SANNA MARININ ELÄMÄNKERTA ON MYYNTIMENESTYS USASSA
TOIVO ON TEKOJA BESTSELLER USASSA
29
315
Vastaukset
- Anonyymi
OSAAJAN TEKSTIT OVAT KYSYTTYJÄ
- Anonyymi
SUOMALAINEN OSAAMINEN LEVIÄÄ NÄIN MAAILMALLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ULKOMAILLA TODETAAN ,ETTÄ SOSIALIDEMOKRATIA ON RATKAISU TALOUDEN PULMIIN.
- Anonyymi00015
Anonyymi kirjoitti:
HYVIN MYY SUOMESSAKIN
- Anonyymi00017
Anonyymi kirjoitti:
ONNEKSI ON SANNA SUOMEN ASIALLA
- Anonyymi00023
OSAAJAT TEKEE
- Anonyymi00026
NÄINHÄN SE ON
- Anonyymi00028
YES
- Anonyymi00030
TEOT RATKAISEVAT
- Anonyymi00031
NÄIN ON
- Anonyymi00032
ON LUETTU
- Anonyymi
ETENKIN NYOREMPI VÄKI ON SAANUT HERÄTTEITÄ
SOSIALIDEMOKRATIA ETEENEE USASSAKIN- Anonyymi
NUOREMPI POLVI SAI ESIMERKIN ,JONKA TOIMIA VOI SEURATA JA TUKEA.
- Anonyymi
NEW YORK SAI SOSSIALIDEMOKRAATIN PORMESTARIKSI
- Anonyymi
Nythän me olemme nähneet, miten tämä nykyinen hallitus ei osaa ja se on Suomelle huonoksi.
Ei nyt näy edes sitä toivoa!- Anonyymi
HIRVETTÄ JÄLÄKEE TEKEE PETTERI
- Anonyymi
Satukirja ja nykyään ei nämä edes itse niitä kirjoita vaan antavat vaan kasvot kanteen. Suomalaisia on helppo vedättää ja sen tietää SDP jos joku
- Anonyymi
SDP:n sadut uppoavat tyhmimpään kansanosaan.
- Anonyymi
Ei enää nuoriin, moinen puolue on menossa ala. MOT osaajia suomeen hyvä esimerkki
- Anonyymi00016
Gallupin mukaan nuotet naiset kannattavat demareita.
- Anonyymi00018
Ei näy kirja 100 myydyimmän joukossa Amazonilla.
Ei sitä enää osta juuri kukaan.- Anonyymi00019
On jo alekorissa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
On jo alekorissa.
Sieltä matka jatkuu polttouuniin. Ei kelpaa kompostiin.
- Anonyymi00020
YHÄTIKIN
- Anonyymi00022
HUIPPUJUTTU
- Anonyymi00024
Ei edes demuloiset enää osta p#skaa kirjaa.
- Anonyymi00025
Olisit kirjoittanut hyvän kirjan, kuten Marin, eihän se vaikeaa voi olla, jos joku demarikin sen osaa. Niin no, persulle kaikki on vaikeaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olisit kirjoittanut hyvän kirjan, kuten Marin, eihän se vaikeaa voi olla, jos joku demarikin sen osaa. Niin no, persulle kaikki on vaikeaa.
Heti meni pieleen. Ei kirjoittanut hyvää kirjaa. Ei näy myyntitilastoissa itsekehuopus.
- Anonyymi00029
Sekundateos, jolla sai vähäksi aikaa huomiota. Nyt ei enää löydy myyntitilastoista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393