Peräkamarin poikia.

Anonyymi-ap

Onko täällä muita peräkamarin poikia? Kertokaa rehellisesti. Myös ikänne. Terveisin peräkamarin poika 55 vuotias.

9

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä iso talo nukun peräkamarissa vaimon kaa. M 48

• Anonyymi

Ei huono. Toista kun tuolla ekalla aloitusta kommentoineella.

• Anonyymi

Katos trololoo automaatti taas asialla. Mitä olet. Eikö kovalevys korviesvälissä muuta ole tallentanut. Joko se tuosta on tuli täyteen.

• Anonyymi
      UUSI

Täällä yks 63v. Mikäs tässä ollessa palvelu pelaa kaikin tavoin... Mulle voit kirjoittaa suoraan vaihdetaan ajatuksia. [email protected]

• Anonyymi
      UUSI

Tavallaan. Olen seksiä saanut joskus harrastettua kun suoraan sanottuna äiti jelppasi, mutta muuten on seksielämä on ollut pelkkää käteen vetelyä 51 vuotiaaksi eikä tämä tästä kyllä enää mihinkään muutu. Peräkammarissa en ihan asu, mutta äiti asuu tuossa sadan metrin päässä ja minulla on pieni vuokrakämppä.

Joskus aiemmin oli vielä toivoa jäljellä parisuhteesta ja seksistä, mutta nyt on toivo haipunut pois ja fantasiat joista en olisi ennen voinut edes kuvitella kiihottuvan, on alkanut kiihottamaan. Esimerkiksi parikymmen vuotiaana kävi että eräs tuttu tyttö halusi seksiä ja herrasmiehenä sitten lupasin nuolla pillua. Samaan aikaan kaveri suuteli tytön kanssa. Tyttö oli sängyssä jalat harallaan ja minä polvillaan ja kaveri makasi tytön vieressä ja hipasi tissejä ja suutelivat. Sitten tyttö ehdotti että jos kaveri tulee naimaan. Kaveri nai ja minä vetelin käteen. Sitten kun ajattelin että voisi olla minun vuoro, tyttö kielsi että tarvitsee taukoa koska pillu on hellänä. Herrasmiehenä lupasin että voin jatkaa pillun nuolemista tajuamatta että ne soosit tulisi suuhun. Sitten ajattelin että olkoon, että nuollaan kuitenkin. Kaveri näki että leuka on aivan soosissa ja kun tyttö pyysi että voinko imeä kaverin kalunkin puhtaaksi kun kuitenkin suussa on jo sitä tavaraa ja niin imin senkin. Siirryin takaisin tyttöön ja nuolin ja vetelin kuivat käsille. Kuvittelin että nyt sitä ollaan kova panomies kun on uskaltanut tuonkin tehdä. Vitut olin.

Menin nimittäin ylpeänä pesemään käteni ja naamani ja kun suljin hanan, kuulin että ne nai uudestaan. Ilman jäin ja vitutti aika raskaasti. Nyt sitten vuosien jälkeen tuo nöyryytys tuli mieleen ja kiihottuneena sitä pillun nuolentaa muistelin ja vetelin käteen.

• Anonyymi
        UUSI

Mielenkiintoinen tarina. Jotenkin tuntuu, että minulle voisi käydä noin. Paitsi kenenkään mällejä en alkaisi nuolemaan...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen tarina. Jotenkin tuntuu, että minulle voisi käydä noin. Paitsi kenenkään mällejä en alkaisi nuolemaan...

Tarkennettuna: siis kolmantena pyöränä, kun olen kokeillut omia liemiä pillusta nuolla, eikä tuntunut hyvältä. Mieheltä voisin kyllä suoraa ottaa mällit suuhun. Sitä tulee joskus ajateltua runkkaillessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennettuna: siis kolmantena pyöränä, kun olen kokeillut omia liemiä pillusta nuolla, eikä tuntunut hyvältä. Mieheltä voisin kyllä suoraa ottaa mällit suuhun. Sitä tulee joskus ajateltua runkkaillessa.

Ei se sillä tavalla pahalta maistunut. Se maistui ihan samalta kaverin kalulta. Pahinta oli se kaverin miehekäs tuoksu. Paljon mieluummin olisin haistellut sitä tytön deodoranttia. Kaverilla ei alkanut edes seisomaan kun sitä imutin mutta sai kuitenkin naintia varten kovettumaan. Joskus olen yrittänyt omia spermoja kädeltä tai kupista imaista orgasmin jälkeen mutta se on vaikeaa. Aina oikeastaan olen vasta toisella runkkukerralla saanut ne ekat otettua suuhun. Kalun imemistä olen kyllä ajatellut runkkaillessa koska kun mitään muita vaihtoehtoja ei ole niin alkaa tekemään kaikkea mieli jopa tuota kun minut syrjäytettiin täysin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6334
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5398
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      61
      4264
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4132
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3891
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      74
      1208
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      327
      1082
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      58
      1038
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      870
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      821
    Aihe