Kirjottakaa tähän ketjuun noloja kokemuksianne pieneen munaan liittyen. Kertokaa myös minkä kokoinen kysesssä.
Kertokaas noloja tapahtumia pieneen munaan liittyen
6
261
Vastaukset
- Anonyymi
Itse voisin sellasen sanoa, että vuonna 2022 olin käyny aamu salilla ja sen jälkeen sitten saunomaan ja aika hiljaista oli, mutta sitten saapui parin 18-20 vuotiaan porukka ja saunaan tuli perässä ja huomasin, että vähän katteli muhun päin ja tirsku ja koitin olla niinkun en oliskaan. Sen jälkeen vähän supatteli suihkussa ja pukuhuoneessa vielä tuli vastaan ja aika varmasti ottivat kuvan musta peilin kautta. Kokoa löysänä noin 5cm
- Anonyymi
Onhan toi hivenen pieni peli..!!?
- AnonyymiUUSI
Kaveri seurusteli 1990 luvun lopun aikaan mukavan naisen kanssa. Nainen oli todella hyvä tyyppi ja tuli toimeen meidän kaikkien kanssa ja halusi olla kaikessa mukana.
He seurusteli noin neljän vuoden ajan ja sitten yhden kerran käytiin kaverin mökillä ja mentiin saunaan ja nainen pyysi että hänkin haluaa tulla mukaan. Tietenkään mitään ei peitelty ja saunaan mentiin kaikki. Tuon jälkeen nainen oli meidän mukana myös kun käytiin kalassa ja pari kertaa myös kyyhkysen pyynnissä istumassa. Sen lisäksi käytiin monta kertaa myös baareissa, vielä senkin jälkeen kun hänellä ja kaverilla oli mennyt suhde poikki. Kaveri oli löytänyt toisen naisen ja mennyt ihan naimisiin asti ja kun hän sai töitä muualta Suomesta, hän melkein kuin katosi meidän jokapäiväisestä elämästä 2010 vuoteen saakka kunnes muutti takaisin kotikaupunkiin. Hänen entinen tyttöystävä kuitenkin oli meidän seurassa usein.
Olin ihastunut häneen mutta tietenkään en halunnut olla mikään suhteen rikkoja, ja kuten sitten sain kylmästi huomata, minusta ei olisi siihen edes ollut. Kävi nimittäin niin että oltiin minun parhaan kaverin ja tämän naisen kanssa minun luona jatkoilla baari-illan jälkeen se oli jotain 2005 paikkeilla. Kaveri asui ihan naapurissa, kirjaimellisesti kolmen asunnon takana ja he alkoivat lämmetä toisilleen ja meidän kolmen keskinäistä flirttailua oli ilmassa. Olin kuvitellut että olin saanut merkkejä että hän olisi myös minusta ollut kiinnostunut. Oltiin muunmuassa tanssittu ja hän oli antanut kosketella baarissa eikä ollut pitänyt erityisemmin etäisyyttä. No, sitten kävi ilmi ettei hän ollut kiinnostunut. Kun tulin sohvalle naisen viereen, ja aloin häntä koskettelemaan samalla kun he jo suutelivat, homma päättyi nopeasti mutta selvästi kun nainen ehdotti kaverille että voisiko he mennä hänen luokseen. Minulta ei kysytty mitään. Nainen ehdotti että voiko he mennä kaverin luokse siihen käytävän toiseen päähän!
Vittu että nolotti ja hävetti ja vitutti kun en ollut todellakaan kutsuttu mukaan ja nainen teki täysin selväksi että en ole tervetullut! Oli melkoinen vitutus runkku kun ovi sulkeutui ja kuulin kuinka kaverin ovi vähän ajan päästä kävi kun he painuivat sinne.
Sen verran monta kertaa oltiin saunassa kaverin kanssa käyty että tiesin että lepopituus oli se mikä asian ratkaisi. Monta kuukautta oli välit kylmänä kaveriin vaikka minä en kaveria tietenkään syyttänyt siitä. Eihän se hänen vikansa ollut. Viileneminen johtui siitä että kaveri seuraavana päivänä selitti kuinka oli ollut lämpöistä touhua, mutta herrasmiehenä ei muka kerro mitään. Sen tulkitsin ihan vain vittuiluna minulle. Välit tuohon naiseen meni myös koska se oli todella kylmä temppu. Siinä vasta tiedostin sen että minulla on oikeasti pieni penis. Se oli se hetki kun tajusin että vaikka muilla oli löysänä lyhyet kalut, niin minulla on sellainen jota kukaan ei halua.
- Anonyymi
Hyvä tosin meidän pienimunaisten pitää mielessä että naisen tyydyttämiseen riittää vallan mainiosti reilu kymmensenttinen hyvällä seisokilla ja asenteella. Ne muutamat naiset jotka haluavat isompaa jätän suosiolla rauhaan, isompimunaiset ovat sitten enemmän näitä mittatikkuhemmoja.
- AnonyymiUUSI
Olin tavannut laivalla miehen joka vaikutti mukavalta, ja vei minut huoneeseensa ja sit yritti raiskaa muta ja menin paniikkiin, mut onneks äijä oli humalassa ja hänen munansa 1cm erektiossa niin ei onnistunut, mutta sit sen veli heräs ja ottanut siltä ja luulin et nyt mä pelastuisi mut se päättikin raiskaa minut ja onnistu, koska hänen kyrpänsä oli juhlakunnossa varmaan 18cm. Kyllä oli elämäni pisin ja kamalin yö. Ja sit aamulla kun se vihdoin päästi mut pois sen hytistä se kiitteli mua ja sano et en kerro kellekään ja se ei julkaise videon jonka kuvaa yöllä mun raiskauksesta. No nyt siitä on 35-v ja mulla on 34-v tytär ja voitte vaan arvata kuka on hänen isä. Et sillee. Olin tapahtumahetkellä 17-v, kohta 18-v ja miehet varmaan arviolta 50-55v.
- AnonyymiUUSI
Tollon vanhemmille selitin et oli kännissä yks 19-v ruotsalaisen poika tullu pilattua ja oltiin sit pantu ja sil oli niin kova ja hyvä kyrpä, et mun vähän liian pienet konrtust ois revenny kesken panon ja poika ois tullu sisään. Oikeesti kukaan muu kun minä ja se mun raiskaaja ei tiedä totuutta, eikä hänkään tiedä että on biologisesti isä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1163735Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713101- 262714
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv832463Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html192399Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta322317Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62217En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102161Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272036- 901970