En kyllä menisi naisen kanssa naimisiin

Anonyymi-ap

Aika epäreippaitakin ovat. Yleensä naiset tosi nihkeesti siirtyvät, jos ovat junassa istuneet toisen varaamalla paikalle.

8

368

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa seurata mitä naiset lukevat ja kuluttavat. Esimerkiksi Voguen uudessa jutussa pohditaan sitä, kuinka naiselle on noloa tuoda esille poikaystäväänsä, koska poikaystävä ei enää tuo lisäarvoa modernille naiselle. Juttu päätyykin kyseenalaistamaan heterofatalismin. Mies on rasite naiselle.

https://www.vogue.com/article/is-having-a-boyfriend-embarrassing-now

• Anonyymi

Kaksi tyhmintä asiaa mitä mies voi tehdä on mennä naimisiin tai hankkia lapsia, sen jälkeen olet loukussa(ansassa) suunnilleen loppuelämäsi. Ja noihin kahteen asiaan kaikki se naisten lirkuttelu tähtää, se kyllä loppuu nopeaan kun erehdyt naimisiin menemään.

Eikä tässä nyt edes vielä puhuta feministeistä.... se on luku ihan erikseen, ja menee jo kauhukirjallisuuden puolelle.

• Anonyymi

Keskustelufoorumeilla on lupa tehdä muutakin kuin trollata. Esimerkiksi keskustelu asioista on sallittu.

• Anonyymi

no sinä voisit nyt lopettaa tuon trollaamisen ja aloittaa keskustelun. mutta et osaa muuta kuin heitellä näitä valitusviestejä muiden keskusteluista.

• Anonyymi

Feminatsia ei tarvita. Masturbaattorit ja muut on keksitty.

• Anonyymi

Litinää ja lätinää lättäpillujen kesken.

• Anonyymi00007

En menisi naimisiin naisen kanssa mistään hinnasta.Miltein kaikki tapaamani naiset ovat minulle ilkeitä kusiaivoja...En mene naimisiin miehen kanssa koska myös miehet ovat minulle kusiaivoisia.
      Tasan eivät käy onnen kortit.Joillakin ihmisillä ei ole tuuria ihmissuhteissa ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2371
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      47
      823
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      804
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      224
      661
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      587
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      569
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47
      548
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      534
    9. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      532
    10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42