antamassa motiivia.
lappu itsekirjoitettu rumalla käsialalla:
each day i become a better version of mmyself.
olen tästä asiasta maininnut että hävittää sen muistilapun mutta sanoi että ei. olen miettinyt pistääkö välit poikki vai nielläkö asia nöyränä.
Sopiiko kristityn pitää tällaista itsekorottamislappua asunnossaan
6
117
Vastaukset
😹😹😹👍👍👍
- Anonyymi
onko lause valhetta vai totta? voimme tojeta sen että valheellistuma on vastaus eikä moista väitettä pystyisi ies totentamaan mitenkään että nyt on Raamatulla osoitettavissa että näin se vaan on että tämä ihminen on päivästä toiseen vaan parenmallinen versijonsa itsestäällisestäänsä.
voiko jokainen päivä tehdä syntiilankenteesta aina vain parenmallisenman täyvellisyyksisyyttä kuitenkaan koskaan tuolla valhemototilla saavuttamaisetta
Selef Urge - Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Pidän huonona, että jos itsesuggestio/affirmaatio kuulostaa lupaukselta. Laki lupauksista 4 Moos 30. Jaakobin kirjeessä ja Matteuksen evankeliumissa puhutaan lupaamisesta ja vannomisesta.
https://www.youtube.com/results?search_query=grateful+dead+touch
Esim. Grateful Dead -yhtyeen "Touch of grey" saattaa kuulostaa mukavalta rallatukselta, mutta onko siinä kyse lupauksesta pärjätä, vai sitä että pärjään pärjäämisellä /menestyksellä jonka Jumala antaa, niin ettei tätä sivulausetta sanota.
Mutta jos affirmaatio näyttää siltä, että profetoidaan Jumalan tekevän, tai profetoidaan vuoria siirtyviksi, niin tämä saattaa kuulostaa enemmän Raamatun mukaiselta, positiiviselta, armolliselta. - Anonyymi
Minäkin harrastin juuri tuollaisia affirmaatioita, kun vielä olin new agen harhoissa. Se on oikeastaan jonkinlaista noituutta. Kristityn mietelause voisi olla vaikka näin: 'Herra, tee minusta joka päivä hiukan parempi kristitty.' Itse omin avuin kukaan ei siihen pysty.
- Anonyymi
suuret on murheet. Afrikassa on nälkä ja sulta menee välit poikki tämän asian tiimoilta.
- Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Menestysteologiassa on näkökulmaa, että kaikki minä voin Hänessä, joka minua vahvistaa. Puhe saattaa kuulostaa siltä, että ylpeää kerskumista tai lupaamista, mutta sävy on ymmärrettävissä tietynlaisen uskonnonfilosofian kautta.
Jos mystiikalla tarkoitetaan Raamatun Kristus minussa -ajatusta, niin menestysteologi Kenneth Copeland on ollut mystikko, julistaessaan, että puhuu/profetoi teot, ja sisällä asuva isä sitten tekee ne/työt.
Periaatteessa voisi olla mahdollista tulkita, että Kristus minussa (Kol 1) tarkoittaa, minussa on myrskyjen tyynnyttäjä, sairaiden parantaja, jne. Jumalan sana uskovien suussa (Room 10), ja sillä vallassaan kuolema ja elämä.
Sananlaskut:
18:21 Kielellä on vallassansa kuolema ja elämä; jotka sitä rakastavat, saavat syödä sen hedelmää.
Filippiläiskirje:
4:13 Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1293917Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143371- 193315
- 793257
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292885
- 472697
- 542617
- 682421
- 192357