Minulta oli vähennetty toimeentulotuesta 30€ ja lukee avustus. Onko diakonin antamasta vai kun olen joutunut lainaamaan kaverilta rahaa,jonka tosin maksan takaisin,se ei ole siis tuloa.
Pitääkö diakonin antama ruokalahjakortti ilmoittaa kelaan
8
147
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kela siis saanut tiedon tuosta ruokajelpistä,eli eikö kannatakaan hakea sieltä diakonista mitään?
- Anonyymi
Mutta leipäjänossa ei ihmisiä kortistoida eikä ilmoiteta Kelalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta leipäjänossa ei ihmisiä kortistoida eikä ilmoiteta Kelalle.
Leipäjono on looginen ja ihmisläheinen tapa elintarvikkeiden parissa olemiseen. Niistä voidaan sitten valmistaa annoksia erilaisia välineitä käyttämällä. Ja siten ihmisellä ei ole nälkä, eikä puutos sairaudet uhkaa.
- Anonyymi
Yksi nainen kehui hän sai kelasta kännykän ostoon tukea. Mihin et voi saada tukea
Uuden puhelimen hankinta: Et yleensä voi saada toimeentulotuesta erillistä rahaa uuden puhelimen ostamiseen. Itse en saa.- Anonyymi
Älä lässytä psssaaa.. Ei todellakaan voi saada puhelimen ostoon mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lässytä psssaaa.. Ei todellakaan voi saada puhelimen ostoon mitään.
No näin väitti.
- Anonyymi
Kela huomio tulona kaikki tilisiirrot mutta ei nyt kai mitään diakonin avustusta vähennä minkä saanut lahjakorttina.Aloitukseen niin kaveris 30eur siirto tulkittiin tulona.
- Anonyymi
Taas joku typerän trollin aloitus, vai ovatko kaikki loiset tidellakin noin yksinkertaisia, kuin aloittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353385Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1302424Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721505Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310- 621147
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521100- 611011