofista maailmaa kosiskelevaa hömppöä ja setan asioitten ajamista ja maailman kunnian keräämistä.
Ei ihme jos paheneva kirous maata vaivaa.
Monesta suunnasta vesitetään ja turhennetaan Jumalan sana.
Aborteissa tuhitaan n. 8000 alkanutta ihmiselämää eikä kukaan piispa siitäkään mtään varoittele...
Kenen asialla ovat. Ei ainakaan Kaikkeuden Luojan vaan sen ketkun vastustajan.- Anonyymi
Voitko tarkentaa, mitä itse olet oikeasti tehnyt ja teet, ettei yhtään raskautta Suomessa enää keskeytetä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko tarkentaa, mitä itse olet oikeasti tehnyt ja teet, ettei yhtään raskautta Suomessa enää keskeytetä?
OLen kirjoitellut aborttia vastaan yli vuosikymmenen eri foorumeilla.
Jos äidin terveys on uhattuna...sellaisissa tapauksissa sen (abortin) voi hyväksyä. - Anonyymi
Edelleen synti liittyy vain Saatanan valtakuntaan, joten vaikuttaa siltä, että aikovat viedä teiltä koko valtakuntanne, ettei vain Jeesus olisi palaamassa, ja manaa teihin sikoina valtakuntanne pahat henget niin, että syöksytte vielä rinnettä alas kuolemaan.
- Anonyymi
piispojen tarkoitus on kerätä mahdollisimman paljon rahaa ja omaisuutta itselleen
- Anonyymi
Tarkoitatko heidän olevsn herätysliikkeesi kaltaisia varallisuutensa hamstraamisessa,
- Anonyymi
Nimenomaan. Koko kristinusko on yksi vallankäytön muoto. Ja typerykset siihen yhä uskovat.
- Anonyymi
1Piet.2:25 Sillä te olitte niinkuin eksyväiset lampaat, vaan nyt te olette palanneet teidän sieluinne paimenen ja piispan tykö. Biblia (1776) Hebr.13:20.
- Anonyymi
Täm on keskustelu eikä kopionti palsta. Mihin haluat kannanottoa ?
- Anonyymi
Hes.34:8 Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra: että te annatte minun lampaani raatelukseksi ja minun laumani kaikille pedolle ruaksi ettei heillä ole paimenta, ja minun paimeneni ei pidä lukua minun laumastani; vaan ovat senkaltaiset paimenet, jotka itsiänsä ruokkivat, mutta minun lampaitani ei he tahdo ruokkia. Biblia (1776)
- Anonyymi
Totta, Jeesus on kristinuskon mukaan (1.Kor.5:7) kiroukseksi kirottu johtajalammas, joka johdattaa kirouksena uskonnon mukaan määkivän lammaslaumansa helvettiin.
Mutta ontuva ylipäätään tuo lammasvertaus, koska lampaat ovat VT:n puhuvan pedon kuvan uhreja. Onko Herra,Herra myös silloin itse puhuva Pedon kuva?
- Anonyymi
Kirkon sisällä toimivassa herätysliikkeessä pedofiilitapaukset hoidetaan hoitokouksissa joissa uhreja painostetaan syyllistämällä. Kyseinen liike ei hyväksy naispappeja eikä samaasukupuolta olevien avioliittoja, silti piispat hyväksyvät ko.liikeen toiminnan. Muita herätysliikkeitä kohtaan on aloitettu ajojahti esm. Luthersäätiö, Lähetyshiippakunta, Sley ja Kansanlähetys. Luthersäätiö ja Lähetyshiippakunta toimivat jo kirkon ulkopuolella, ulosajettavina on Sley ja Kansanlähetys, Porissa, Seinäjoella ja Kokkolassa Sleyn toimintaa rajoitetaan mm. tilojen käytöllä ja kielletään ehtoollisen jakaminen, aivan kuin kahdeksan piispaa olisi alunperin asettaneet ehtoollisen eikä Jeesus. Jeesus ei ollut luterilainen eikä ohjeistanut keillä on yksinoikeus päättää ehtoollisen jakamisesta.
- Anonyymi
Itsehän nuo kiukuttelijat ovat lähtemässä vapaasta tahdostaan, ei niitä kukaan ole pakottanut loisimaan Kirkon yhteydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän nuo kiukuttelijat ovat lähtemässä vapaasta tahdostaan, ei niitä kukaan ole pakottanut loisimaan Kirkon yhteydessä.
"Kirkon ja piispojen ja pappien päätehtävä tuli olla "Sielujen pelastaminen"???
Miten piispat voisivat toimia tuossa tehtävässä kun eivät itsekkään usko kadotuksen olemassaoloon eikä mihinkään sielun pelastumiseen.
Heille on tärkeintä seksuaalinen tasa-arvo ja uskovaisten karkoittaminen kirkosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten piispat voisivat toimia tuossa tehtävässä kun eivät itsekkään usko kadotuksen olemassaoloon eikä mihinkään sielun pelastumiseen.
Heille on tärkeintä seksuaalinen tasa-arvo ja uskovaisten karkoittaminen kirkosta.Onko kuoliaaksi kidutettu tosi Jumalan uhri Jeesuksen nimeen kirottuna kiroukseksi, lakannut nyt vaikuttamasta? Ettekä enää löydäkään muita kuin itsenne helvettiin menossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heille on tärkeintä seksuaalinen tasa-arvo ja uskovaisten karkoittaminen kirkosta.Kyllä he (piispat) voisivat jos tekisivät parannuksen ja palaisivat Herramme Jeesuksen Kristuksen lähetyskäskyn toteuttamiseen.
Heilla on fokus ja usko (liki kaikilla) kadonnut ja Pyhä Henki ei ohjaa heitä. - Anonyymi
SRK:lla on satoja pappeja ja kanttoreita ja diakoneja kirkon elätteinä vaikka omissa porukoissa haukutaan ja pilkataan kaikkia muita, mutta mammonan aiheuttaa että ollaan hiljaa kirkon raamatun vastaisuuksista
ja vihitään vaikka homot kun kirkolta rahaa saadaan.
Kumarretaan maailmalle ja mammonalle ja samalla pyllsitetään Pyhän Jumalan sanalle joissakin asioissa.
Money talks.
- Anonyymi
Kuka on valehdellut aloittajalle, että pappien ja piispojen tehtävänä olisi ollut sielujen pelastaminen uskonnolla, joka perustuu Jeesuksen nimeen kuiliaaksi kidutettuun ja kiroukseksi kirottuun tosi Jumalaan - Jeesuksen opettamaan taivasten valtakunnan isä Jumalaan?
Miten Jumalan päälle kirouksia lukemalla pelastetaan sieluja?- Anonyymi
Aloittaja, VASTAA!
- Anonyymi
Nukutaan...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19163533/suomen-kristityt!---on-aika-herata-unesta-nousta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 366955
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353711Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533632Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243076- 533002
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342769- 342622
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1252418