Kerropas nyt letko valmis luopumaan synninteoistasi?
Etkös ole taaskin syntiä tehnyt?
Häpeätkö ollenkaan syntiäsi?
Mihin olet valmis?
21
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki muu käy mutta toisten uskovien herjaamisesta ei voi luopua.
- Anonyymi
Olen valmis vaikka kuolemaan jaolen erittäin iloinen kun Jumala on minussa tämän valmiustason saanut aikaan tai nostanut mut tälle kiitollisuustasolle.
Haluan myös kertoa mikä on ollut mulle mun rajallisen ymmärrykseni mukaan siunaavillisinpia rukouksia, joihin oon saanut rukousvastauksija joka päivällinen.
Ja se on : Auta minua kaikissa asijoissani Jumala, joissa näjet minun apusi tarpeessa olevan, auta vaikka välillä jääkin tämä rukous uuvelleellisesti anomatta sinulta, kiitos Jeesuksen pyhässä nimessäänsä Isäni Jumala taivaallisissa ja vereksessäänsä ja aamennus.
Olen Jumalan apua vailla ties kuinka paljon, en osaa itte sitä arvijoija, mutta oletan sen olevan hyvinkin useellista, lyhytvälillistä avuntarveesta apuntarpeeseen ollaksein auvokses.
Selef Urge- Anonyymi
Eli tuo rukous ja Jumalan auttamuksisuus vastatessan tuohon rukouksellisella apupyyntööllisyyteeni , mitenjä kantsi soveltaa Jeesuksen ristintyön voittoa Koolkaataalliseella pariseen päivyttä sitten.
Jeesuksen tulee olla keskipisteessä, jotkut sanoo muuten että ristin tulee olla keskipisteessä, joo en oikein tajua sitä täysin enkä sitä kuinka risti laitetaan Jeesuksen tilalle. Mutta jos ristillä tarkoitetaan sitten synonyymillisesti käyttäen Jeesusta niin silloin ymmärrän sen kuinka risti on ovi Jumalan salattuun viisauteen. Viittaan 1.Kor.2. , kussa Paavali, tuo Jumalan oikejamielinen apostoli, totejaa ettemme met ( ihanat Herran lapset ) julistele tämän maajilmaisen viisautta vaan kyse on erilaisesta viisauvesta vaan Jumalan salatusta, kätketyksellisestä viisauvesta.
Ihmiset tykkäis olla viisahiita. Käsi ylös kuka tykkäis olla viisahiineen? Ja käsijä nousoo kuin rikkaruohoo kesän aikaan mun viljelyysaluveelliseest. Minä oun viisauven löytänyt? Vilosoviasta sitä etsin itte joskus, ei ollut siellä löyvettävissä, viisasteluja kyllä löytää imbesillillismille rakennettua viisauteen Jumalan verrattuna, voi sitä hölmöläisyyven määrää ja vaivaa jauhaa kökköö kuin se olis viisautta tai siihen ees rinnasteista...
Jeesuksesta sen löysin. Siihen voi kulkea ristinmuotoisen oveksen kautta kuunnellen sitä. Kuunnellen siis mitä? Viisautta. Miten viisautta voi kuunnella? Höristämällä korviijaansa:
" Viisauksisuutta me julistamme SIIHEN ( viisauteen ) KYPSYNEILLE, mutta emme tämän maajilman "viisautta" kuten vilosoviaa, jookaa, ahneutta, rikastumisneuvoksia, huorintekovinkkejä, tyhjänpuheistaitojen kehittämistä löpertelemällä naama peruslukemillaansa sivistyssanoja että vaikuttaisi ees viisaalliselle.
Ja viisaus on Jumala, viisaus on Jeesus:
" Viisaus, jonka hän ENNEN AIKOJEN ALKUA on määrännyt MEIJÄN KIRKKAUVEKSEMME."
Selvällisesti Jeesuksesta puhtaan tuossa viisautena ja kirkkautenamme. Jeesus on kuin valo voimakas tehollinen. Kun ihmissilmä kattoo koittaa aurinkoo niin ei se kestä aurinkoisen kirkkaallisuutta.Vastaavastillisesti silmäinen ihmisen ei kestää voi Jumalan kirkkauven näjestystä.
Jollei tuo ajatus innosta sua niin et ou ymmärtänyt sitä silleen oivallisteisesti kuin sun tulee oivaltaa se. Et oo uuvestisyntynyt tai oot kilin tasolla tai sille tasolle jäänyt? Rukoillaan nyt yhjes täs että sääkiin uuvestisynnyt Jumalan lapseksi, semmoiseen ihan oikeaan perheeseen, haluaisitko sä olla Jumalan lapsonen? Jumala on halunnut ikuisellisista ajallisista alkajen halunna tuuva meijät kirkkauteen ja ennemmin tai myöhemmin sinne kilillisetkin tulevat tuojullisoijuiksi? Aaameeeen?
Onhan ovi itsessään Jeesukseksi tunnistettu, mutta ristikinkö Jeesus?
On niin energinen olo että tekee mieli kiljahtakkaain vähän tähän jo, kun niiin on innostunut touhuumusviilis päällä.
Innokaasti äännähtäen isolla äännellisellä,
Selef Urge
- Anonyymi
Toistem uskovien herjaaminen sellainen helmasynti, että siitä mahdoton luopua kokonaan.
Vain pienen hetken voi olla herjaamatta. - Anonyymi
Valtonen vei rahaa yhdistykseltä,Huhtala erosi vaimosta ja lapset kärsii...
- Anonyymi
Häpeääkö Valtonen https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011099444.html
- Anonyymi
Ei selvästikään.
https://www.youtube.com/watch?v=RZ0APOqORYA&list=RDRZ0APOqORYA&start_radio=1
- Anonyymi
En ole tehnyt syntiä ikinä.
- Anonyymi
Minä olen.
Oletko Jeesus vai valehtelija ?
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen.
Oletko Jeesus vai valehtelija ?
Selef UrgeNaisellisen kauneuden ihanne Mauritaniassa, maassa, joka on puolitoista kertaa Texasin kokoinen ja peittynyt aavikkoon, on kuin Amerikan käänteinen superlaihuuden kultti. Mauritanian perinteen mukaan naisten keskuudessa pyörivät rasvakerrokset ovat seksikkyyden huippu. Tämä mieltymys sai alkunsa vuosisatoja sitten maurien, arabialaista ja berberiä edustavan nomadimuslimien, keskuudessa, jotka muodostavat kaksi kolmasosaa Mauritanian 3,1 miljoonasta asukkaasta. Muinaisille maureille lihava vaimo (aivan kuten lihava karja) oli miehen vaurauden symboli, todiste siitä, että hänellä oli tarpeeksi rikkauksia ruokkiakseen vaimoaan avokätisesti, kun taas toiset menehtyivät kuivuudesta alttiissa maastossa.
- Anonyymi
Kerro kuinka on sinun laitasi. Olisi sinun syytä luopua synninteosta. Ja heti.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut eivät voi luopua homojen vihkimisestä!
- Anonyymi
Hyvä Selef, minäkin menen usein kammiooni ja ylistän Jumaluutta riemuiten hihhuloiden. Risti ei tietenkään ole palvonnan kohde, se on symbolinen käsitekokonaisuus Jeesuksen koko sovitustyöstä. Aikuisuuteen kasvanut kristitty huomaa myös " kaanaankielisten " ilmaisujen kokonaismerkitykset. Jeesus teki elämämme vapaammaksi. Voimme elää normaalia Isukkimme rakkaan lapsen elämää. Voimme kiukuta, itkeä, surra, riemuita ja viedä myös lankeamiset rehellisesti Jeesukselle, niitä katuen ja niistä oppia ottaen. Hän antaa anteeksi ja oikaisee, jos emme opi. Saamme elää riemullista elämää Isämme lapsina.
- Anonyymi
Ei synnistä pidä luopua, vaan sitä pitää puolustaa, kuten herjaamista ja viattomien tappamista.
- Anonyymi
Sain äsken aitokristityltä tiejon että Ovi on risti. Jeesuksen yksi nimistä on Ovi, joten onko Jeesuksen yksi nimistä risti, vai ei ole? En ole ennen siitä kuulut vaan että risti on kuolemisen paikka. Mulla on vähän vaikeeta kun on nyt 2 karkkipäivää viikoksessa ja kaikkee kivaa on hankittuna, eikä lauvantai oo mun karkkipäivä ja en aijo tehjä poikkeuksijakaan ja anna lihaksilleni periksi ja ala nuolemaan tötteröötä kuin viimeist päivällist. Maanantai ja tiistaitai on mulla kermaiselliset ja karamelliset päivälliset, jolloin kohtuujella voi suullisoija namija, yksi namipäivällinen viikoksessa on mulle liijan vähän karkkipäiviks, ja niin on 2 päivällistäkin, mutta aikansa kutakin sanoi pässi kun päätä kerittiin.
Googletin: Jeesus on risti niin ei löytynyt mitään sellaista. Mutta tämmöinen löytyi Jehovaisten tojistajien sivulta, jossa vejotaan Jeesuksen antamaan käskyyns rakastaa Jumalaa ja lähinmäisiins:
" Mikä sitten on tosi kristittyjen tuntomerkki? Ei risti eikä mikään muukaan symboli, vaan rakkaus."
Selef Urge - Anonyymi
en kerro, ei kuulu sulle.
- Anonyymi
Kerro vaan siitä huolimatta.
https://www.youtube.com/watch?v=lq5UQ8gWU-A&list=RDlq5UQ8gWU-A&start_radio=1
- Anonyymi
Kuka nyt. ikinä mistään synnistä on luopunut, vaan puolustaa sitä henkeen ja vereen. Siitä se usko tulee että puolustaa omia syntejä ja herjaa muiden syntejä. Ei ole aivan varmaa opettiko Jeesus niin aivan niin rikka ja hirsi vertauksessa, mutta voi sen siten ymmärtää kun käy kaikki kielenkääntäjät läpi.
- Anonyymi
Olisi se aika kummallinen uskova jos alkaisi synneistään luopua ja niitä perkaamaan että mitä tässä nyt on tullut tehtyä miten lausuttua vääriä todistuksia vähän siitä jos tästä. Ei hyvä ihme, ei sitä päivää tulla koskaan näkemään.
Muiden syntejä sitä tulee perata, ladella Raamatusta otteita siitä miten syntisiä ja eksyneitä muut ovat ja miten itse olen hurskauden kärkipäätä. Niin se menee vaikka pitää olla aika lukihäiriöinen että sellaisen sanoman Raamatusta löytää, mutta sellaiseksi ihmismieli sen vain muokkaa ja siten sitä toteuttaa. - Anonyymi
on helppo muut haukkua synnintekijöiksi kuin haukkua itsensä synnintekijäksi. voit itse olla enemmän pahaa tehnyt kuin helluntailaiset keskimäärin.
- Anonyymi
Eikä sitä tarvitsisi kehenkään itseään vertailla että herjaan enemmän kuin ne ja ne että annan vääriä todistuksia enemmän kuin se ja se sekä teen laittomuuksia enemmän kuin kukaan muu. Riittäisi kun vain yleensä katsoisi ensin itseensä, huolehtisi ensin omasta pelastuksesta ja sitten vasta olisi huolissaan muista.
Toisalta olisi luonnollista ajatella vain omaa pelastusta eikä olla huolissaan muiden kohtalosta ja siitä aina huomautella, mutta niiden vikojen näkeminen muissa on paljon mieluisampaa kuin alkaa ajatella sitä mitä itse tulee oikein tehtyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24617324Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812323Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään684930MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194910Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.264042Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843625Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja133545Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393076NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun292141