Mites muilla? M57
Aamu jäykkyyttä
85
926
Vastaukset
- Anonyymi
Kieltämättä kyllä...
- Anonyymi
Olisiko whereby-huonetta runkkailuun?
- Anonyymi
Sama täällä muna kovan pitää vissiin runkata
- Anonyymi
Velttona lötköttää
- Anonyymi
Pitäiskö tulla avittaa? M57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö tulla avittaa? M57
Nainen voi kyllä avittaa
- Anonyymi
Minkä ikästä ja kokosta löytyy? Itel 17/4.5. M57
- Anonyymi
Samaa kokoa, M55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa kokoa, M55
Mukava munasillaan olla ja kullia roikotella ja seisotella
Heräilee pikkuhiljaa 66v
- Anonyymi
Millainen kalu siellä heräilee.
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
15 noin
Joko on kovana
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
jo. varovasti vetelen
Sama.hitaasti runkkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sama.hitaasti runkkaan.
siks varovasti kun 13v pojanpoika pelaa toisessa huoneeessa
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
siks varovasti kun 13v pojanpoika pelaa toisessa huoneeessa
Se tykkäis nähdä
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
sitä ei voi tietää
Joko pian laukeat.mulla pian tulee.
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Taidan nauttia vielä jonkun aikaa
Annoin tulla.
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
hyvä. hyvää tekee
Vois vielä runkata toisen kerran.seisoo taas kovana
Anonyymi kirjoitti:
Vois vielä runkata toisen kerran.seisoo taas kovana
laitoin leipiä ja syötiin välillä
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Joko lasti lensi
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Ei vielä
Olisi kiihottava auttaa sut laukeamaan
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
miten
Voisin runkata sun kovana seisovaa 15cm kullia.
- Anonyymi
exukm kirjoitti:
Muistitko PESTÄ KÄDET ENNEN JA JÄLKEEN KYLLIKKI HOMMIESI?
SUOLTA EI TARVII NÄILLÄ NÄKYMIN TYHJENTÄÄ JA HUUHDELLA?
UKOT VAAN RUNKKAA TAAS... KÄTÖSIIN!
- Anonyymi
Kivasti kovenee
Kyllä aamuseisokki on mahtava tunne joka aamu
- Anonyymi
Eiköhän ruveta runkulle,kun kiimatippa kiiltää kullin päässä💦
- Anonyymi
totta ,olin aamurunkulla ja oli niisanotusti tullollaan niin kyllä meni huonoksi kun naapuri soitti ovikelloa eli täytyy otta uusiksi päivän mitta harmittaa kun jäi putkeen,jos vaikka onnistuisi saaman snapsin palkaksi
- Anonyymi
Kiva olisi päästä wherebyyn katselemaan kaluja ja 💦
- Anonyymi
Huomenta, olisiko tulijoita jos avaan huoneen?
- Anonyymi
Taitaa kaikkien kullit olla jo runkattu, itse vasta heräilen mela pystyssä.
- Anonyymi
Ei nyt vielä….
- Anonyymi
Just aloin runkulle m45
- Anonyymi
Miten aamuisin on niin kauheasti vemputtajia mutta illalla on sitten hiljaista kuin niin sanotulla huopatossutehtaalla...
- Anonyymi
Ei vanhat jaksa. M48
- Anonyymi
Ketään nyt runkulla m32
- Anonyymi
Löytyskö täältä munaa imettäväksi m27
- Anonyymi
Ei mutta persettä olisi halukkaalle aikamies ukolle, isokyrpäiselle avaamaan tiukkaa rööriä - pks.
Missä ne kaikki paljon puhutut isommat kaluston omaavat liikkuu, kun täällä vaan ja jatkuvasti pienempää mallia tumputtaa päivästä tai aamusta toiseen!? - Anonyymi
Tänään pidin taukoa, mutta eilisiltana työnsin kaluni masturbaattorin sisälle ja pitkitin nautintoa yhteensä n.2h. Anustappi hieroi turistien eturauhasta ja vielä lauettuani; kalu siis vielä masturbaattorin sisällä, niin se nykiminen selällään ollessa ei meinannut loppua. Spermaa tuli ihan reilusti, vaikka pelkästään kädellä sitä tulee melko vähän.
60v mies- Anonyymi
Täällä sama homma juuri menossa. M 66v
- Anonyymi
Ohan se joka aamu nii ettei käjet meinaa ylthää kahavinkeittimelle.
- Anonyymi
Kivasti tullu vastauksia. M57 eli ap
- Anonyymi
Täällä m59 ukm runkannu jo tovin,pari kertaa meinannu jo spermat karata...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä m59 ukm runkannu jo tovin,pari kertaa meinannu jo spermat karata...
Kaveri ois kiva jolta sais spermat kalun päälle...m59ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri ois kiva jolta sais spermat kalun päälle...m59ukm
Olen samaa mieltä ja vaikka kahdelta. M57 ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta,mitä enempi spermaa sen ihanampaa...oulun seudulta ei vissiin löydy...m59ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta,mitä enempi spermaa sen ihanampaa...oulun seudulta ei vissiin löydy...m59ukm
on täällä.... haluisitko imeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla hyvin runsas tulo, mielelläni antaisin tulla sun kullille. M53
- Anonyymi
hyvää on M49 työpaikalla
- Anonyymi
Aamujäykkyys hoidettu, nyt menossa päivän toinen.
- Anonyymi
Itekki taidan roskasta viel tänään kun on tullu kiusattua pitkin päivää. Jos vaik lentäiskö omil kasvoille. M57 ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itekki taidan roskasta viel tänään kun on tullu kiusattua pitkin päivää. Jos vaik lentäiskö omil kasvoille. M57 ap
Ootko jo kovana?
- Anonyymi
Onko ketään runkulla m44
- Anonyymi
Vaimo lähtenyt töihin, heräsin just kalu kovana kauheaan panetukseen, mikä auttaisi....UKM55
- Anonyymi
Samoin vaimo töissä. Tyydytetäänkö toisemme täällä. Ukm 59v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin vaimo töissä. Tyydytetäänkö toisemme täällä. Ukm 59v
Sängyssä makoilen alasti, hyväilen kovaa märkää kalua, en ole vielä ottanut käteen.... UKM55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sängyssä makoilen alasti, hyväilen kovaa märkää kalua, en ole vielä ottanut käteen.... UKM55
Saanko ottaa suuhuni. Ukm 59v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko ottaa suuhuni. Ukm 59v
Avaa suu,liuutan sen hitaasti huuliesi väliin,mmmmmm....UKM55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa suu,liuutan sen hitaasti huuliesi väliin,mmmmmm....UKM55
Suuni auki tule kurkkuuni aah odotan. Ukm 59v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuni auki tule kurkkuuni aah odotan. Ukm 59v
Mmmmmm kalu tuntuu hyvältä suussasi, Mmmmmm, ime sitä, ime. Otan kalusi käteen, runkkaan sitä samalla kun imet mun kalua, Mmmmmm olet niin kovana...UKM55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmmmmm kalu tuntuu hyvältä suussasi, Mmmmmm, ime sitä, ime. Otan kalusi käteen, runkkaan sitä samalla kun imet mun kalua, Mmmmmm olet niin kovana...UKM55
Ai imen kovaa kyrpääsi pitkin vedoin, samalla puristelen pallejasi. Kaluni vapaana sulle uuh miten hyvää tekee. Ukm 59v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai imen kovaa kyrpääsi pitkin vedoin, samalla puristelen pallejasi. Kaluni vapaana sulle uuh miten hyvää tekee. Ukm 59v
Puristelen toisella kädellä pakaroitasi, toinen käsi pitää tiukasti kiinni kovasta kalustasi,vetelen edestakaisin pitkillä vedoilla, olet niin kova ja märkä, huokailet raskaasti kalu suussa, uuuuh että tuntuu hyvältä UKM55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puristelen toisella kädellä pakaroitasi, toinen käsi pitää tiukasti kiinni kovasta kalustasi,vetelen edestakaisin pitkillä vedoilla, olet niin kova ja märkä, huokailet raskaasti kalu suussa, uuuuh että tuntuu hyvältä UKM55
Olet taitava ja ihana, siirryn palleihisi nuolen yhtä kerrallaan, samalla runkaan kyrpääsi. Aah miten hyvää nyt imaisen toisen pallin suuhuni, venytän ja imen yhtä aikaa. Uuh täriset kiimasta.. ukm 59v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet taitava ja ihana, siirryn palleihisi nuolen yhtä kerrallaan, samalla runkaan kyrpääsi. Aah miten hyvää nyt imaisen toisen pallin suuhuni, venytän ja imen yhtä aikaa. Uuh täriset kiimasta.. ukm 59v
Aaaaah tuntuu niin hyvältä kun runkkaat mun kalua,uuuuh, uuuuh juuri noin, uuuuh, tekee niin hyvää kun nuolet palleja UKM55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaaaah tuntuu niin hyvältä kun runkkaat mun kalua,uuuuh, uuuuh juuri noin, uuuuh, tekee niin hyvää kun nuolet palleja UKM55
Käännän sut vatsalleen ja tyynyn vatsasi alle, nostan pepun hyvin hollille. Kyrpäni etsii reikääsi nyt terskani hipoo reikääsi, pakko alkaa liukuu sisääsi aah mikä herkku. Huokaiset syvään kun 18cm kyrpäni painuu pohjaan, alan hitaasti vedellä edestakaisin. Ukm 59v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käännän sut vatsalleen ja tyynyn vatsasi alle, nostan pepun hyvin hollille. Kyrpäni etsii reikääsi nyt terskani hipoo reikääsi, pakko alkaa liukuu sisääsi aah mikä herkku. Huokaiset syvään kun 18cm kyrpäni painuu pohjaan, alan hitaasti vedellä edestakaisin. Ukm 59v
Oi jestas uuuuuh uuuuuh, sun kalu täyttää mun reiän, aaaaah, pane, pane mua...UKM55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi jestas uuuuuh uuuuuh, sun kalu täyttää mun reiän, aaaaah, pane, pane mua...UKM55
Panen juuri kunnolla ja pidän lonkista kiinni ettet karkaa, aah mikä reikä naida nyt kiihdytän tahtia. Ukm 59v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukesin juuri sperma lensi sänkyn päätyyn saakka. Pääsispä panee livenä sua. Ukm 59v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laukesin juuri sperma lensi sänkyn päätyyn saakka. Pääsispä panee livenä sua. Ukm 59v
Uuuuh tulee, nyt tulee, aaaaaah laukesin rajusti sun kalun ja vatsan päälle UKM55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuuuh tulee, nyt tulee, aaaaaah laukesin rajusti sun kalun ja vatsan päälle UKM55
Olet hyvä yhtyy! Voitais ottaa uusiksi vaikka illemmalla. Ukm 59v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hyvä yhtyy! Voitais ottaa uusiksi vaikka illemmalla. Ukm 59v
Saisit samalla kun pannaan, katsoa mun vaimon kuvia ja videoita puhelimesta...UKM55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit samalla kun pannaan, katsoa mun vaimon kuvia ja videoita puhelimesta...UKM55
Voitais vaihtaa jos uskallat laittaa numeron.
Oletko mistä päin? Hitsi oot samanlainen seksin suhteen, molemmat nauttisimme toistemme vaimoista kun keskenämme panemme. Ukm 59v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitais vaihtaa jos uskallat laittaa numeron.
Oletko mistä päin? Hitsi oot samanlainen seksin suhteen, molemmat nauttisimme toistemme vaimoista kun keskenämme panemme. Ukm 59vOlisi niin kuumottavaa pitää sua kalusta kiinni kun katsot vaimoni hoitelevan videoilla ja kuvissa itseään....UKM55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi niin kuumottavaa pitää sua kalusta kiinni kun katsot vaimoni hoitelevan videoilla ja kuvissa itseään....UKM55
Uskomatonta että löysin sut täältä, yrittänyt joskus mut tosi vähä sanaisia ukm ollut.
Toinen asia mistä löytää luotettava saman henkinen, eihän kiihottavampaa kun näyttää vaimon seksikkäitä kuvia, vieleä kun toinen nauttii siitä. Ukm 59v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta että löysin sut täältä, yrittänyt joskus mut tosi vähä sanaisia ukm ollut.
Toinen asia mistä löytää luotettava saman henkinen, eihän kiihottavampaa kun näyttää vaimon seksikkäitä kuvia, vieleä kun toinen nauttii siitä. Ukm 59vMinä ainakin nauttisin kun näen kuinka vaimoni kuvat saa sut kovaksi, siitä on mukava aloittaa sun runkkaaminen ja edetä pikkuhiljaa...UKM55
Silloin tällöin 73 v
- Anonyymi
67 v biukm ja imuja saat miulta ,panojaki
- Anonyymi
Missä päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2649932K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945664Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1645234PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754881Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot42723- 2122449
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3542022- 211705
- 901617