Moi
Löytyiskö oulusta miestä joka käyttää naisten pöksyjä,itse olen reilu viiskyt ja käytän vaimon stringejä. Haaveena olis löytää mies jonka kanssa voitais hiplailla toisiamme.
Naisten pikkarit
33
477
Vastaukset
- Anonyymi
Sukkahousut on kiihottavammat...!!!
- Anonyymi
Katos mitäs olet apina friikki ite. Joten alahan hönö painua täältä, Mitäs sä muuten pakenet kumpahan kyselen.
- Anonyymi
Voisi hiplata pitsipöksyisä olevaa kullia, laittaisin
itselle myös. - Anonyymi
Tosi kiihottavaa pitää muijjan pöksyjä.saa kalun hetkessä kovaksi
- Anonyymi
Sukkiksissa pullottaa kiihottavasti...
- Anonyymi
Pullottaa sukkiksissa, näin kylmällä sukkikset on
mukavat, kulli tykkää.
Sukkiksien alle voisi laittaa pitsisringit, mukavat
jöpötykset.- Anonyymi
Olis mahtava näky,ja sitä kun pääsis hyväilemään sukkisten päältä,ai että pelkkä ajatus saa kalun kovaksi,toki mulla on nyt pinkit pitsi stringit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis mahtava näky,ja sitä kun pääsis hyväilemään sukkisten päältä,ai että pelkkä ajatus saa kalun kovaksi,toki mulla on nyt pinkit pitsi stringit
Saisit hyväillä sukkisten päältä, koskettelisin sinun pitsi stringien kohoumaa, kalu kovana
haaveilen.
- Anonyymi
On mahtavaa pitää/käyttää naisten alusasuja. Varsinkin pöksyt tekee gutaa.toki rintaliivit ja staupit on myös ihania.kyllä moni mies tykkää mut eivät vaan uskalla myöntää sitä.ollaan niin muka tosi miehiä
- Anonyymi
Etelästä olis, joka rakastaa naisten pikkupöksyjä. Niissä on hyvä olla, saisi laittaa käden silkkipöksyyn ja hinkata. T. ukm66
- Anonyymi
Voi että ihanaa että myönnät käyttäväsi pikkupöksyjä. Olis ihanaa kanssasi hyväillä toistemme pöksyjä
- Anonyymi
Oulusta etelään olisi ukm 55v, joka tykkää tyttöillä eli alusasut, sukkikset, korkkarit ja ym muut tarpeelliset, minihame esim. Käyn Oulussa salaisesti tyttöilemässä, jos vaan vaimo jossain reissussa. Kiinnostaako?
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa.olisi mahtavaa kanssasi tyttöillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa.olisi mahtavaa kanssasi tyttöillä
Millä tavalla sinä pukeutumista ja tyttöilyä harrastat? Itse myös ulkoilen jonkin verran eli käyn esim. kaupoissa tai kahvilla jossain. Kyllä jännittää...
- Anonyymi
Pitsipöksyt ja (avo)sukkikset ovat kiihottavia ja käytän niitä usein. Olen Oulun lähiseudulta.
- Anonyymi
Mahtavaa että meitä nauttijoita on näin paljon. Nyt heräsin mustissa pitsi reunaisissa stringeissä, kalu välittömästi pullahti reunasta kivikovana.oulun pohjoispuolelta olen.
- Anonyymi
Naisten stringit on ihanat.pidän niitä todella paljon
- Anonyymi
Olen yli 70v ukkomies Oulusta ja käytän aika usein vaimon pikkareita. Pikkuhousujen alla on ihan pienet punaiset pikkarit. uimahallissa voi riisua yhtäaikaa molemmat, jos ei halua näyttää.
Usein kyllä olen pikkarit esillä, jos tuntuu että joku haluaa katsella ja jopa kiihottuu niistä. Yhdet luovutin yhdellä vanhemmalle miehelle, oli tyytyväinen saamaansa. - Anonyymi
No varmasti oli tyytyväinen kun sai pikkarit.
Olet hieno mies että haluat jonkun näkevä jos haluaa katsella.voi kun minulle sattuisi juuri tuollainen mies kuin sinä.olet mahtava ja ihanan rohkea - Anonyymi
No täytyihän se kokeilla muijjan pöksyt kun täällä niin paljon siitä hehkutetaan.no kyllä kalu koveni hetkessä.ihmeellistä mut mukavaa oli ja mällit lenti
- Anonyymi
Kyllä kiihottaa.👍
- Anonyymi
Laitoin illalla vaimon antamat stringit.kalu ollut kovana vähän väliä.illalla pääsen naimaan vaimoa stringit yllä
- Anonyymi
Täällä olis 58 ukkomies.käytän naisten alusasuja enimmäkseen pitsi stringejä.kiihottaa pitää niitä yön ja päivän töissa.joskus käytän myös sukkanauhaliivejä stayuppien kanssa.on kiihottavaa
- Anonyymi
Tykkään tiukoista lahkeellisista silkkipöksyistä, siinä hyvää tekee. T ukm66
- Anonyymi
Pöksyt on hot
- Anonyymi
Heräilin juuri ja kalu kovana kun on vaimon pöksyt jalassa.ai että on ihanaa kun tietää että nää on ollu vaimolla,kiihottavaa runkkailla.
- Anonyymi
Samoissa puuhissa mut nää stringit ei oo vaimon. Käytetyt ja valmiiksi spermaiset eilisillan runkkailuista. Vedin nyt uudestaan jalkaan ja samantien kalu kovana. Toiset mällit on kohta noissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoissa puuhissa mut nää stringit ei oo vaimon. Käytetyt ja valmiiksi spermaiset eilisillan runkkailuista. Vedin nyt uudestaan jalkaan ja samantien kalu kovana. Toiset mällit on kohta noissa.
Ai että ihanaa.mullakin on omia,vaimon ja vieraan stringejä.kyllä kyrpä seisoo pöksyille ihanasti.kohta pakko päästää lasti tulemaan
- Anonyymi
Leskianoppini tietää että tykkään salaa sen pikkareita tuoksuttaa ja käyttää, ensin pihistin salaa mukaani ja toin spermattuna seuraavalla kerralla takaisin ja otin vaihtarit, näin on jatkunut meidän yhteinen salaisuus, olen sanonut että vävy haluisi nuolla ja nussiakkin mutta anoppi ei halua pettää tytärtään ja sanoi että fantasoidaan kuvittelen toisistamme. Kulli seisoo pikkareissa ja tulee tosi kiimainen olo, parhaiten tulen kun tuoksutan toisia ja toiset ovat jalassa, hieron kullia niiden päältä anoppiani unelmoiden.
- Anonyymi
Huomenta, naisten pitsi shortsit lähes läpinäkyvät on nyt, todella kova jöpötys, hyväilen
kullia.
Olispa kaveri tyttöilemässä, kiihottaa nähdä kulli
erektiossa naisten pöksyissä ja kostella, 75v ukm- Anonyymi
Ois mahtava näyttää sinulle mulla nyt punaiset pitsi stringit ja kalu sivusta seisoo todella kovana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois mahtava näyttää sinulle mulla nyt punaiset pitsi stringit ja kalu sivusta seisoo todella kovana.
Olis kiihottavaa nähdä kalu stringien sivusta,
saisiko koskea?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116