Naisten pikkarit

Anonyymi-ap

Moi
Löytyiskö oulusta miestä joka käyttää naisten pöksyjä,itse olen reilu viiskyt ja käytän vaimon stringejä. Haaveena olis löytää mies jonka kanssa voitais hiplailla toisiamme.

33

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sukkahousut on kiihottavammat...!!!

• Anonyymi

Katos mitäs olet apina friikki ite. Joten alahan hönö painua täältä, Mitäs sä muuten pakenet kumpahan kyselen.

• Anonyymi

Voisi hiplata pitsipöksyisä olevaa kullia, laittaisin
      itselle myös.

• Anonyymi

Tosi kiihottavaa pitää muijjan pöksyjä.saa kalun hetkessä kovaksi

• Anonyymi

Sukkiksissa pullottaa kiihottavasti...

• Anonyymi

Pullottaa sukkiksissa, näin kylmällä sukkikset on
      mukavat, kulli tykkää.
      Sukkiksien alle voisi laittaa pitsisringit, mukavat
      jöpötykset.

• Anonyymi

Olis mahtava näky,ja sitä kun pääsis hyväilemään sukkisten päältä,ai että pelkkä ajatus saa kalun kovaksi,toki mulla on nyt pinkit pitsi stringit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis mahtava näky,ja sitä kun pääsis hyväilemään sukkisten päältä,ai että pelkkä ajatus saa kalun kovaksi,toki mulla on nyt pinkit pitsi stringit

Saisit hyväillä sukkisten päältä, koskettelisin sinun pitsi stringien kohoumaa, kalu kovana
        haaveilen.

• Anonyymi

On mahtavaa pitää/käyttää naisten alusasuja. Varsinkin pöksyt tekee gutaa.toki rintaliivit ja staupit on myös ihania.kyllä moni mies tykkää mut eivät vaan uskalla myöntää sitä.ollaan niin muka tosi miehiä

• Anonyymi

Etelästä olis, joka rakastaa naisten pikkupöksyjä. Niissä on hyvä olla, saisi laittaa käden silkkipöksyyn ja hinkata. T. ukm66

• Anonyymi

Voi että ihanaa että myönnät käyttäväsi pikkupöksyjä. Olis ihanaa kanssasi hyväillä toistemme pöksyjä

• Anonyymi

Oulusta etelään olisi ukm 55v, joka tykkää tyttöillä eli alusasut, sukkikset, korkkarit ja ym muut tarpeelliset, minihame esim. Käyn Oulussa salaisesti tyttöilemässä, jos vaan vaimo jossain reissussa. Kiinnostaako?

• Anonyymi

Kyllä kiinnostaa.olisi mahtavaa kanssasi tyttöillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa.olisi mahtavaa kanssasi tyttöillä

Millä tavalla sinä pukeutumista ja tyttöilyä harrastat? Itse myös ulkoilen jonkin verran eli käyn esim. kaupoissa tai kahvilla jossain. Kyllä jännittää...

• Anonyymi

Pitsipöksyt ja (avo)sukkikset ovat kiihottavia ja käytän niitä usein. Olen Oulun lähiseudulta.

• Anonyymi

Mahtavaa että meitä nauttijoita on näin paljon. Nyt heräsin mustissa pitsi reunaisissa stringeissä, kalu välittömästi pullahti reunasta kivikovana.oulun pohjoispuolelta olen.

• Anonyymi

Naisten stringit on ihanat.pidän niitä todella paljon

• Anonyymi

Olen yli 70v ukkomies Oulusta ja käytän aika usein vaimon pikkareita. Pikkuhousujen alla on ihan pienet punaiset pikkarit. uimahallissa voi riisua yhtäaikaa molemmat, jos ei halua näyttää.
      Usein kyllä olen pikkarit esillä, jos tuntuu että joku haluaa katsella ja jopa kiihottuu niistä. Yhdet luovutin yhdellä vanhemmalle miehelle, oli tyytyväinen saamaansa.

• Anonyymi

No varmasti oli tyytyväinen kun sai pikkarit.
      Olet hieno mies että haluat jonkun näkevä jos haluaa katsella.voi kun minulle sattuisi juuri tuollainen mies kuin sinä.olet mahtava ja ihanan rohkea

• Anonyymi

No täytyihän se kokeilla muijjan pöksyt kun täällä niin paljon siitä hehkutetaan.no kyllä kalu koveni hetkessä.ihmeellistä mut mukavaa oli ja mällit lenti

• Anonyymi

Kyllä kiihottaa.👍

• Anonyymi

Laitoin illalla vaimon antamat stringit.kalu ollut kovana vähän väliä.illalla pääsen naimaan vaimoa stringit yllä

• Anonyymi

Täällä olis 58 ukkomies.käytän naisten alusasuja enimmäkseen pitsi stringejä.kiihottaa pitää niitä yön ja päivän töissa.joskus käytän myös sukkanauhaliivejä stayuppien kanssa.on kiihottavaa

• Anonyymi

Tykkään tiukoista lahkeellisista silkkipöksyistä, siinä hyvää tekee. T ukm66

• Anonyymi

Pöksyt on hot

• Anonyymi

Heräilin juuri ja kalu kovana kun on vaimon pöksyt jalassa.ai että on ihanaa kun tietää että nää on ollu vaimolla,kiihottavaa runkkailla.

• Anonyymi

Samoissa puuhissa mut nää stringit ei oo vaimon. Käytetyt ja valmiiksi spermaiset eilisillan runkkailuista. Vedin nyt uudestaan jalkaan ja samantien kalu kovana. Toiset mällit on kohta noissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoissa puuhissa mut nää stringit ei oo vaimon. Käytetyt ja valmiiksi spermaiset eilisillan runkkailuista. Vedin nyt uudestaan jalkaan ja samantien kalu kovana. Toiset mällit on kohta noissa.

Ai että ihanaa.mullakin on omia,vaimon ja vieraan stringejä.kyllä kyrpä seisoo pöksyille ihanasti.kohta pakko päästää lasti tulemaan

• Anonyymi

Leskianoppini tietää että tykkään salaa sen pikkareita tuoksuttaa ja käyttää, ensin pihistin salaa mukaani ja toin spermattuna seuraavalla kerralla takaisin ja otin vaihtarit, näin on jatkunut meidän yhteinen salaisuus, olen sanonut että vävy haluisi nuolla ja nussiakkin mutta anoppi ei halua pettää tytärtään ja sanoi että fantasoidaan kuvittelen toisistamme. Kulli seisoo pikkareissa ja tulee tosi kiimainen olo, parhaiten tulen kun tuoksutan toisia ja toiset ovat jalassa, hieron kullia niiden päältä anoppiani unelmoiden.

• Anonyymi

Huomenta, naisten pitsi shortsit lähes läpinäkyvät on nyt, todella kova jöpötys, hyväilen
      kullia.
      Olispa kaveri tyttöilemässä, kiihottaa nähdä kulli
      erektiossa naisten pöksyissä ja kostella, 75v ukm

• Anonyymi

Ois mahtava näyttää sinulle mulla nyt punaiset pitsi stringit ja kalu sivusta seisoo todella kovana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois mahtava näyttää sinulle mulla nyt punaiset pitsi stringit ja kalu sivusta seisoo todella kovana.

Olis kiihottavaa nähdä kalu stringien sivusta,
        saisiko koskea?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      260
      4596
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      132
      3003
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      43
      2776
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1604
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1119
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    Aihe