Moskovassa valtataistelu

Venäjällä käydään pinnan alla valtataistelua. Rikollinen eliitti on jakautumassa kahteen leiriin:
https://www.kyivpost.com/videos/64394
Pelkäävät toisiaan, ei niinkään kansaa. Tankkeja siksi Moskovan kaduilla. Tämä halvauttaa jo kaikkea toimintaa rintamallakin ja strategisten paikkojen suojelua Ukrainan iskuilta. Hyvä asia Ukrainan kannalta.

17

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellainen alkaa olla tilanne Moskovassa. Toivottavasti räjähtää romahdukseksi, ja kyllä kansakin voi lähteä kadulle. Toivottavasti ei liian aikaisin, koska siitä tulisi ensin vaan verilöyly.

    • Anonyymi

      Moskovan Kreml/ Sdp ovat insultti.

      • Sekavasti sanottu.


      • Anonyymi

        Venäjällä rikkaat vallassa ja markkinatalous pyörii sielläkin. Pikemminkin on Kokoomuslainen meininki siellä, jossa rahan valta määrää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä rikkaat vallassa ja markkinatalous pyörii sielläkin. Pikemminkin on Kokoomuslainen meininki siellä, jossa rahan valta määrää.

        Venäjällä, joka on täysin korruptoitunut maa, ei voida tehdä korruptiotutkimusta, koska sellaista tutkimusta käytetään vain niin, että johto sen avulla poistaa hallinnosta Putinin epäsuosioon joutuneet johtajat. Vain heidän lahjuksensa ym. paljastetaan, vaikka kaikki tekevät samoja rikoksia koko ajan Putinia myöten.

        Ukrainassa ongelma on se, että korruptiotutkijat saattavatkin olla Venäjän asialla häiritsemässä johdon toimintaa. Kun sekin on korruptoitunut maa, on vaikea nähdä, onko kysymys korruotiotutkimuksesta vai Venäjän vakoilusta ja vaikutustoiminnasta.


      • Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

        Venäjällä, joka on täysin korruptoitunut maa, ei voida tehdä korruptiotutkimusta, koska sellaista tutkimusta käytetään vain niin, että johto sen avulla poistaa hallinnosta Putinin epäsuosioon joutuneet johtajat. Vain heidän lahjuksensa ym. paljastetaan, vaikka kaikki tekevät samoja rikoksia koko ajan Putinia myöten.

        Ukrainassa ongelma on se, että korruptiotutkijat saattavatkin olla Venäjän asialla häiritsemässä johdon toimintaa. Kun sekin on korruptoitunut maa, on vaikea nähdä, onko kysymys korruotiotutkimuksesta vai Venäjän vakoilusta ja vaikutustoiminnasta.

        venäjän kansalaiset ei voi vaikuttaa vaaleihin että näin se varmasti on että Putin kontrolloi diktaattorina koko Venäjää että vaikka venäläiset halus hänet pois vallasta niin vaikea saada pois vallasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä rikkaat vallassa ja markkinatalous pyörii sielläkin. Pikemminkin on Kokoomuslainen meininki siellä, jossa rahan valta määrää.

        itte näen myös Venäjän talousoikeistomaana kuten USA ja Japani. USA vieny talousoikeiston äärimmilleen = ei käytännössä ole siellä sosiaaliturvaa ja sairaalaverkko surkiaa tasoa. Venäjällä myös sossuturva heikko ja sairaalaverkko taitaa olla vielä heikommassa hapessa.


    • Anonyymi

      Joo ja entäs toi maapallon pelastaminen? Fossiilikapitalistit Trump ja Putin yhteistuumin yrittävät tulla rikkaimmista rikkaimmaksi ennen isoja luonnonkatastrofeja.
      Kansat ia ihmiset eivät merkkaa mitään.


      Voi meitä. Taas ollaan tilanteessa kuten ennen Talvisotaa. Hitler ja Stalin olivat parhaita kavereita joilla oli yhteiset intressit!

      • Sama kuin silloin, sotaan joudutaan, ellei varustauduta. Nyt on varustauduttu ja puoli valittu etukäteen oikein. Eurooppa ja NATO. Nyt fasismi on venäjällä, ja Trump pettää NATOn, hajottaa sen, ja yrittää muuttaa USAn diktatuuriksi.

        Demokraattiset maat toimivat taitavasti ja varustavat EUn ja Euroopan valtiot kohtaamaan uhkat.

        Uhat ovat:
        - venäjän imperialismi.
        - Äärioikeiston valtaannousu joissakin maissa. Nyt vasta venäjä, Unkari, Slovakia. USA on menossa siihen, mutta se voitaneen välttää.
        - radikaali islami, Iran ja terroristijärjestöt, Hamas ym.
        - Kiina, reaalisosialismi, joka on muuttunut diktatuuriksi, Pohjois-Korea.


      • Kyllä me pärjätään. Ukraina se liemessä on ollut, mutta hyvin on pärjännyt sekin.


    • Äärioikeisto ei myöskään aio lopettaa neokolonialismia, mikä olisi välttämätöntä kehitysmaiden pitämiseksi demokratioiden puolella.

    • Anonyymi

      Sinun lähteesi demokratian majakasta:) Voi vitalis et on äijällä lähteet... Parempaa tietoa saat ihan vaikkapa lastentarhasta.

    • Ukraina on luotettava, venäjä ei ole. Ukrainassa on sananvapaus vaikka on sotatila, venäjällä ei ole. Ukrainassa on demokratia, venäjällä ei ole. Ukrainassa yritetään poistaa korruptiota, venäjällä ei edes yritetä, siellä korruption vastainen taistelu on sitä, että kun joutuu epäsuosioon, silloin kähminnät paljastetaan, muuten ei, vaan saa jatkaa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti tämä bunkkerissaan lymyävä Puter saataisiin vaihtoon ja vastuuseen teoistaan Haagiin.

      • Se on rauhan jälkeen yksi tärkeimmistä asioista ja jopa edellytys rauhan teolle.


    • Venäjällä on venäjän persut vallassa. USAssa persu presidentti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe