Olen 67v. Kasvattaja setä. Eteläsuomi.

Anonyymi-ap

Olen tottunut siihen että kakarat pysyy kurissa järjestyksessä.Annan vanhan ajan kuria nöyryyttä vankalla kokemuksella naisille tytöille sekä nuorille pojille.On mukava paikka käytössä.Tiedän että tämä kokemus pelottaa mutta se myös vapauttaa mielen pahoista ajatuksista.Jos mieli painaa niin yhteyttä vaan.Hoidetaan asia alta pois.

39

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ninpä niin.

• Anonyymi

Annatko kuria polvella poikittain flanellialushousuissa tai vanhanajan laitosalusvaatteissa?

• Anonyymi

Sekin käy. Oletko kuiriton poika ja nuori. Vai tyttö/nainen. AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin käy. Oletko kuiriton poika ja nuori. Vai tyttö/nainen. AP

Miten nuori pitää olla? Vanhanajan laitosalusvaatteet, muovihousut ja ankara setä joka kitkee uhman pois tuhmasta vitsalla kiinnostaa kovasti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nuori pitää olla? Vanhanajan laitosalusvaatteet, muovihousut ja ankara setä joka kitkee uhman pois tuhmasta vitsalla kiinnostaa kovasti!

Sanotaan alle 25v. Millä haluisit yhteyettä. Onko kik.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaan alle 25v. Millä haluisit yhteyettä. Onko kik.

Olen 75 vuotias.

• Anonyymi

Tuollanen kylläkin kiinnostaisi tällästä 18v nuorta naisen alkua. Mut miten ihmeessä sais tän ujouden ja arkuuden poistettua? N18

• Anonyymi

Kyllä se ujous siitä häipyy kun joudut setän polvelle. Kuinka yhteyettä. Onko kik olisi mukavampi jutella. Täällä häiriköitä. AP

• Anonyymi

Ok. Kysyn vielä et oletko yksin vai olenko porukan käsittelyssä pitkään? N18

• Anonyymi

Olen yksin.Käsittely kestää sen aikaa myönnät olevasi kiltti nöyrä tyttö ja pyydät anteeksi tekosiasi istut setän polvella lohdutan tyttöä.AP

• Anonyymi

Kyllä neitsyys lähti noin 50v. Sitten.

• Anonyymi

Niinpä taidat olla.

• Anonyymi

Oletko sama mies joka pyyteli peräkammariin tuhmia polvella poikittain kuritettavaksi?

• Anonyymi

En ole ennen ollut täällä. AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ennen ollut täällä. AP

Gaychattia meinasinkin kun se vielä oli toiminnassa..

• Anonyymi

Edelleen annetaan kuritusta. Saat mielenrauhan kun itket setän polvella.AP

• Anonyymi

Edelleen annetaan.

• Anonyymi

Olen sua noin 20v nuorempi. En ikinä ole saanut piiskaa, mutta on jo pidempään kiinnostanut kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sua noin 20v nuorempi. En ikinä ole saanut piiskaa, mutta on jo pidempään kiinnostanut kokeilla.

Ootko nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko nainen.

Olen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen.

Haluisitko tavata vaikka jossakin huoltoasemalla.Tänne viitsi mitään laittaa olisi mukava jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisitko tavata vaikka jossakin huoltoasemalla.Tänne viitsi mitään laittaa olisi mukava jutella.

Tavataan vaan. Miten olisi Orikedon Shell tai Auran ABC?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavataan vaan. Miten olisi Orikedon Shell tai Auran ABC?

Kävisi Auran ABC hyvin tapaaminen. Laita aika vaan koska sinulle sopisi.Kasvattaja setä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävisi Auran ABC hyvin tapaaminen. Laita aika vaan koska sinulle sopisi.Kasvattaja setä.

Tuletko.Kasvattaja setä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuletko.Kasvattaja setä

Ensi viikolla keskiviikkona tai torstaina pääsisin lounasaikaan. Sopiiko sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi viikolla keskiviikkona tai torstaina pääsisin lounasaikaan. Sopiiko sinulle?

Keskiviikko sopisi hyvin olisi mukava tavata ja jutella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tulossa keskiviikkona.Kasvattaja setä

• Anonyymi

Mua kiinostais, mut oon alle 18 niin en uskalla.

• Anonyymi

Mikset uskalla ootko tyttö vai poika. Kasvattaja 67v.

• Anonyymi

Annan aivan kämmenellä näin alkuun saat kokea sen hienon tunteen kun pakarat kirvelevät pimppi kostuu häpeästä.

• Anonyymi

Rohkeasti yhteyttä vaan.AP

• Anonyymi

Kyllä sitä nuoren tytön pylly laitetaan punottamaan.02al

• Anonyymi

Tuhma tyttö ilmottaudu.AP

• Anonyymi

Pyhä on hyvä päivä antaa kuria muistaa töissäkin maanantaina kun pylly on arka. Kuinka siinä käy kun on kuriton. Kasvattaja setä.

• Anonyymi

Polvella poikittain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polvella poikittain?

Kyllä niin joutuu polvelle siinä joutuu miettimään pahoja tekemisiään mutta tulee myös nöyrä kiltti.

• Anonyymi

677777 sixsevenn!!!

• Anonyymi

Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa.

Ei kukaan tiedä. Nuoret huutelee tota vähän väliä. Kai jonkun pelaajan pelinumero?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9367
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      67
      4862
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4531
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      58
      2874
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1566
    6. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      8
      1388
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      41
      1344
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      46
      1263
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1242
    Aihe