Poliisista kansainvälinen rikosilmoitus

Anonyymi-ap

Viranomaisrikollisuus on vakava asia, etenkin kun poliisi on osallisena rikkomassa perustuslakia ja ihmisoikeuksia. Kuten Kavoniuksen tapauksessa.

17

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Vieläkö sukkahousurunkkari Hannu on poliisilaitoksella töissä? Kirjoittelee työkavereidensa 20v sukulaistytöille runkkufantasioitaan.

• Anonyymi

Parempi työkaverin sukulaistytöille kuin omille. Älä ole niin negatiivinen.

• Anonyymi

Kalleako meinaat? Ei ole enää, lensi pihalle kaikessa hiljaisuudessa.

• Anonyymi

Nyt se luikertelee piireissä joissa ei hänenlaisillaan pitäisi olla mitään asiaa.Se Hannu vai kuka se nyt olikaan?

• Anonyymi

Porin pyhimys Linda Evankelista 🤣.

• Anonyymi

Yksi ylikomisario sanoi joskus kun sitä haastateltiin, että kaikki eivät yksinkertaisesti pärjää poliisissa, toiset ei läpäise edes pääsyvaatimuksia. Siksi oli pakko alkaa katsomaan testituloksia läpi sormien, koska kelpuutetut loppui kesken.

• Anonyymi

Millainen on. Poliisista kansainvälinen rikosilmoitus.

• Anonyymi

Tilaa hakemus Temusta.

• Anonyymi

Kiistatta Porin poliisi rikkoo lakia, ja lukuisista estelyistä huolimatta asia on päässyt julkisuuteen ja etenee. Poliisi rikkoo lakia ja riistää ihmiseltä hänen oikeutensa valittaa ja estää asian eteneminen.

• Anonyymi

Poliisi. Aikalailla erikoinen nimi, onko se etu vai sukunimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisi. Aikalailla erikoinen nimi, onko se etu vai sukunimi.

Olisit käynyt yliopiston niin tietäisit. Miten on, onnistuuko kengännauhojen sitominen ilman nettiapua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit käynyt yliopiston niin tietäisit. Miten on, onnistuuko kengännauhojen sitominen ilman nettiapua?

Väitätkö itse käyneesi, edes peruskoulua. Ja voi kertoa, ettei netillä sidota kengännauhoja, sorry vaan siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö itse käyneesi, edes peruskoulua. Ja voi kertoa, ettei netillä sidota kengännauhoja, sorry vaan siitä.

No niin. Arvasin ettei sitä olla yliopistoihmisiä.

• Anonyymi

Porin viranomaisia on syytä välttää ja varoa. Porissa on valkokaulusrikollisuus voimissaan, korruptio on vahva, rengas on kuin hämähäkinseitti. Kaikissa viranomaisissa on hyväveli, ja ne toimivat toinen toistaan tukien.

• Anonyymi

Tarkoitatko "valkokaulusrikollisuudella" perussuomalaisien tekemiin rikoksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko "valkokaulusrikollisuudella" perussuomalaisien tekemiin rikoksiin.

Miksi aina kommunististen maiden asukkaat haluavat paeta kommunismia ja pyrkivät aitojen yli maihin jotka ovat kapitalistisia?

Miksi kapitalistisista maista ei koskaan kukaan halua paeta kommunistiseen maahan paremman elämän toivossa?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe