Mitä aihetta se koski? Ja päivämäärä? Kerron myöhemmin omani.
Viimeisin viesti kaivatultasi
28
537
Vastaukset
- Anonyymi
Pyysin kahville, ei vastannut. Ja sitten muuta..
- Anonyymi
😃
- Anonyymi
Hui, tuntuisi kauheelta, jos oma kaivattu olis laittanut viestin ja luulisi että olisin sen lukenut, mutta en olisi saanut viestiä. Molemmat eläisi epätietoisessa väärinkäsityksessä. Itselläni on periaate, että vastaan aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui, tuntuisi kauheelta, jos oma kaivattu olis laittanut viestin ja luulisi että olisin sen lukenut, mutta en olisi saanut viestiä. Molemmat eläisi epätietoisessa väärinkäsityksessä. Itselläni on periaate, että vastaan aina.
Niin meitä on moneksi, jotkut on kylmiä
- Anonyymi
Mitä kautta sen viestin laitoit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä merkitystä et minkä kautta, jos oikea tyyppi kysees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoset kai vatut pitää unohtaa,parempia odotellessa
- Anonyymi
Jotain kuppaan liittyvää oisko ollut tai lumien katolta tiputteluun.
22.10. juteltiin puhelimesssa kaikkea mukavaa aamuun asti melkein.
- Anonyymi
Minä aloitin sen, ja päätin toivotukseen.
- Anonyymi
Joulu,juhannus,syntymäpäivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulu,juhannus,syntymäpäivä?
Kohtahan se taas on, joulu.
- Anonyymi
Perus kuulumisien kysely (lue testas kepillä jäätä tai et oonko vielä saatavilla 🤣)
- Anonyymi
Toivottavasti suhun ei kukaan ota yhteyttä ku noin veemäinen oot pysy yksinäsi.
- Anonyymi
Vastasi kuvaviestiini kuvaviestillä
- Anonyymi
Kyselin mitä tekee... Kuvan laittoi. Onnittelin häntä lauantaina synttärinään, mutta ei tullut kiitostakaan. Melko kylmää. En vaan merkitse mitään.
- Anonyymi
En halua muistella sitä. Tuntuu liian pahalta.
- Anonyymi
Mitä oikein kuvittelet tämmöisellä aloituksella?
- Anonyymi
On se sisällöllisesti tuolla ylhäällä. Kävin koko suhteen läpi alusta loppuun viesteineen ja tapahtumineen. Vastasin viestiin töykeästi, koska olin suuttunut ja halusin lopettaa, että toinen hylkää aina vaan. Kannattelin suhteessa tunnekuormaa ja kaikkea ja en enää jaksanut.
- Anonyymi
Ei sellaista ole, jääkalikalta ei vastauksia heru. Loisikoot liemissään.
- Anonyymi
Soitti eilen juteltiin niitä näitä ei mitään ihmeellistä.
- Anonyymi
Aika monta kohtaa mitä mietttiä., mahtaakohan... (en kohdannut sinua, vaikka toivoin kovasti)
- Anonyymi
Kohtelias torjuntaviesti oli.
- Anonyymi
Miksi kysyä täällä,
- Anonyymi
On puhelin vaihtunut ja viestit katosivat vaihdon yhteydessä. Ei ole ollut viestejä sen jälkeen.
- Anonyymi
Taisi olla jokin täällä ollut teksti. En muista, mitä siinä oli.
Omani.. Ei mennyt perille, kun yritin lähettää. Olisi ollut tärkeää asiaa, koskien mm. mitä on tulossa. Olin ja olen estolla. Eipä tuo minua haittaa. - Anonyymi
Auton mittaria koski, aivan ihana tapaus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262564
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772416Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662323Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232040- 841769
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71559Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä171273- 41123
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32957