Parannuksen Teolla Raatelevat Sudet

Rauhan tervehdys.

"Sen päämiehet siellä ovat niinkuin saalista raatelevaiset sudet: he vuodattavat verta, hukuttavat sieluja kiskoaksensa väärää voittoa." — Hesekielin kirja 22:27

Raamatun kuvaus raatelevaisista susista paljastaa, että he kieltävät evankeliumin Kristuksesta Jeesuksesta, uskon kautta tulevan armon ja vääristävät parannuksen teon joksikin muuksi kuin mielenmuutoksesta. Eräs heistä on partaprofeetta David Owuor.

Alkutekstissä tuo raatelevaiset-sana on oikeastaan saalistavat sudet. Kun sinua aletaan väkisin, jopa vastoin tahtoasi, vetämään johonkin ja rustistamaan sinulle sopimattomaan muottiin, kyseessä voi olla tällainen susi, vaikka hän näyttäisi julistavan näennäisesti "parannusta" ja jopa puhuu Jumalasta sekä evankeliumista.

Raatelevaiset Sudet Seurakunnassa
https://www.youtube.com/watch?v=DaxQU5yKuZk

Siunauksin, MM.

12

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kovin on kaukaa haettu aihe. Koskettaako se ketään Suomessa ? Pitääkö partaprofeetta kokouksia kehä III n sisäpuolella ? Palaa maanpäälle.

• Anonyymi
      UUSI

Mauno Mattila on erittäin taitava eksyttäjä, olkaa varovaisia. Se, että hän kokee vapautuneensa menestysteologiasta ei tarkoita sitä, että hän on tullut vielä oikeaan uskoon, hän vain siirtyi eksytyksestä toiseen, paljon pahempaan. Hän ei itse huomaa tätä, koska luulee, petettynä, olevansa uskossa.

Hän kuulostaa hengelliseltä ja on hyvin kiivas, mutta kun alatte kiinnittämään huomiota puheen ja opetuksen sisältöön, niin huomaatte, että hän ei ole pelastavassa uskossa, eikä aidosti ymmärrä Raamatun sanomaa eikä sitä, mistä Kristinuskossa on kyse. Hän eräässä videossa sanoi olevansa '' ikään kuin Jumalan asettama portinvartija''. Aikamoinen titteli, jota ei Raamatusta löydy. Selänne profetioista sun muista puhumattakaan...

Kristinuskossa on kyse vain ja ainoastaan Kristuksesta Jeesuksesta. Ei meistä eikä meidän ''näyistä'', kokemuksista, ihmeistä ja parantumisista tai tunteista, ei politiikasta, omista teoista eikä kirjaviisaudesta, vaan Kristuksesta. Nämä eksyttäjät ja eksytykset ovat siitä niin salakavalia, koska selkeät sudet on helppo tunnistaa (kuten Owuorit, Benny Hinnit, Joyce Mayerit, Branhamit sun muut), mutta nämä, jotka esittävät hurskasta; he tulevat lampaiden vaatteissa. He sanovat välillä ihan oikeitakin asioita, mutta se pienikin tippa myrkkyä lasissa saastuttaa koko veden. (2. Korinttilaiskirje 11:13-15)

Perkele osaa tuottaa hyvin aidon näköistä kristillisyyttä, mutta Raamatun Sanan tuntemisen kautta me opimme tunnistamaan nämä väärennökset.

Raamattu sanoo, että hedelmistä puu tunnetaan. Hyvä puu ei voi tuottaa pahaa hedelmää eikä paha puu hyvää hedelmää. Oikeasti uudestisyntynyt ja uskossa elävä Jumalan lapsi ei kykene esimerkiksi pöyhkeilemään ja räyhäämään omasta erinomaisuudestaan, toivomaan ja rukoilemaan pahaa muille, käskyttämään Jumalaa tai nauramaan ja pilkkaamaan muiden vahingolle. Oikea uskovainen ei puhu eikä toimi ristiriitaisesti - eihän samasta lähteestä voi tulla makeaa ja karvasta vettä? (Jaakobin kirje 3:11-15)

Olisi tärkeää olla tarkkana ja kiinnittää huomiota siihen, mitä kenenkin suusta oikeasti tulee, kun he puhuvat Jumalasta ja tutkia ja koetella ne puheet Raamatun Sanalla (myös tämä minunkin tekstini), että puhuuko henkilö Raamatun Jumalasta vai jostain muusta. Onko Kristus kaiken keskiössä vai muut asiat? Hämmentäjiä on moneen lähtöön, ja jos huomaa jossain ristiriitaisuksia, kuten Raamatun vastaisia opetuksia tai ilmiöitä, epäjumalanpalvelusta, pahaa menoa ja sen sellaista, niin näistä paikoista on kehotettu pysymään kaukana. (2.Kor. 6:14-18)

Tuli muutama Raamatun jae mieleen aiheeseen liittyen:

'Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno. Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele. Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.' Jaakobin kirje 3:16-18

Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.'' 2. Johanneksen kirje 1

Uskossa oleminen tarkoittaa sitä, että me pysymme Kristuksessa ja Hänen Sanassaan. Vanhurskas on elävä uskosta, ja jos me vetäydymme siitä pois, niin olemme kääntyneet takaisin Jumalan vihollisiksi, pois kadotukseen. (Hepr.10:37-39 & Hepr.11:1 ja Johannes 15).

Perkele pyrkii siihen, että emme luottaisi ja uskoisi Jumalan Sanaan. Hän pyrkii siihen, että hairahtuisimme edes ihan vähän, pois kapealta tieltä. Meidän ei kuulu sokeasti luottaa ihmisiin eikä seurata muita ihmisiä. Ei luottaa omiin tunteisiin tai ymmärykseen eikä heittää aivoja narikkaan, vaan nimenomaan tutkia ja koetella kaikki, pitäen kiinni Jumalan Sanasta. (1. Johanneksen kirje 4:1).

On vain yksi Mestari, yksi Raamatun opettaja ja yksi välimies - ja hän on Jeesus Kristus.

Ei voi kuin rukoilla Maunon, kaikkien ihmisten ja itseni puolesta, että emme eksyisi ja, että eksyneet kääntyisivät takaisin pois Kristuksen tykö ja totuus tekisi heidät vapaiksi. Onko meillä rakkautta totuuteen...

• Anonyymi
      UUSI

Vaikea kysymys. Mielestäni parannus pitää tehdä uskovankin, jos on tarvetta. Esim. jos huomaa lankeaa vaikka ulkokultaisuuteen, kuten Pietari Galatalaiskirjeessä, häntä oli Paavali oikein nuhdella. Toisaalta armo ei ole minullekaan täysin kirkastunut, eikä Pyhän Hengen todistus, jota ei tunne sisällä.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, toi Pyhän Henken tojistus , mitä se on, aloin nyt ekallisen kerrallisen vasta miettimään. Mutta olen ikäänkuin vetänyt yhtäläisyysviivan sen kummallisen erikoisen ihmeellisen kiiteteltäväisen rauhan tultua omassa uuvestisyntymässäin minuun vaikuttamaan. Se rauha jota en aikaisemmin tuntenut, mutta uuvestisyntymässäni se alkoi ja on lisääntynyt mitä enemmän tulee ilometrejä alle uskossa Jeesukseen.

Voisiko tämä Jumalan Pyhän Hengen vaikuttama rauha olla se Pyhän Hengen totistus. Armon olen kyllä oivaltanut muistakin Raamatunjajeistaksista täysin minulle kuuluvaksi KUNHAN VAIN pysyn elämän loppuun asti Jeesuksessa, liittyneenä hänen ruumiinsa "jäsenyyyteen"/jäseneksi.

Huomaan kirjoituksestasi ettet taija sinäkään olla pelastusvarmoihin lukeutuva kuten en minäkään. Luopioitumisriskin olemassaolo on olemassa ja ymmärtääkseni avioeron voi ottaa Jeesuksesta luopijoituneena niin tietoisesti kuin tiejostamattomasti, mutta luulen että siinä on kuitenkin tunnistettavia varoituksia luopijoituvalla kuten huono omatuntoisuus, mutta se ei tietenkään yksistään ole varma tunniste luopijouvesta, sillä aito kristittykin tuntee joskus huonoa omaatuntoa omista kohelmuksistaansa.

Mä tiejän sen että olen erityisherkkä näissä omantunnontuskissa. Olen taipuvainen saajutkin synnit läpikäymään uuvestaan kun näkee esim. unen , joka liittyy jotenkin mun aijempiin syntisäkkini sisältöihin. Kuten tänä aamusella herätessäni unesta, jossa elin useita vuosia syytellen aasialaismiestä rikossynnistä erästä naista kohtaan, ja syyttelin siinä unessa tuota miestä julkisestikin kirjoitellen tiejoitusvälineisiin hänen nimensä ja mustasin maineensa, kunnes mulle selvisi että se mitä siinä unen alussa vuosia aiemmin ei ollut sellainen rikos kuin oletin sen olevan kun lopulta rikoksen kohde ilmoitti mulle mitä oli tapahtunut , mutta ei selittänyt mulle miksei ollut aiemmin kertonut asiaa. Ilmeisesti tuo nainen oli jollain tavoin ollut yllykkeenä miehelle tahallaan.

Selef Urge

• Anonyymi
      UUSI

Gal.6:10 Koska siis meillä aika on, niin tehkäämme jokaiselle hyvää, mutta enemmiten niille, jotka meidän kanssaveljemme uskossa ovat. Biblia (1776) Ef.2:10. 2Piet.1:7.

• Anonyymi
      UUSI

En tunne M M. aa ollenkaan. Hänen näkemykset ovat kaukana helluntailaisuudesta. No, täällä voi kirjoittaa vaikka muurahaisista. Aihe sekin. Hänestä paistaa kovasti katkeruus. Tod. on potkittu pois helluntaiherätyksestä. Niitäkin on, eri syistä. Täällä yleensä pelätään eksytyksiä kuten ruttoa. Niin M.M. kin. Olet kaukana elävästä vedestä. Tästä tunnetaan helluntailaiset, ei eksytyksistä, 666:sta. Det är sant.

• Anonyymi
        UUSI

·
        Käännä tämä sivu
        9.7.2025 — On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy

• UUSI
      • UUSI

Rauhan tervehdys.

Tai sinulle satanisti lienee turha rauhaa toivotella, kun sinulla ei ole sitä, mutta miksi jaat valheita, että kannatan aborttia kun minulla yksi harvoista saarnoista YouTubessa joka päinvastoin tuomitsee abortin murhaksi.
        https://www.youtube.com/watch?v=-CxaahNjLjo

Ja vielä lisäksi, että Trumpin uskollinen juoksukoira? Vau, siis minulla on henkilökohtainen suhde Trumppin? Sepä olisikin mukava, mutta tuohon satanismiin liittyy läheisesti Trumpi kiroilu ja viha, joka on sanomattoman suurta.

Siunauskin, MM.

• Anonyymi
      UUSI

Puoliyö lienee jo.

• Anonyymi
      UUSI

En usko, että mustamaalaus aina on tavhallista. Jotkut vain ajautuvat siihen.
      Mutta nyt on kauikille avattu tie vapauteen: Se on rukous.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      75
      8947
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      154
      5624
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      128
      5054
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      19
      3906
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      85
      3480
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3389
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      40
      2741
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2721
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      61
      2691
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1757
    Aihe