Näyttää siltö, että slobopotaskan keittäjät yrittävät sotkea ruman tiltu-sanan koskemaan myös ihmisiä, mutta kyllä se tiltusana edelleen tarkoittaa ainoastaan neuvostovenäläisiä potaskanjauhajia.
Kohta varmaan alkavat pro-putinistit seuraavaksi väittämään, että natseja olisi muuallakin kuin venäjällä😆
Nauretaan yhdessä.
Vain venäläinen on tiltu
63
600
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin! On vain yksi TILTU!!
- Anonyymi
90% vai 10% varmuudella?
- Anonyymi
Iitin tiltu on ainoa oikea tiltu. Tosin meillä oli aikoinaan alakoulun opettaja, tarkka ja vaativa vanhempi nainen. Häntä kutsuttiin tiltuksi, enkä koskaan kuullut miksi.
En edes tiedä oikeaa nimeä, tosin se löytynee alakoulun todistuksistani 50 ja 60 luvun vaihteesta.
Tätä Tiltua pelättiin. Minulla oli serkkutytön kanssa erikoissuhde, serkun äiti oli koulun keittäjä, jostakin syystä Tiltu pyysi muutaman kerran lukukaudessa serkkutytön ja minut koulun yläkerrassa olevaan huoneistoonsa kylään. Minulle ei selvinnyt miksi minut, ehkä olin niin kiltti hänen mielestään ja serkkuni ei tarvinnut mennä yksin. Siellä oli kyllä kiva käydä, huoneistossa oli keikkea erikoista esillä, lisäksi mehua ja jotakin makeaa, kai pikkuleipiä.
Toisaalta, kolmeen ensimmäiseen työpaikkaani kai pääsin naisten ansiosta. Ensimmäisessä ja toisessa sipisi jälkikäteen omistajan rouvat jälkikäteen "minä sanoin että otetaan sinut meille töisin", kolmannessa vähän vanhempi naistyötekijä kertoi samoin, että hän ehdotti minua.
Ilmeisesti näytin vielä silloinkin kiltiltä. - Anonyymi
Aito ja alkuperäinen Tiltu ei ollut venäläinen. Hän oli suomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Moskovan, Leningradin kuin Petroskoinkin Tiltut olivat kaikki suomalaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. moskovan TILTU, eli aino lyydia kallio, s. 1903 Hämeenlinna.
Oli myös petroskoin ja leningradin tiltut, sekä urosTILTU l. armas äikiä.
- Anonyymi
Tiltu, the voice of Soviet propaganda.
- Anonyymi
Hellan lettas sentään rusnya Pietarista
- Anonyymi
Nuo venäläismieliset ovat jo lähtökohtaisesti ulosanniltaan niin hentoisesti varustettuja, että hienouksiin ja yksityiskohtiin rysäpöksyjen jänkkäämisessä ei maksa vaivaa senkummemmn puuttua. Eivät ne palautetta kuitenkaan pysty ymmärtämään.
- Anonyymi
On hienoa että sinä olet olemassa, jämäkkä ja itsekehua pursuava persu, ei ole meillä suomalaisilla hätää.
- Anonyymi
Ette tyhminä rusnya kexi mitään omaa. Kuittakaa edes. Pitää näköjään kopioda lähes kaikkea mitä ei osataan itse. No tehän ootte vaan venäläisiä rusnya Pietarista
- Anonyymi
Venäjä on jo sotansa hävinnyt, sodan pitkittäminen on vähäjärkistä.
- Anonyymi
Da.
Meillä on täällä keskustelupalstalla Laajakatseinen Henkilö, jolla on FAKTATIETOA ukrainalaisista natseista ja siitä miten nämä ovat panneet pystyyn USEITA VERILÖYLYJÄ Ukrainassa.
Näitä on joutunut venäläisten sotavangiksikin. Laajakatseisen Henkilön mielestä nämä pitäisi kaikki arkebuseerata. Niin laajakatseinen hän on.Hän väittää myös ukrainalaisten muka olevan natseja ja jakavan Breivikin käsitykset, vaikka Breivik itse osoittaa jakavansa venäläisten Z-natsien käsitykset.
- Anonyymi
Laajakatseinen rusnya?? Hellan lettas sentään
- Anonyymi
Joo no venäläiset ei oo edes Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan johonki mongolien sekajätteen jälkeläisiä olevaan sekajätettä
- Anonyymi
Ootko pöpi?
- Anonyymi
Jaa mää vai?
Kaltaaselles VELLIPERSILLE on annettu tarkka paikka ja aika, mihnä ilimaantua, jo kesäkuussa, v. 2019.
- Anonyymi
Tiltu tarkoittaa venäjämielistä eikä liity Natoon mitenkään.
Hyvä Nato!
💪💪🇫🇮🇫🇮- Anonyymi
Kyllä, kyllä.
- Anonyymi
Venäläinen tiltutus on kokoaikaista helvetin luomista ympärilleen venäjän tuhon voimin
- Anonyymi
Da.
- Anonyymi
Tiltu ei ikinä opi.
- Anonyymi
Se on ainut"lahja"mikä on annettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ainut"lahja"mikä on annettu.
On niille toinenkin "lahja" tulossa, mutta epäilempä, etteivät nämä ... "huuhtaset", "kavoniukset", "keskimäet", "molarit", jne. tule pitämään sellaisesta "muistamisesta". :-)
- Anonyymi
Ja sinä olet niuvanniemen milisairaalan potilas🤣😂😂🤣😂😂
- Anonyymi
Onko samalla osastolla😂🤣😂
- Anonyymi
Iitissä on oma tiltu ja hyvä tanssi kappalekkin saatu . Tiltu Iitistä
- Anonyymi
Näin
- Anonyymi
Tiltustoliiton tiltu osaston sloboja.
- Anonyymi
Jonkun muun kuin pas•aryssän kutsuminen tiltuksi on yhtä hölmöä kuin kutsua syvänafrikan miestä eskimoksi. Valitettavasti rautalankaa ei ole niin paljon, että asian voisi demonstroida patapöljälle ryssälle😌
- Anonyymi
No, jurppiiko ?
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Tiltu on käsite maanpetturuudelle, mutta laventunut käsittämään yleisesti Venäjän propagandan toistelijoita.
- Anonyymi
Okei mut kekä niistä?
"Venäläinen on suomalainen sukunimi, joka on yleinen erityisesti Itä-Suomessa" - Anonyymi
Teitä sanotaan nato tiltuix six et te suollatte propagandaa.
- Anonyymi
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
Slobo👽
- Anonyymi
😉👉👌👍
- Anonyymi
Vain venäläinenkö on tiltu?
Miksi se sitten sattuu Nato Tiltuun?- Anonyymi
Palsta tiltu itse itseltään kysyen😉👍👌✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta tiltu itse itseltään kysyen😉👍👌✌️
Kysymys oli retorinen.
Selitys oli asetettu kysymyksen muotoon, jotta se herättäisi Nato Tiltun käivärtelemään... - Anonyymi00092
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys oli retorinen.
Selitys oli asetettu kysymyksen muotoon, jotta se herättäisi Nato Tiltun käivärtelemään...Spämmipete havaittu.
- Anonyymi00093
Spämmipete havaittu.
- Anonyymi
😉👌👉👍
- Anonyymi
Ärsyttävin sana ryssille ja suomalaisille vas- wannaberyssille on tiltu😁. Koittavat jäniksen kokoinen vaahto housuissa tehdä tiltu-sanasta yleisnimen, mutta kyllä se tiltu-sana vaan sitkeästi on senentoitu resupekkaryssien C.n juureen 😂😆🤣
Kikkeliskokkelis, mitäs läksit☺️…niele kiukkus - Anonyymi
Selitäppä asia toprahojalle. Sama kuin yrittäisi rautalankaa neulansilmään.
- Anonyymi00091
Aloitus ei voi pitää paikkaansa, kuten hän jo aiemmin totesi:
"Sotapäiväkirja 25.11.2014
Herätys oli tänään klo 5.30 ja aamukahvin keittelyt, tietenkin huokaisin, että olin jaksanut yön puristaa kranaattia. ... Niin, pihallanihan on nyt 6 poteroa ja tarkoitus on kaivaa yhdyskäytävät niille. Nyt sain kaivettua kaksi yhdyskäytävää ja naapurini suostui pitelemään kranaattia sen aikaa.
Mutta sitten naapurini epäili, että onko valmistautumisessani järjen häivää ja sanoi ettei ainakaan tänään pitele kranaattia enää minuuttiakaan. Tämä tuokin mieleen sen, että onko naapurini Moskova-mielinen Tiltu? Yrittääkö hän viivästyttää linnoitustöitäni tai välittääkö hän tiedot Pietariin...?"
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523406Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512389Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121194- 1121169
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48937Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9913Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46864
- 36692
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt196666