Olokeet terveet ja tervehjityt ja armoota ja rauhootakin kipollinen itte kullekin.
Kysymys on kysyllisöity.
Ajatellaan tulevallisuutta 7.7.2777, jolloin Jeesus on kuninkaana ollut kauvan ja maan päällä on monen kerrallisesti nähty millaista on elää maan päällä yhteiskunnaksissa kun Jeesus on kuninkaana.
Missä olet tuolloin? Voitko olla väärässä ja oletkin jossain muuvallisella? Entä missä haluat silloin olla? Mukavaa ikuisuutta, joka alkanut jo on jolaisuuvessaan ja nyttenlaisuujessaan.
Kotimaista sitruunaässä on makkoisaata småkaakkorii met citroen.
Selef Urge
Millainen on tai oli lillisi sillisi toiveellisuustulevaisuutesikäsidesivesi?
4
60
Vastaukset
- Anonyymi
kunhan saa vaan olla Jeesuksen vallanalainen niin onpa missä tahansa niin siellä on hyvä olla verrattuna siihen millaista on elää saatanan lasten hallitsemassa pahassa maailmassa, jossa rikoksista saa lyhyet väärät tuomiot suhteessa eri rikoksiin. Ainakin Suomessa. Vaadin lainsäätäjiä tästä tutkintaan.
- Anonyymi
Haluan olla siellä missä Jeesus haluaa mun olevan. Kysyn sitä häneltä jollei hän tuo sitä esiin ennen sitä.
Minulle kelpaa mikä tahansa paikka tilapäisasuttavaksi.
Kunhan en helvettiin joudu, siellä ei kukaan halua olla.- Anonyymi
Palstalla on viime aikaisina ahkera valhettelija tai useita valheellistajia ollut valehtelemassa ettei heleveetti ikuinen, koskaan päättymätön ole ja että kuolematon ihminen ei ikuisesti joutuisi kärsimään heleveettijään vankiloituneina.Nämälliset valheelliset eivät ole Raamatusta vaan saatanasta.
Raamatusta löyväksemme tosiasijalliset.
kuten sen tiijon että heleveetti on ikuisen rankaistuksen ikuinen paikka ja ikuinen tila, kussa ne, jotka hylkäjäävätten Jumalan pelastuksellisteiseen, käräsivät ijankaikkiista tuluta ja toista ikuista kuolemaa.
ikuisuus on leimana helvetillä.
Söpösti,
Selef Urge
- Anonyymi
Mä meen kauppaan kohta. Kun mä tuun kauoasta niin sitten teen kauppakassi kerronnallisen että mitä ostin ja jos kuitin otan niin hinnatkin siihen laitan. Mulla on jo kaikenlaista, mutta maijoo puuttuu, omenaatata puuttuu, ööö ja kurkkuukin puuttuu, ööö-ööö-ööö-ööö sittten oikein tiijä mitä vielä puuttuu. Ehkä sen näjönaistilla kauoassa sitten ponjailen.
Joko sua jännittää mitä mää ostan muutakin kaupasta. Kohta se selvijää, koita jaksaa. Pyrin jotain terveellistä näkemään ja olemaan näkemättä suuherkkuisii.
Juon just kahveeta ja tulin jokin aika sit lenkikseltä tasan 70min jalkaat pijin liikkeellises ilman tauvollist yhtäkäänlist. Ja kun jalat liikkuu liin muukin ruumis siinä mukana rytmis keikkuu voimatta muuta kuin olla jalkojein viemänä. Mulla on kaksi jalkaa, joilla mä harjoittelen liikuntaliikkumista. Kun liikkunut oon niin sitten hyvä on olla ja paikoillaan maata ja nettiin jottaaiin naputtoota.
Sankaroitunut,
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset20817045Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16512133Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1766656Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El415930Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644832MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny104676Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.183914Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m973606Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta803546En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103271