"Työn tuloksissa ilmenee, että asiakkaiden turvallisuuteen taksialalla vaikuttavat kuljettajien koulutus ja ajotaito, kilpailu asiakkaista, hinnoittelun epäselvyydet, median uutisoinnit ja artikkelit, taksinkuljettajien rikollisuus sekä epärehellinen yrittäjätoiminta. Lopputuloksena on havaittavissa, että taksialaan liittyvät turvallisuusongelmat ovat kasvaneet vuoden 2018 lakimuutoksen jälkeen, tai jopa kokonaan syntyneet sen seurauksena."
https://www.theseus.fi/handle/10024/900042
Taksit - turvallisia vai ei?
7
249
Vastaukset
- Anonyymi
Jostain se työelämä on hyvä alittaa ja se kertoo halusta tehdä töitä, eli kunnioitettavaa toimintaa jos ei heti löydy koulutusta vastaavaa työtä.
Kohta näille kouluttamattomille Persuille ei löydy mitään työtä kun ovat sitä vieroksuneet liian kauan ja koulutusta ei ole lainkaan. Persut voidaankin kyyditä itärajalle odottamaan turvapaikkaa idolinsa Anon perässä.- Anonyymi00006
Hirta itsesi, niin emme joudu elättämään sinua enää.
- Anonyymi00009
Kokoomus ja sdp laittoi kaiken kuntoon, luinko sen rivien välistä? Kerro meille mikä on faktaa.. :D
- Anonyymi00007
Kiitos taksilain uudistuksesta 2018, Juha ja Anne!
Alan vapautuksen myötä saimme paljon uusia, innovatiivisempia ja viriilimpiä kuljettajia alalle. Harmaa talous alalla valkopestiin ja
alustatalouden yritykset saatiin viemään vapaammin eurot verokarhun ulottumattomiin pois taitamattomien, täkäläisten politrukkien ja virkakyöstien ohjauksesta. - Anonyymi00008
Ilman matuja emme saa työväkeä matalapalkka-aloille:
Taksikuskeiksi, ruokaläheteiksi, marjanpoimijoiksi, siivoojiksi ym. Peräkamarien persuja ei nuo työt kiinnosta. Vain Kelan tuilla leijonariipus kaulassa roikkuen joutilaina rehvastelu matuja solvaamassa näille rotuvalioille sopii…
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492