Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Aamu jäykkyyttä

Mites muilla? M57
851080
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 85

Vanhimmat

Kieltämättä kyllä...

Äänestä

Olisiko whereby-huonetta runkkailuun?

1Äänestä

Sama täällä muna kovan pitää vissiin runkata

Äänestä

Velttona lötköttää

Äänestä
  • Pitäiskö tulla avittaa? M57

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Pitäiskö tulla avittaa? M57

Nainen voi kyllä avittaa

Äänestä

Minkä ikästä ja kokosta löytyy? Itel 17/4.5. M57

Äänestä
  • Samaa kokoa, M55

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Samaa kokoa, M55

Mukava munasillaan olla ja kullia roikotella ja seisotella

1Äänestä

Heräilee pikkuhiljaa 66v

Äänestä
  • Millainen kalu siellä heräilee.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Millainen kalu siellä heräilee.

15 noin

Äänestä

• exukm kirjoitti:

15 noin

Joko on kovana

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Joko on kovana

jo. varovasti vetelen

Äänestä

• exukm kirjoitti:

jo. varovasti vetelen

Sama.hitaasti runkkaan.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Sama.hitaasti runkkaan.

siks varovasti kun 13v pojanpoika pelaa toisessa huoneeessa

Äänestä

• exukm kirjoitti:

siks varovasti kun 13v pojanpoika pelaa toisessa huoneeessa

Se tykkäis nähdä

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Se tykkäis nähdä

sitä ei voi tietää

Äänestä

• exukm kirjoitti:

sitä ei voi tietää

Joko pian laukeat.mulla pian tulee.

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Joko pian laukeat.mulla pian tulee.

Taidan nauttia vielä jonkun aikaa

Äänestä

• exukm kirjoitti:

Taidan nauttia vielä jonkun aikaa

Annoin tulla.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Annoin tulla.

hyvä. hyvää tekee

Äänestä

• exukm kirjoitti:

hyvä. hyvää tekee

Vois vielä runkata toisen kerran.seisoo taas kovana

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Vois vielä runkata toisen kerran.seisoo taas kovana

laitoin leipiä ja syötiin välillä

Äänestä

• exukm kirjoitti:

Joko lasti lensi

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Joko lasti lensi

Ei vielä

Äänestä

• exukm kirjoitti:

Ei vielä

Olisi kiihottava auttaa sut laukeamaan

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Olisi kiihottava auttaa sut laukeamaan

miten

Äänestä

• exukm kirjoitti:

miten

Voisin runkata sun kovana seisovaa 15cm kullia.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Voisin runkata sun kovana seisovaa 15cm kullia.

Olis parempi text chatissa

Äänestä

• exukm kirjoitti:

Muistitko PESTÄ KÄDET ENNEN JA JÄLKEEN KYLLIKKI HOMMIESI?

SUOLTA EI TARVII NÄILLÄ NÄKYMIN TYHJENTÄÄ JA HUUHDELLA?
    UKOT VAAN RUNKKAA TAAS... KÄTÖSIIN!

Äänestä

Kivasti kovenee

Äänestä

Kyllä aamuseisokki on mahtava tunne joka aamu

Äänestä
  • Eiköhän ruveta runkulle,kun kiimatippa kiiltää kullin päässä💦

1Äänestä

• totta ,olin aamurunkulla ja oli niisanotusti tullollaan niin kyllä meni huonoksi kun naapuri soitti ovikelloa eli täytyy otta uusiksi päivän mitta harmittaa kun jäi putkeen,jos vaikka onnistuisi saaman snapsin palkaksi

1Äänestä

Kiva olisi päästä wherebyyn katselemaan kaluja ja 💦

1Äänestä

Huomenta, olisiko tulijoita jos avaan huoneen?

1Äänestä

Taitaa kaikkien kullit olla jo runkattu, itse vasta heräilen mela pystyssä.

Äänestä
  • Ei nyt vielä….

Äänestä

• Just aloin runkulle m45

Äänestä

Miten aamuisin on niin kauheasti vemputtajia mutta illalla on sitten hiljaista kuin niin sanotulla huopatossutehtaalla...

Äänestä

Ei vanhat jaksa. M48

Äänestä

Ketään nyt runkulla m32

Äänestä

Löytyskö täältä munaa imettäväksi m27

1Äänestä

Ei mutta persettä olisi halukkaalle aikamies ukolle, isokyrpäiselle avaamaan tiukkaa rööriä - pks.

Missä ne kaikki paljon puhutut isommat kaluston omaavat liikkuu, kun täällä vaan ja jatkuvasti pienempää mallia tumputtaa päivästä tai aamusta toiseen!?

Äänestä

Tänään pidin taukoa, mutta eilisiltana työnsin kaluni masturbaattorin sisälle ja pitkitin nautintoa yhteensä n.2h. Anustappi hieroi turistien eturauhasta ja vielä lauettuani; kalu siis vielä masturbaattorin sisällä, niin se nykiminen selällään ollessa ei meinannut loppua. Spermaa tuli ihan reilusti, vaikka pelkästään kädellä sitä tulee melko vähän.
60v mies

Äänestä
  • Täällä sama homma juuri menossa. M 66v

Äänestä

Ohan se joka aamu nii ettei käjet meinaa ylthää kahavinkeittimelle.

Äänestä

Kivasti tullu vastauksia. M57 eli ap

Äänestä
  • Täällä m59 ukm runkannu jo tovin,pari kertaa meinannu jo spermat karata...

Äänestä

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Täällä m59 ukm runkannu jo tovin,pari kertaa meinannu jo spermat karata...

Kaveri ois kiva jolta sais spermat kalun päälle...m59ukm

1Äänestä

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Kaveri ois kiva jolta sais spermat kalun päälle...m59ukm

Olen samaa mieltä ja vaikka kahdelta. M57 ap

Äänestä

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Totta,mitä enempi spermaa sen ihanampaa...oulun seudulta ei vissiin löydy...m59ukm

Äänestä

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Totta,mitä enempi spermaa sen ihanampaa...oulun seudulta ei vissiin löydy...m59ukm

on täällä.... haluisitko imeä

Äänestä

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Mulla hyvin runsas tulo, mielelläni antaisin tulla sun kullille. M53

Äänestä

hyvää on M49 työpaikalla

Äänestä

Aamujäykkyys hoidettu, nyt menossa päivän toinen.

1Äänestä
  • Itekki taidan roskasta viel tänään kun on tullu kiusattua pitkin päivää. Jos vaik lentäiskö omil kasvoille. M57 ap

Äänestä

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Itekki taidan roskasta viel tänään kun on tullu kiusattua pitkin päivää. Jos vaik lentäiskö omil kasvoille. M57 ap

Ootko jo kovana?

Äänestä

Onko ketään runkulla m44

Äänestä

Vaimo lähtenyt töihin, heräsin just kalu kovana kauheaan panetukseen, mikä auttaisi....UKM55

Äänestä
  • Samoin vaimo töissä. Tyydytetäänkö toisemme täällä. Ukm 59v

Äänestä

• Anonyymi00050 kirjoitti:

Samoin vaimo töissä. Tyydytetäänkö toisemme täällä. Ukm 59v

Sängyssä makoilen alasti, hyväilen kovaa märkää kalua, en ole vielä ottanut käteen.... UKM55

Äänestä

• Anonyymi00051 kirjoitti:

Sängyssä makoilen alasti, hyväilen kovaa märkää kalua, en ole vielä ottanut käteen.... UKM55

Saanko ottaa suuhuni. Ukm 59v

Äänestä

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Saanko ottaa suuhuni. Ukm 59v

Avaa suu,liuutan sen hitaasti huuliesi väliin,mmmmmm....UKM55

Äänestä

• Anonyymi00053 kirjoitti:

Avaa suu,liuutan sen hitaasti huuliesi väliin,mmmmmm....UKM55

Suuni auki tule kurkkuuni aah odotan. Ukm 59v

Äänestä

• Anonyymi00054 kirjoitti:

Suuni auki tule kurkkuuni aah odotan. Ukm 59v

Mmmmmm kalu tuntuu hyvältä suussasi, Mmmmmm, ime sitä, ime. Otan kalusi käteen, runkkaan sitä samalla kun imet mun kalua, Mmmmmm olet niin kovana...UKM55

Äänestä

• Anonyymi00055 kirjoitti:

Mmmmmm kalu tuntuu hyvältä suussasi, Mmmmmm, ime sitä, ime. Otan kalusi käteen, runkkaan sitä samalla kun imet mun kalua, Mmmmmm olet niin kovana...UKM55

Ai imen kovaa kyrpääsi pitkin vedoin, samalla puristelen pallejasi. Kaluni vapaana sulle uuh miten hyvää tekee. Ukm 59v

Äänestä

• Anonyymi00056 kirjoitti:

Ai imen kovaa kyrpääsi pitkin vedoin, samalla puristelen pallejasi. Kaluni vapaana sulle uuh miten hyvää tekee. Ukm 59v

Puristelen toisella kädellä pakaroitasi, toinen käsi pitää tiukasti kiinni kovasta kalustasi,vetelen edestakaisin pitkillä vedoilla, olet niin kova ja märkä, huokailet raskaasti kalu suussa, uuuuh että tuntuu hyvältä UKM55

Äänestä

• Anonyymi00058 kirjoitti:

Puristelen toisella kädellä pakaroitasi, toinen käsi pitää tiukasti kiinni kovasta kalustasi,vetelen edestakaisin pitkillä vedoilla, olet niin kova ja märkä, huokailet raskaasti kalu suussa, uuuuh että tuntuu hyvältä UKM55

Olet taitava ja ihana, siirryn palleihisi nuolen yhtä kerrallaan, samalla runkaan kyrpääsi. Aah miten hyvää nyt imaisen toisen pallin suuhuni, venytän ja imen yhtä aikaa. Uuh täriset kiimasta.. ukm 59v

Äänestä

• Anonyymi00060 kirjoitti:

Olet taitava ja ihana, siirryn palleihisi nuolen yhtä kerrallaan, samalla runkaan kyrpääsi. Aah miten hyvää nyt imaisen toisen pallin suuhuni, venytän ja imen yhtä aikaa. Uuh täriset kiimasta.. ukm 59v

Aaaaah tuntuu niin hyvältä kun runkkaat mun kalua,uuuuh, uuuuh juuri noin, uuuuh, tekee niin hyvää kun nuolet palleja UKM55

Äänestä

• Anonyymi00061 kirjoitti:

Aaaaah tuntuu niin hyvältä kun runkkaat mun kalua,uuuuh, uuuuh juuri noin, uuuuh, tekee niin hyvää kun nuolet palleja UKM55

Käännän sut vatsalleen ja tyynyn vatsasi alle, nostan pepun hyvin hollille. Kyrpäni etsii reikääsi nyt terskani hipoo reikääsi, pakko alkaa liukuu sisääsi aah mikä herkku. Huokaiset syvään kun 18cm kyrpäni painuu pohjaan, alan hitaasti vedellä edestakaisin. Ukm 59v

Äänestä

• Anonyymi00062 kirjoitti:

Käännän sut vatsalleen ja tyynyn vatsasi alle, nostan pepun hyvin hollille. Kyrpäni etsii reikääsi nyt terskani hipoo reikääsi, pakko alkaa liukuu sisääsi aah mikä herkku. Huokaiset syvään kun 18cm kyrpäni painuu pohjaan, alan hitaasti vedellä edestakaisin. Ukm 59v

Oi jestas uuuuuh uuuuuh, sun kalu täyttää mun reiän, aaaaah, pane, pane mua...UKM55

Äänestä

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Oi jestas uuuuuh uuuuuh, sun kalu täyttää mun reiän, aaaaah, pane, pane mua...UKM55

Panen juuri kunnolla ja pidän lonkista kiinni ettet karkaa, aah mikä reikä naida nyt kiihdytän tahtia. Ukm 59v

Äänestä

• Anonyymi00063 kirjoitti:

Laukesin juuri sperma lensi sänkyn päätyyn saakka. Pääsispä panee livenä sua. Ukm 59v

Äänestä

• Anonyymi00065 kirjoitti:

Laukesin juuri sperma lensi sänkyn päätyyn saakka. Pääsispä panee livenä sua. Ukm 59v

Uuuuh tulee, nyt tulee, aaaaaah laukesin rajusti sun kalun ja vatsan päälle UKM55

Äänestä

• Anonyymi00066 kirjoitti:

Uuuuh tulee, nyt tulee, aaaaaah laukesin rajusti sun kalun ja vatsan päälle UKM55

Olet hyvä yhtyy! Voitais ottaa uusiksi vaikka illemmalla. Ukm 59v

Äänestä

• Anonyymi00067 kirjoitti:

Olet hyvä yhtyy! Voitais ottaa uusiksi vaikka illemmalla. Ukm 59v

Saisit samalla kun pannaan, katsoa mun vaimon kuvia ja videoita puhelimesta...UKM55

Äänestä

• Anonyymi00068 kirjoitti:

Saisit samalla kun pannaan, katsoa mun vaimon kuvia ja videoita puhelimesta...UKM55

Voitais vaihtaa jos uskallat laittaa numeron.
    Oletko mistä päin? Hitsi oot samanlainen seksin suhteen, molemmat nauttisimme toistemme vaimoista kun keskenämme panemme. Ukm 59v

Äänestä

• Anonyymi00069 kirjoitti:

Voitais vaihtaa jos uskallat laittaa numeron.
    Oletko mistä päin? Hitsi oot samanlainen seksin suhteen, molemmat nauttisimme toistemme vaimoista kun keskenämme panemme. Ukm 59v

Olisi niin kuumottavaa pitää sua kalusta kiinni kun katsot vaimoni hoitelevan videoilla ja kuvissa itseään....UKM55

Äänestä

• Anonyymi00070 kirjoitti:

Olisi niin kuumottavaa pitää sua kalusta kiinni kun katsot vaimoni hoitelevan videoilla ja kuvissa itseään....UKM55

Uskomatonta että löysin sut täältä, yrittänyt joskus mut tosi vähä sanaisia ukm ollut.
    Toinen asia mistä löytää luotettava saman henkinen, eihän kiihottavampaa kun näyttää vaimon seksikkäitä kuvia, vieleä kun toinen nauttii siitä. Ukm 59v

Äänestä

• Anonyymi00071 kirjoitti:

Uskomatonta että löysin sut täältä, yrittänyt joskus mut tosi vähä sanaisia ukm ollut.
    Toinen asia mistä löytää luotettava saman henkinen, eihän kiihottavampaa kun näyttää vaimon seksikkäitä kuvia, vieleä kun toinen nauttii siitä. Ukm 59v

Minä ainakin nauttisin kun näen kuinka vaimoni kuvat saa sut kovaksi, siitä on mukava aloittaa sun runkkaaminen ja edetä pikkuhiljaa...UKM55

Äänestä

Silloin tällöin 73 v

1Äänestä

67 v biukm ja imuja saat miulta ,panojaki

1Äänestä
  • Missä päin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mites muilla? M57

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu