palasia siitä, että minkälainen seksielämä teille tulisi/tulee kaivattunne kanssa?
Kertokaa omin sanoin
37
687
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ei voi tässä kommentoida
- Anonyymi
Se on se, mikä loukkasi eniten. Luulin, että meillä oli jotain spessua. Ei ollut. En päästä häntä kymmentä metriä lähemmäs.
- Anonyymi
Vanhemman vaalean naisen kanssa yhteinen rytmimme makuuhuoneessa sitoisi kehomme toisiinsa niin syvällisesti että valtamerikin olisi kateellinen
- Anonyymi
Sukelletaan yhdessä hyökyaaltoon.
- Anonyymi
Intensiivinen, ajaton, tutkimusmatkailu, jossa opimme aina jotain toisistamme, nautinnosta ja läheisyydestä.
- Anonyymi
Hyvin sanoitettu ❤️🤗
- Anonyymi
Ei tule seksi- eikä muutakaan eämää.
- Anonyymi
Tuutko. En. Tuun. No niih. Nukkumaan.
- Anonyymi
😍 Ihailtavan selkeää kommunikointia!
- Anonyymi
Ei kuulu palstalle tuollainen spekulointi.
- Anonyymi
Ei minkäänlaista seksielämää enää kenenkään kanssa koskaan! En kaipaa ketään, enkä halua suhdetta enää koskaan kenenkään kanssa!
- Anonyymi
Mikä saa sinut täällä olemaan ikäväkö
- Anonyymi
Nopeita panoja invavessassa kun puolisomme istuvat baarissa kavereiden kanssa, mitään aavistamatta.
- Anonyymi
🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Onkohan meillä ollut telepaattiset kohtaamiset viime yönä, kun korvis kadonnut yön aikana ja kädessä syvä haava.
- Anonyymi
🛌 🛌
- Anonyymi
🛏 🚶♀️➡️🌊+🌪🚶🛏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🛏 🚶♀️➡️🌊 🌪🚶🛏
🏃♂️🤾🏼♀️🛏️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🏃♂️🤾🏼♀️🛏️
Ai, ei saa!!! 🙆 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, ei saa!!! 🙆 🤣
😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🏃♂️🤾🏼♀️🛏️
😂🤣
- Anonyymi
Ei kuulu sulle!
- Anonyymi
Riippuu äänieristyksestä
- Anonyymi
Hänellä tai heillä varmaan ihan toimiva. Kolmen kimppa ei oo koskaan kiinnostanut.
- Anonyymi
👯🧍
- Anonyymi
Ei sellaista ole ei tule
- Anonyymi
😂👍
- Anonyymi
Olisi aika ällöä jos joku kysyisi tuollaista oikeassa elämässä. Nukkuisimme yhdessä naisen kanssa. Ei siinä ole mitään erikoista.
- Anonyymi
Joo, monet aikuiset vaan nukkuu keskenään. Ihan yhtä viatonta, kun lapsena.
Mä nukun mun eksien kanssa välillä, kun kaipaan läheisyyttä. Sit mun uudet tutut on ihan parhaita yökavereita, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Jotkut kutsuu miehet kahville ja mä kutsun heidät yökylään. Ja siis IHAN OIKEESTI vaan nukutaan.
- Anonyymi
Naisen kuuluu maksaa minulle seksistä.
- Anonyymi
Sun kuuluu maksaa naiselle kivusta ja särystä 🤭
- Anonyymi
No tietysti siinä otettaisiin aivan samassa välittömyydessä kaikenlaiset pissa -kakkaleikit, lateksi-nahka-lakritsi keinot käyttöön, liian pienet uimalasit ja villasukat.
- Anonyymi
Todellakin, unohtamatta ruoskaa prseessä.
- Anonyymi
Kiihkeä ja kuuma. Ekalla kerralla lähtee taju🔥❤️🔥
- Anonyymi
Varmaan useasti myös päivällä siinä kotiaskareissakin hellästi ja nopeasti ja illalla/yöllä namia ihan täydellä rakkaudella viileissä peitoissa. Kun haluamme niin aina löytyy rauhallinen paikka rakkaudelle ja hyväilylle.
- Anonyymi
❤️😘
- Anonyymi
Kesken työpäivän?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2056538Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2774465"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423585Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1103393Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m573382Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492866Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2482502Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752427- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941