Olen tottunut siihen että kakarat pysyy kurissa järjestyksessä.Annan vanhan ajan kuria nöyryyttä vankalla kokemuksella naisille tytöille sekä nuorille pojille.On mukava paikka käytössä.Tiedän että tämä kokemus pelottaa mutta se myös vapauttaa mielen pahoista ajatuksista.Jos mieli painaa niin yhteyttä vaan.Hoidetaan asia alta pois.
Olen 67v. Kasvattaja setä. Eteläsuomi.
39
654
Vastaukset
- Anonyymi
Ninpä niin.
- Anonyymi
Annatko kuria polvella poikittain flanellialushousuissa tai vanhanajan laitosalusvaatteissa?
- Anonyymi
Sekin käy. Oletko kuiriton poika ja nuori. Vai tyttö/nainen. AP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin käy. Oletko kuiriton poika ja nuori. Vai tyttö/nainen. AP
Miten nuori pitää olla? Vanhanajan laitosalusvaatteet, muovihousut ja ankara setä joka kitkee uhman pois tuhmasta vitsalla kiinnostaa kovasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nuori pitää olla? Vanhanajan laitosalusvaatteet, muovihousut ja ankara setä joka kitkee uhman pois tuhmasta vitsalla kiinnostaa kovasti!
Sanotaan alle 25v. Millä haluisit yhteyettä. Onko kik.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan alle 25v. Millä haluisit yhteyettä. Onko kik.
Olen 75 vuotias.
- Anonyymi
Tuollanen kylläkin kiinnostaisi tällästä 18v nuorta naisen alkua. Mut miten ihmeessä sais tän ujouden ja arkuuden poistettua? N18
- Anonyymi
Kyllä se ujous siitä häipyy kun joudut setän polvelle. Kuinka yhteyettä. Onko kik olisi mukavampi jutella. Täällä häiriköitä. AP
- Anonyymi
Ok. Kysyn vielä et oletko yksin vai olenko porukan käsittelyssä pitkään? N18
- Anonyymi
Olen yksin.Käsittely kestää sen aikaa myönnät olevasi kiltti nöyrä tyttö ja pyydät anteeksi tekosiasi istut setän polvella lohdutan tyttöä.AP
- Anonyymi
Kyllä neitsyys lähti noin 50v. Sitten.
- Anonyymi
Niinpä taidat olla.
- Anonyymi
Oletko sama mies joka pyyteli peräkammariin tuhmia polvella poikittain kuritettavaksi?
- Anonyymi
En ole ennen ollut täällä. AP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ennen ollut täällä. AP
Gaychattia meinasinkin kun se vielä oli toiminnassa..
- Anonyymi
Edelleen annetaan kuritusta. Saat mielenrauhan kun itket setän polvella.AP
- Anonyymi
Edelleen annetaan.
- Anonyymi
Olen sua noin 20v nuorempi. En ikinä ole saanut piiskaa, mutta on jo pidempään kiinnostanut kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sua noin 20v nuorempi. En ikinä ole saanut piiskaa, mutta on jo pidempään kiinnostanut kokeilla.
Ootko nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nainen.
Olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
Haluisitko tavata vaikka jossakin huoltoasemalla.Tänne viitsi mitään laittaa olisi mukava jutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisitko tavata vaikka jossakin huoltoasemalla.Tänne viitsi mitään laittaa olisi mukava jutella.
Tavataan vaan. Miten olisi Orikedon Shell tai Auran ABC?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavataan vaan. Miten olisi Orikedon Shell tai Auran ABC?
Kävisi Auran ABC hyvin tapaaminen. Laita aika vaan koska sinulle sopisi.Kasvattaja setä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävisi Auran ABC hyvin tapaaminen. Laita aika vaan koska sinulle sopisi.Kasvattaja setä.
Tuletko.Kasvattaja setä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuletko.Kasvattaja setä
Ensi viikolla keskiviikkona tai torstaina pääsisin lounasaikaan. Sopiiko sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikolla keskiviikkona tai torstaina pääsisin lounasaikaan. Sopiiko sinulle?
Keskiviikko sopisi hyvin olisi mukava tavata ja jutella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tulossa keskiviikkona.Kasvattaja setä
- Anonyymi
Mua kiinostais, mut oon alle 18 niin en uskalla.
- Anonyymi
Mikset uskalla ootko tyttö vai poika. Kasvattaja 67v.
- Anonyymi
Annan aivan kämmenellä näin alkuun saat kokea sen hienon tunteen kun pakarat kirvelevät pimppi kostuu häpeästä.
- Anonyymi
Rohkeasti yhteyttä vaan.AP
- Anonyymi
Kyllä sitä nuoren tytön pylly laitetaan punottamaan.02al
- Anonyymi
Tuhma tyttö ilmottaudu.AP
- Anonyymi
Pyhä on hyvä päivä antaa kuria muistaa töissäkin maanantaina kun pylly on arka. Kuinka siinä käy kun on kuriton. Kasvattaja setä.
- Anonyymi
Polvella poikittain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvella poikittain?
Kyllä niin joutuu polvelle siinä joutuu miettimään pahoja tekemisiään mutta tulee myös nöyrä kiltti.
- Anonyymi
677777 sixsevenn!!!
- Anonyymi
Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa.
Ei kukaan tiedä. Nuoret huutelee tota vähän väliä. Kai jonkun pelaajan pelinumero?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949367Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki674862Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414531Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit582874Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001566Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j81388- 411344
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota461263Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641242