Norjassa nämä yrittäjät joutuisivat vankilaan

Anonyymi-ap

40

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palkkavarkaudet ovat hyvin yleisiä linja-autoalallakin.

      • Anonyymi

        Erityisesti koululaiskyytejä ajavien kuskien (usein nuorukaisia tai sitten eläkeläisiä) oikeuksia on rikottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti koululaiskyytejä ajavien kuskien (usein nuorukaisia tai sitten eläkeläisiä) oikeuksia on rikottu.

        Ja tilausajoja!


    • Anonyymi

      RYKIEN KOHTI LÄNTTÄ

      RÄKIEN KOHTI SUOTA

      • Anonyymi

        Sinulla on harvinaisen monipuolinen sanavarasto, ja kirjoittamisen lahja.
        Pärjäisit varmasti kirjailijanakin.


    • Anonyymi

      Mikä yhtymäkohta tässä oli sairaan mielikuvituksen tuottamiin sukuoikeuksiin?

      • Anonyymi

        Kenellä on sairas mielikuvitus? Esi-Paroneillako? Hehän sukuoikeudet keksivät ja saivat poliitikot pauloihinsa toteuttamaan ne lähes 100 vuoden ajaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä on sairas mielikuvitus? Esi-Paroneillako? Hehän sukuoikeudet keksivät ja saivat poliitikot pauloihinsa toteuttamaan ne lähes 100 vuoden ajaksi!

        Nuo "esiparonit" kylläkin kutsuivat oikeuksiaan linjaliikenneluviksi. Vasta Helke ja Möttö nimesivät ne sukuoikeuksiksi.


      • Anonyymi

        Sukuoikeusaikana palkkavarkaudet olivat niin härskejä jotta jopa naapurifirman työntekijöiden palkat varastettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo "esiparonit" kylläkin kutsuivat oikeuksiaan linjaliikenneluviksi. Vasta Helke ja Möttö nimesivät ne sukuoikeuksiksi.

        Häveliäisyyssyistä paronit puhui linjaliikenneluvista. Pekka ja Lauri julistivat kursailematta niin kuin tosi oli: linjaliikenneluoa = sukuoikeus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häveliäisyyssyistä paronit puhui linjaliikenneluvista. Pekka ja Lauri julistivat kursailematta niin kuin tosi oli: linjaliikenneluoa = sukuoikeus

        Kyllä on taas hulluus mennyt aika mittoihin. Ei uskoisi, että on kyseessä vain potkut saaneen paunulaisen mielenhäiriöstä. Eikös tuo pyhä Pekkakin ole sukuoikeusparonin perheestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on taas hulluus mennyt aika mittoihin. Ei uskoisi, että on kyseessä vain potkut saaneen paunulaisen mielenhäiriöstä. Eikös tuo pyhä Pekkakin ole sukuoikeusparonin perheestä.

        On, mutta Pekka kaatoi paronien sukuoikeushimmelin eikä Onnibusilla ole koskaan sukuoikeuksia ollut. Eikä Suomen Lähijunilla. Eikä Tuupilla. Eikä AfriKonektalla. Eikä pitkään aikaan Tilausliikenne Lauri Mötölläkään. Pekka on menestynyt 99% ILMAN sukuoikeuksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukuoikeusaikana palkkavarkaudet olivat niin härskejä jotta jopa naapurifirman työntekijöiden palkat varastettiin.

        LAL/EB/LL orjuuttivat AA:n jonka kuskit ei aina saaneet palkkaa ja olivat jopa nälissään. Tämähän lie yhden sortin palkkavarkautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on taas hulluus mennyt aika mittoihin. Ei uskoisi, että on kyseessä vain potkut saaneen paunulaisen mielenhäiriöstä. Eikös tuo pyhä Pekkakin ole sukuoikeusparonin perheestä.

        Linjaliikenneluvat jyvitettiin suvuille Linja-autoliiton kansliapäätöksin. Alistetut poliitikot ja virkamiehet kumileimasivat Linja-autoliiton päätökset. Sukujen nokkamiehet saivat sukunsa linjaliikennelupien hallintaoikeudet. Nokkamies käytti hallintaoikeuksiaan usein mielivaltaisesti sukulaistensa enemmistön edun vastaisesti, henkilökohtaiseksi edukseen. Suvuissa siksikin isoja sisäisiä riitoja nautintaoikeuksista. Väärinkäytöksiin ei juuri puututtu koska pääsääntöisesti nokkamiehet käyttivät Linja-autoliitossa suurta valtaa ollen lain kouran ulottumattomissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linjaliikenneluvat jyvitettiin suvuille Linja-autoliiton kansliapäätöksin. Alistetut poliitikot ja virkamiehet kumileimasivat Linja-autoliiton päätökset. Sukujen nokkamiehet saivat sukunsa linjaliikennelupien hallintaoikeudet. Nokkamies käytti hallintaoikeuksiaan usein mielivaltaisesti sukulaistensa enemmistön edun vastaisesti, henkilökohtaiseksi edukseen. Suvuissa siksikin isoja sisäisiä riitoja nautintaoikeuksista. Väärinkäytöksiin ei juuri puututtu koska pääsääntöisesti nokkamiehet käyttivät Linja-autoliitossa suurta valtaa ollen lain kouran ulottumattomissa.

        Poliitikot peloteltiin nöyriksi vuosikymmenien ajan kunnes 2013 paronien suureksi hämmästykseksi oli löytynyt ensimmäinen liikenneministeri lähes vuosisataan joka ei pelästynytkään paronien uhkauksia vaan laittoi paronit halki poikki ja pinoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliitikot peloteltiin nöyriksi vuosikymmenien ajan kunnes 2013 paronien suureksi hämmästykseksi oli löytynyt ensimmäinen liikenneministeri lähes vuosisataan joka ei pelästynytkään paronien uhkauksia vaan laittoi paronit halki poikki ja pinoon.

        Onpa ollut kummallisia virkamiehiä Suomessa.
        Ehkäpä tälle kommunistiministerille sitten maksettiin riittävästi ja pääsi vielä Brysselin hillopurkillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linjaliikenneluvat jyvitettiin suvuille Linja-autoliiton kansliapäätöksin. Alistetut poliitikot ja virkamiehet kumileimasivat Linja-autoliiton päätökset. Sukujen nokkamiehet saivat sukunsa linjaliikennelupien hallintaoikeudet. Nokkamies käytti hallintaoikeuksiaan usein mielivaltaisesti sukulaistensa enemmistön edun vastaisesti, henkilökohtaiseksi edukseen. Suvuissa siksikin isoja sisäisiä riitoja nautintaoikeuksista. Väärinkäytöksiin ei juuri puututtu koska pääsääntöisesti nokkamiehet käyttivät Linja-autoliitossa suurta valtaa ollen lain kouran ulottumattomissa.

        Kyllä taas hulluus rehottaa, ja mielipuolen mielikuvitus laukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taas hulluus rehottaa, ja mielipuolen mielikuvitus laukkaa.

        Vaikea hyväksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea hyväksyä.

        Ei sinun hyväksyntääsi kukaan kaipaa. Älä luulekaan, että joku järkevä lukija ottaa harhojasi todesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun hyväksyntääsi kukaan kaipaa. Älä luulekaan, että joku järkevä lukija ottaa harhojasi todesta.

        En hyväksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LAL/EB/LL orjuuttivat AA:n jonka kuskit ei aina saaneet palkkaa ja olivat jopa nälissään. Tämähän lie yhden sortin palkkavarkautta?

        Muistan kyllä nuo nälkäiset. Kankaanpään ja Porin linja-autoasemilla pyytelivät ostamaan hampurilaisen tai lihapiirakan, jotta jaksaisivat taas edessä olevan vuoron ajaa.
        Taisi Kankaanpäässä olla tj Artokin nälkäjonossa, kun olivat kassan vieneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun hyväksyntääsi kukaan kaipaa. Älä luulekaan, että joku järkevä lukija ottaa harhojasi todesta.

        Hyvä sinun on sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun hyväksyntääsi kukaan kaipaa. Älä luulekaan, että joku järkevä lukija ottaa harhojasi todesta.

        Paronimielisillä on pahat harhat. Todella pahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taas hulluus rehottaa, ja mielipuolen mielikuvitus laukkaa.

        No hyvänen aika! Eikö paronimielinen tiedä vai yrittääkö taas kieltää totuuden?

        Kun joku haki sukuoikeusaikana Liikennevirastolta linjaliikennelupaa, niin virasto kysyi Linja-autoliitolta ja saman alueen paroneilta (luvanhaltijoilta), että "Tarvitaanko heidän näkemyksensä mukaan ko. alueelle uutta lupaa?"

        Mitäs luulet että vastaus oli 99,9% todennäköisyydellä? Ja sen vastauksen Liikennevirasto välitti sitten kumileimasimena luvan hakijalle: "Luvalle ei ole tarvetta, lupahakemus hylätty."

        Jos Liikennevirasto silti olisi - vastoin paronien kantaa - luvan myöntänyt, paronien isku olisi ollut vieläkin kauheampi, kuin miten Onnibussin lupahakemuksia vastaan iskettiin. Ennen vuotta 2009 kun ei ollut siirtymäaikaakaan. Oli vain 100% kyseenalaistamattomat paronisukujen nautintaoikeudet.

        Että pysytäänpä taas totuudessa, paronimieliset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvänen aika! Eikö paronimielinen tiedä vai yrittääkö taas kieltää totuuden?

        Kun joku haki sukuoikeusaikana Liikennevirastolta linjaliikennelupaa, niin virasto kysyi Linja-autoliitolta ja saman alueen paroneilta (luvanhaltijoilta), että "Tarvitaanko heidän näkemyksensä mukaan ko. alueelle uutta lupaa?"

        Mitäs luulet että vastaus oli 99,9% todennäköisyydellä? Ja sen vastauksen Liikennevirasto välitti sitten kumileimasimena luvan hakijalle: "Luvalle ei ole tarvetta, lupahakemus hylätty."

        Jos Liikennevirasto silti olisi - vastoin paronien kantaa - luvan myöntänyt, paronien isku olisi ollut vieläkin kauheampi, kuin miten Onnibussin lupahakemuksia vastaan iskettiin. Ennen vuotta 2009 kun ei ollut siirtymäaikaakaan. Oli vain 100% kyseenalaistamattomat paronisukujen nautintaoikeudet.

        Että pysytäänpä taas totuudessa, paronimieliset!

        Tuota kutsutaan tarveharkinnaksi. Muutamat alat on koettu sellaisiksi, että niissä tarvitaan tarveharkintaa ja yritykset toimivat sen mukaan.
        Liikennelupa-aikaan suurimmat esteet uusille luville olivat Posti ja VR, joiden mielipide kysyttiin jokaiseen lupaan ja yllättävän usein vastustivat.
        Myös reitillä olevilta kunnilta kysyttiin puoltoa tai kieltoa hakemukselle.
        Tämä tarveharkinta, joskin oli turhan jäykkä nykyiseen aikaan, toimi kuitenkin kohtuullisesti ja takasi laadukkaan reittiverkoston.
        Uusi linjoja ja reittejä kyllä sai, muutenhan samat linjat ja liikennöitsijät olisivat olleet reiteillä suunnilleen 1920-luvulta saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota kutsutaan tarveharkinnaksi. Muutamat alat on koettu sellaisiksi, että niissä tarvitaan tarveharkintaa ja yritykset toimivat sen mukaan.
        Liikennelupa-aikaan suurimmat esteet uusille luville olivat Posti ja VR, joiden mielipide kysyttiin jokaiseen lupaan ja yllättävän usein vastustivat.
        Myös reitillä olevilta kunnilta kysyttiin puoltoa tai kieltoa hakemukselle.
        Tämä tarveharkinta, joskin oli turhan jäykkä nykyiseen aikaan, toimi kuitenkin kohtuullisesti ja takasi laadukkaan reittiverkoston.
        Uusi linjoja ja reittejä kyllä sai, muutenhan samat linjat ja liikennöitsijät olisivat olleet reiteillä suunnilleen 1920-luvulta saakka.

        Uusien lupien saaminen oli käytännössä melkein mahdotonta. Uusille reiteille pääsi lähinnä vain ostamalla jonkun toisen liiketoiminnot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvänen aika! Eikö paronimielinen tiedä vai yrittääkö taas kieltää totuuden?

        Kun joku haki sukuoikeusaikana Liikennevirastolta linjaliikennelupaa, niin virasto kysyi Linja-autoliitolta ja saman alueen paroneilta (luvanhaltijoilta), että "Tarvitaanko heidän näkemyksensä mukaan ko. alueelle uutta lupaa?"

        Mitäs luulet että vastaus oli 99,9% todennäköisyydellä? Ja sen vastauksen Liikennevirasto välitti sitten kumileimasimena luvan hakijalle: "Luvalle ei ole tarvetta, lupahakemus hylätty."

        Jos Liikennevirasto silti olisi - vastoin paronien kantaa - luvan myöntänyt, paronien isku olisi ollut vieläkin kauheampi, kuin miten Onnibussin lupahakemuksia vastaan iskettiin. Ennen vuotta 2009 kun ei ollut siirtymäaikaakaan. Oli vain 100% kyseenalaistamattomat paronisukujen nautintaoikeudet.

        Että pysytäänpä taas totuudessa, paronimieliset!

        Kannattaisiko itse pysyä totuudessa, eikä keksiä sepitelmiä, joihin joku tietämätön voi jopa uskoa. Liikennevirasto perustettiin vuoden 2010 alusta, eikä sillä ollut mitään tekemistä linjaliikennelupien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko itse pysyä totuudessa, eikä keksiä sepitelmiä, joihin joku tietämätön voi jopa uskoa. Liikennevirasto perustettiin vuoden 2010 alusta, eikä sillä ollut mitään tekemistä linjaliikennelupien kanssa.

        No nyt yritetään hämärtää pointtia jo tarttumalla lillukanvarsiin. Asian kannalta ei ole mitään merkitystä sillä, millä nimellä lupaviranomaista tuolloin kutsuttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusien lupien saaminen oli käytännössä melkein mahdotonta. Uusille reiteille pääsi lähinnä vain ostamalla jonkun toisen liiketoiminnot.

        Et varmaankaan ollut hakemassa liikennelupia tuohon aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaankaan ollut hakemassa liikennelupia tuohon aikaan?

        Aika moni oli ja vielä useampi olisi ollut jos jotain todellisia mahdollisuuksia lupien saamiseen olisi ollut. Poislukien toki sukuoikeusparonit itse. Jos he hakivat lisälupia, niin se varmasti onnistuikin. Mutta ei onnistunut sukujen ulkopuolisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linjaliikenneluvat jyvitettiin suvuille Linja-autoliiton kansliapäätöksin. Alistetut poliitikot ja virkamiehet kumileimasivat Linja-autoliiton päätökset. Sukujen nokkamiehet saivat sukunsa linjaliikennelupien hallintaoikeudet. Nokkamies käytti hallintaoikeuksiaan usein mielivaltaisesti sukulaistensa enemmistön edun vastaisesti, henkilökohtaiseksi edukseen. Suvuissa siksikin isoja sisäisiä riitoja nautintaoikeuksista. Väärinkäytöksiin ei juuri puututtu koska pääsääntöisesti nokkamiehet käyttivät Linja-autoliitossa suurta valtaa ollen lain kouran ulottumattomissa.

        "Suvuissa siksikin isoja sisäisiä riitoja nautintaoikeuksista."

        Honkasen dynastiahan sortui suvun sisäisiin erimielisyyksiin ja tulvaportit pettivät lopullisesti sukuoikeuksien päätyttyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni oli ja vielä useampi olisi ollut jos jotain todellisia mahdollisuuksia lupien saamiseen olisi ollut. Poislukien toki sukuoikeusparonit itse. Jos he hakivat lisälupia, niin se varmasti onnistuikin. Mutta ei onnistunut sukujen ulkopuolisille.

        Hyväksyn tämän kommentin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suvuissa siksikin isoja sisäisiä riitoja nautintaoikeuksista."

        Honkasen dynastiahan sortui suvun sisäisiin erimielisyyksiin ja tulvaportit pettivät lopullisesti sukuoikeuksien päätyttyä.

        Vahvistan tämän kommentin totuudeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paronimielisillä on pahat harhat. Todella pahat.

        YLISTÄN tätä kommenttia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyn tämän kommentin.

        Minkä tunnustan totuudeksi hartaimmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni oli ja vielä useampi olisi ollut jos jotain todellisia mahdollisuuksia lupien saamiseen olisi ollut. Poislukien toki sukuoikeusparonit itse. Jos he hakivat lisälupia, niin se varmasti onnistuikin. Mutta ei onnistunut sukujen ulkopuolisille.

        Eli et ole ollut koskaan hakemassa liikennelupaa? "Varmat tietosi" pohjautuvat siis satusetien katkerille tarinoille.
        Markkinahan on ollut täysin avoin jo pitkään, missäs nämä lukuisat uudet ja menestyksekkäät linjat mahtavat luurailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole ollut koskaan hakemassa liikennelupaa? "Varmat tietosi" pohjautuvat siis satusetien katkerille tarinoille.
        Markkinahan on ollut täysin avoin jo pitkään, missäs nämä lukuisat uudet ja menestyksekkäät linjat mahtavat luurailla?

        Keskinenkin pääsee nyt vuolemaan kultaa uuden alin puitteissa Lapin vuoroillaan. Katsokaahan Keskisen viimeisiä taloustietoja, tappiota tehty huolella ja oma pääoma 70 % miinuksella. Tähän verrattuna jopa Valkeakosken Liikenne on huippuyritys. Vuolisivat nyt sitä kultaa kun latu on auki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä tunnustan totuudeksi hartaimmin.

        Todistan, todistan, Halleluja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusien lupien saaminen oli käytännössä melkein mahdotonta. Uusille reiteille pääsi lähinnä vain ostamalla jonkun toisen liiketoiminnot.

        "Uusille reiteille pääsi lähinnä vain ostamalla jonkun toisen liiketoiminnot."
        Eikös ne olleetkaan sukuoikeuksia,jos joku ne voi myydä?


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitetaan sukuoikeuksilla mistä täällä jatkuvasti jauhetaan ?
      Onko se jotain sellaista että sukukalleudet on viety , tms ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20v on otettu kiinni

      Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      129
      8835
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

      Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5214
    3. Kuka on menehtynyt?

      https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      26
      3516
    4. Mitä meidän välillä

      Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      36
      2414
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      128
      1734
    6. 62
      1667
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

      Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      210
      1501
    8. Nainen, ota nyt rauhallisesti

      Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1387
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

      Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1139
    10. Ei me taideta

      Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      23
      1111
    Aihe