Palautappa se!!
Nainen veit komerossa mattotampparin jonka minä ostin!!
22
180
Vastaukset
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Kyllll
- Anonyymi
Juuuuu
- Anonyymi
Oli autojonosta viides musta auto, kun poikkesi sinnepäin.
- Anonyymi
Sun on ensimmäinen vai toinen musta auto😄
- Anonyymi
Mene hoitoon
- Anonyymi
Ja ottakaa Susi sekä sen feikkiuskon veljet ja sisaret sinne hoitoon mukaan, ehdottomasti tarvitaan pitkää hoitoa.
- Anonyymi
Mene itte!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene itte!
Siitä yksi huutelija mukaan myös.
- Anonyymi
Joku viisas sanoi sitä saa, mitä tilaa.
Lopettakaa tuo ihmisten syyttely. Jokaisella luulisi olevan mattotamppausväline itsellä. Ei liene kovin kallis.
Niitä voi olla useitakin, kun muutetaan yksiin ja molemmilla on jo omat tavarat.
Itse varkaat syyttelevät yleisesti muita ihmisiä.- Anonyymi
Ai tolla miehellä? Eihän se saita saa ostettua edes mattoja. Pari osti ja nekin piti olla halvimmasta päästä😂nyt itkee hammasharjan perään. Voin mä sen mattopiiskan palauttaa. Hieron sen ensin yhen takapuolessa😉😝😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tolla miehellä? Eihän se saita saa ostettua edes mattoja. Pari osti ja nekin piti olla halvimmasta päästä😂nyt itkee hammasharjan perään. Voin mä sen mattopiiskan palauttaa. Hieron sen ensin yhen takapuolessa😉😝😛
Luuletko olevasi ovela?
- Anonyymi
mutta niin mukavavaa minä haluaisin sellaisen kvälekykoneen sisälle, koska niin nillkkkka polvi huonoa.
mutta niin todella ärsyttää nuo lukion rehtor4ien hyväksi-käyttöjutut.
olen ollut joskus KKK. hyryissa bub jyikqnGB G
HIRTETERYÄÄÄN peoferrosse4i+9ri aamunkoittttteessa.. - Anonyymi
Pelle, joka luulee, ettei oo paljastunut jo.
- Anonyymi
Sano GUbbelsoon vaaa
- Anonyymi
Maksa takaisin se 30 cm hammaslankaa ensin, jonka minulta lainasit... sitten saat mattotampparisi takaisin!!!
- Anonyymi
Onko joku hammasongelma jossain perheessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku hammasongelma jossain perheessä?
Ei, vaan hän on velkaa sen pätkän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan hän on velkaa sen pätkän.
Saat varmasti sen saman langan takas. ;)
-käytettynä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat varmasti sen saman langan takas. ;)
-käytettynäNimenomaan ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan ;-)
Palautat hammastonkien kanssa. ;)
-laminaatitlakoon
- Anonyymi
Kani kyl hoitaa sen tamppaamisen. Kuulemma. ;)
-bobtherabbit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset25217397Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"18012358Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El706150MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny214975Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694965Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.314074Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta893644Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja243626NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun413151Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463119