Onko täällä muita peräkamarin poikia? Kertokaa rehellisesti. Myös ikänne. Terveisin peräkamarin poika 55 vuotias.
Peräkamarin poikia.
17
421
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä iso talo nukun peräkamarissa vaimon kaa. M 48
- Anonyymi
Ei huono. Toista kun tuolla ekalla aloitusta kommentoineella.
- Anonyymi
Tavallaan. Olen seksiä saanut joskus harrastettua kun suoraan sanottuna äiti jelppasi, mutta muuten on seksielämä on ollut pelkkää käteen vetelyä 51 vuotiaaksi eikä tämä tästä kyllä enää mihinkään muutu. Peräkammarissa en ihan asu, mutta äiti asuu tuossa sadan metrin päässä ja minulla on pieni vuokrakämppä.
Joskus aiemmin oli vielä toivoa jäljellä parisuhteesta ja seksistä, mutta nyt on toivo haipunut pois ja fantasiat joista en olisi ennen voinut edes kuvitella kiihottuvan, on alkanut kiihottamaan. Esimerkiksi parikymmen vuotiaana kävi että eräs tuttu tyttö halusi seksiä ja herrasmiehenä sitten lupasin nuolla pillua. Samaan aikaan kaveri suuteli tytön kanssa. Tyttö oli sängyssä jalat harallaan ja minä polvillaan ja kaveri makasi tytön vieressä ja hipasi tissejä ja suutelivat. Sitten tyttö ehdotti että jos kaveri tulee naimaan. Kaveri nai ja minä vetelin käteen. Sitten kun ajattelin että voisi olla minun vuoro, tyttö kielsi että tarvitsee taukoa koska pillu on hellänä. Herrasmiehenä lupasin että voin jatkaa pillun nuolemista tajuamatta että ne soosit tulisi suuhun. Sitten ajattelin että olkoon, että nuollaan kuitenkin. Kaveri näki että leuka on aivan soosissa ja kun tyttö pyysi että voinko imeä kaverin kalunkin puhtaaksi kun kuitenkin suussa on jo sitä tavaraa ja niin imin senkin. Siirryin takaisin tyttöön ja nuolin ja vetelin kuivat käsille. Kuvittelin että nyt sitä ollaan kova panomies kun on uskaltanut tuonkin tehdä. Vitut olin.
Menin nimittäin ylpeänä pesemään käteni ja naamani ja kun suljin hanan, kuulin että ne nai uudestaan. Ilman jäin ja vitutti aika raskaasti. Nyt sitten vuosien jälkeen tuo nöyryytys tuli mieleen ja kiihottuneena sitä pillun nuolentaa muistelin ja vetelin käteen.- Anonyymi
Mielenkiintoinen tarina. Jotenkin tuntuu, että minulle voisi käydä noin. Paitsi kenenkään mällejä en alkaisi nuolemaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen tarina. Jotenkin tuntuu, että minulle voisi käydä noin. Paitsi kenenkään mällejä en alkaisi nuolemaan...
Tarkennettuna: siis kolmantena pyöränä, kun olen kokeillut omia liemiä pillusta nuolla, eikä tuntunut hyvältä. Mieheltä voisin kyllä suoraa ottaa mällit suuhun. Sitä tulee joskus ajateltua runkkaillessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennettuna: siis kolmantena pyöränä, kun olen kokeillut omia liemiä pillusta nuolla, eikä tuntunut hyvältä. Mieheltä voisin kyllä suoraa ottaa mällit suuhun. Sitä tulee joskus ajateltua runkkaillessa.
Ei se sillä tavalla pahalta maistunut. Se maistui ihan samalta kaverin kalulta. Pahinta oli se kaverin miehekäs tuoksu. Paljon mieluummin olisin haistellut sitä tytön deodoranttia. Kaverilla ei alkanut edes seisomaan kun sitä imutin mutta sai kuitenkin naintia varten kovettumaan. Joskus olen yrittänyt omia spermoja kädeltä tai kupista imaista orgasmin jälkeen mutta se on vaikeaa. Aina oikeastaan olen vasta toisella runkkukerralla saanut ne ekat otettua suuhun. Kalun imemistä olen kyllä ajatellut runkkaillessa koska kun mitään muita vaihtoehtoja ei ole niin alkaa tekemään kaikkea mieli jopa tuota kun minut syrjäytettiin täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sillä tavalla pahalta maistunut. Se maistui ihan samalta kaverin kalulta. Pahinta oli se kaverin miehekäs tuoksu. Paljon mieluummin olisin haistellut sitä tytön deodoranttia. Kaverilla ei alkanut edes seisomaan kun sitä imutin mutta sai kuitenkin naintia varten kovettumaan. Joskus olen yrittänyt omia spermoja kädeltä tai kupista imaista orgasmin jälkeen mutta se on vaikeaa. Aina oikeastaan olen vasta toisella runkkukerralla saanut ne ekat otettua suuhun. Kalun imemistä olen kyllä ajatellut runkkaillessa koska kun mitään muita vaihtoehtoja ei ole niin alkaa tekemään kaikkea mieli jopa tuota kun minut syrjäytettiin täysin.
Olen kyllä omaa spermaa maistanut, eikä maussa ollut vikaa. Jotenkin epämiellyttävältä tuntui nuolaista se vitusta.
Vaikutat aivan asialliselta kaverilta, ja luulisi sinun saavan helpostikin kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Onko ajatusta miksei onnistu? Omalta kohdalta peräkammarinpoikuus meni pari kymmentä vuotta sitten. Ikää 61, ja nyt vaiheessa ettei vaimolta heru kuin satunnaisesti. Siksipä tullut ajateltua seksiä vähän avarammin, eli mielessä myös miehet. Aktiivisesti en seuraa etsi, mutta ehkäpä vielä joskus sattuu kohdalle joku samoinajatteleva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä omaa spermaa maistanut, eikä maussa ollut vikaa. Jotenkin epämiellyttävältä tuntui nuolaista se vitusta.
Vaikutat aivan asialliselta kaverilta, ja luulisi sinun saavan helpostikin kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Onko ajatusta miksei onnistu? Omalta kohdalta peräkammarinpoikuus meni pari kymmentä vuotta sitten. Ikää 61, ja nyt vaiheessa ettei vaimolta heru kuin satunnaisesti. Siksipä tullut ajateltua seksiä vähän avarammin, eli mielessä myös miehet. Aktiivisesti en seuraa etsi, mutta ehkäpä vielä joskus sattuu kohdalle joku samoinajatteleva.Mulla on samanlainen tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat aivan asialliselta kaverilta, ja luulisi sinun saavan helpostikin kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Onko ajatusta miksei onnistu? Omalta kohdalta peräkammarinpoikuus meni pari kymmentä vuotta sitten. Ikää 61, ja nyt vaiheessa ettei vaimolta heru kuin satunnaisesti. Siksipä tullut ajateltua seksiä vähän avarammin, eli mielessä myös miehet. Aktiivisesti en seuraa etsi, mutta ehkäpä vielä joskus sattuu kohdalle joku samoinajatteleva.Maaseutupitäjässä ei ole paljoa mahdollisuuksia ollut. Sitten oli vielä vähemmän kun kaverit löysi tyttöystävät ja jäi reissusta pois. Oikeastaan aina kävi niin että naiset oli kiinnostuneita kavereista. Kaverit sitten vietti tietysti kaiket ajat tyttöystävien kanssa. Sitten äiti jopa tarjosi rahaa että kävisin ravintolassa viikonloppuisin ja laittoi seuranhaku-ilmoituksia mutta ei niihin vastauksia tullut. Ravintolassa tuntui että tällainen yksinäinen mies vaikutti jotenkin epäilyttävältä koska sitten kun tutut naiset ja miehet oli vakiintuneet eikä enää ravintolassa käyneet ja sitten kun siellä oli koko ajan nuorempaa sukupolvea jota en tuntenut ollenkaan, sitten alkoi tulla sellainen tunne etten minä tänne kuulu. Joskus kun kaverit lähti mukaan istumaan iltaa, siitä oli outoa lähteä yrittämään onneaan ja ne illat meni aina juomiseksi. Kai siinä tuli luovutettua kun yritti ja yritti ja koskaan ei onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on samanlainen tilanne.
Minusta on aika noloa jutella omista asioista julkisesti, vaikka anonyymistikin. Kiinnostaisiko vaihtaa ajatuksia sähköpostilla? Laita viesti elin.tilaa (at) gmail.com niin katsotaan löytyisikö halua ja mahdollisuutta jatkaa askeleen pitemmälle. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on aika noloa jutella omista asioista julkisesti, vaikka anonyymistikin. Kiinnostaisiko vaihtaa ajatuksia sähköpostilla? Laita viesti elin.tilaa (at) gmail.com niin katsotaan löytyisikö halua ja mahdollisuutta jatkaa askeleen pitemmälle. 😉
Tämä on keskustelupalsta, ei seuranhakusivusto. Jos haluat seuraa, hae sitä muualta kuin täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta, ei seuranhakusivusto. Jos haluat seuraa, hae sitä muualta kuin täältä.
Pilkunnussijaa näköjään joku vituttaa. Kai ilmiannoit tuon?
- Anonyymi
Ei halua kovin moni täällä halua tunnustaa olevansa peräkamarinpoika. Kuitenkin suomalaisista kymmenesosa ei ole koskaan ollut avo- tai avioliitossa.
Yksi merkittävä juttu varmaankin on maaseutujen ukkoutuminen, naisia ei yksinkertaisesti riitä joka miehelle. Perinteisesti naiset ovat herkemmin muuttaneet kaupunkeihin. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa, tai joku hoitelee useamman naisen/miehen ja toiset jäävät nuolemaan näppejään, tai paremminkin runkkaamaan yksin.
Kuhan vaan halutti kommentoida, vaikka tämä ei oikeastaan koske minua.- Anonyymi
Peräkammarius vaatii sitä, että etukammarissa on asuu vanhemmat. Jos joku on muuttanut omilleen, vaikka ei olisikaan kumppania, niin ei silloin voi olla peräkammarinpoika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkammarius vaatii sitä, että etukammarissa on asuu vanhemmat. Jos joku on muuttanut omilleen, vaikka ei olisikaan kumppania, niin ei silloin voi olla peräkammarinpoika.
No ei se ihan noinkaan mene. On täällä Suomessa nimittäin sellaisiakin poikia jotka asuvat vanhempiensa nurkissa, mutta he sentään tekevät töitä ja tulevat toimeen omillaan ja ikäänkuin vanhemmat asuu siinä vain sivussa samassa talossa ehkä jo eläkeläisinä niin että poika pitää huushollin pystyssä ja esimerkiksi tilan toiminnassa. Ei sellaista miestä voi peräkammarin pojaksi kutsua.
Peräkammarin poika taas yleensä tarkoittaa sellaista että on hyvin vahvasti napanuora kiinni avuttomassa ressukassa, äiti pesee vaatteet, hoitaa lääkäriajat, tekee vaikka jotain KELAn virallisia papereita ja sitten isiltä otetaan auto lainaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se ihan noinkaan mene. On täällä Suomessa nimittäin sellaisiakin poikia jotka asuvat vanhempiensa nurkissa, mutta he sentään tekevät töitä ja tulevat toimeen omillaan ja ikäänkuin vanhemmat asuu siinä vain sivussa samassa talossa ehkä jo eläkeläisinä niin että poika pitää huushollin pystyssä ja esimerkiksi tilan toiminnassa. Ei sellaista miestä voi peräkammarin pojaksi kutsua.
Peräkammarin poika taas yleensä tarkoittaa sellaista että on hyvin vahvasti napanuora kiinni avuttomassa ressukassa, äiti pesee vaatteet, hoitaa lääkäriajat, tekee vaikka jotain KELAn virallisia papereita ja sitten isiltä otetaan auto lainaan.Väitinkö jossakin kohtaa, että kaikki sinkut ovat peräkamarinpoikia? Totuus on kuitenkin, että on heitä enemmän kuin yksi, joka ilmoittautui. Ehkä aidot peräkamarinpojat eivät edes halua muutosta.
Kuhan taas kommentoin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4608232Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165667Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1164701Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2104574Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli354509Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554013Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603890Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793772Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava443700SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha873528