RNA-rokote transhumanismia vai ei?

Otin molemmat RNA-rokotteet. Olenko nyt transhumanisti? Ainakin hengissä parin flunssan jäljiltä. Olen 55-vuotias avhn sairastanut miesavh alttius tulee perinnöllisenä. Ikä ja railakka elämäntapa lisäsivät riskiä. Osuihan se kohdalle. En halua uuttaikää tulee lisää. Sille en voi mitään. Verenpaineeseen on lääkkeet. Rna kromosomi on muutettu rokotteella. Minulle sopii ikäni puolesta dnan muutos. Ties vaikka mitä jyrkkiä muutoksia dnahani rokote teki. Ei haittaa, kun en enään lisäänny. Se on ikäkysymys
Onko rnakromosomiketjun muuttaminen transhumanismia?
4153
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Voisiko sillä muuttaa perinnöllisiä sairauksia?

Äänestä
  • On yksi ruotsalaistutkimus jossa rokote todellakin muuttaa kohdehenkilön DNA:ta osassa kohdehenkilön soluja

Mielenkiintoista olisi tietää kuinka moni sai tämänkaltaisen rokotteen - rokotteet eivät olleet samanlaisia

Äänestä

Kysymys on eettinen. Onko arvokkaampaa elämän jatkaminen, jos sen hinta on geenilinjan katkeaminen?

Äänestä
  • Rokottamaton ei saa mennä teatteriin baareihin, ei voi matkustaa julkisilla , tehdä työtä ym

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Otin molemmat RNA-rokotteet. Olenko nyt transhumanisti? Ainakin hengissä parin flunssan jäljiltä. Olen 55-vuotias avhn sairastanut miesavh alttius tulee perinnöllisenä. Ikä ja railakka elämäntapa lisäsivät riskiä. Osuihan se kohdalle. En halua uuttaikää tulee lisää. Sille en voi mitään. Verenpaineeseen on lääkkeet. Rna kromosomi on muutettu rokotteella. Minulle sopii ikäni puolesta dnan muutos. Ties vaikka mitä jyrkkiä muutoksia dnahani rokote teki. Ei haittaa, kun en enään lisäänny. Se on ikäkysymys
Onko rnakromosomiketjun muuttaminen transhumanismia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu