mutta kovasti tuo ressukka sitä mainostaa.
Otan osaa!
Palstan ikityöttömällä Sanna-fanilla ei ole varaa ostaa idolinsa "minä minä" kirjaa
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eipä tarvi Sannan mainostaa mitään, kun tämäkin palsta sinä mukaan lukien sitä teet ja ilmaiseksi.
Poliitikkojen tuotokset, muistelut ja elämäkerrat eivät koskaan ole olleet myyntitykkejä. Mutta niin vain Marinin kirja on. Erityisesti ulkomailla se myy hyvin.
Tuollainen nuoren naisen menestystarina kiinnostaa!
Minusta haukkujat ovat niitä, jotka itse eivät saa mitään aikaiseksi.
Yleensä miehet sortuvat tähän. Se käy enemmän sääliksi.- AnonyymiUUSI
Jos tykkää lukea kirjaa joka toistaa "minä minä" koko ajan.
Sanna-kulttilaiset ovat tehneet ties kuinka monta avausta Sannan kirjasta.
Hyvinvointiyhteiskunnassamme on myös hyvä kirjastolaitos.🏛📚 🇫🇮
Ei kun Sannakirjaa varaamaan!📕🌹👍- AnonyymiUUSI
No sitä on ahkerasti alettukin varaamaan!
Toivottavasti aidotki varaajat pääsevät jonottamaan, ei vain perussuomalaisten jarrutusjoukot:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19164901/perussuomalaiset-on-nyt-alkanut-varata-kirjastojen-sanna-marin-kirjaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935421
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai784742Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1384709Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672124- 971809
- 991637
- 2571527
- 3571239
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581064- 2001031