Miksi Jumala piileksii?

Anonyymi-ap

Jumala ei tahdo, että häneen uskotaan. Hän piileksii. Piileskely on tarpeetonta.

Ihmiset lakkaisivat uskomasta epäjumaliin, jos Jumala ilmestyisi. Ateisteja ei olisi.

Jumalan ei tarvitse piiloutua voidakseen tuomita. Hän tuntee ihmisten ajatukset ja motiivit.

Synnin tekeminen varmaan vähenisi, jos Jumala ilmestyisi. Saatana olisi suljettu vankilaan. Miksi hän ylipäätään saa olla vapaana.

Kristinusko on järjetöntä. On typerää uskoa jumalaan ja Jeesukseen.

45

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko luomakunta kertoo luojastaan.

• Anonyymi

Evoluutioteoria selittää lajien runsauden ja elämän rikkauden. Jumalaa ei tarvita.

• Anonyymi

Etenkin taudinaiheuttajat, loiset, myrkylliset eliöt ja pedot.

Kiitos Jeesus!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Evoluutioteoria selittää lajien runsauden ja elämän rikkauden. Jumalaa ei tarvita.

>>>Evoluutioteoria selittää lajien runsauden ja elämän rikkauden. Jumalaa ei tarvita.<<<

Evoluutio selittää Volvon tekniikkaa ja sen toimintaa. Volvon suunnittelijaa ja rakentajaa ei tarvita.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älyä tarvitaan evoluutiossakin,eli jumalaa tarvitaan. Älyä joka kehitttää evoluutioitakin eteenpäin. Evoluutio toimii johonkin suuntaan aina. Eikö se älyllinen toimitsija silloin juurikin tarvita??
        sattumanvaraisuuksiin on hiukan huono uskoa. Varsinkin kun evoluutio kehittyy.. Luomakunta tosissaan kertoo Jumalasta miksi me sitä nyt kutsumme.

Tiede ja usko eivät toisiaan poissulje mielestäni millään lailla. Vaan tiede selittää millä tavoin jumala toimii. ei jumalalla ole taikasauvaa vaan maailmankaikkeuden materiaalit ja energia ja pieni ihminen ei tiedä vieläkään eikä varmaan tule koskaan tietämään. Mistä se alkuräjähdys tuli????

Aika näyttää. jyrkistä ääripään päätelmistä en pidä koska universumimme oma elämämme näyttää niin ihmeelliseltä.

• Anonyymi
        UUSI

Ennen lihallisia ihmisiä, Jumala loi enkelit. Mutta näistä kolmasosa meni mukaan, ylienkeli Luziferin kapinaan, Jumalan hyvyyttä vastaan. Vapaa tahto sisältää myös negatiivisia tunteita, jotka sumentavat järjen. Onko kolmasosa vakio määrä, vapaiksi luoduista olennoista, jotka eivät kykene näkemään hyvyyden ylivertaisuutta ?

• UUSI
        P.ervokki kirjoitti:

Älyä tarvitaan evoluutiossakin,eli jumalaa tarvitaan. Älyä joka kehitttää evoluutioitakin eteenpäin. Evoluutio toimii johonkin suuntaan aina. Eikö se älyllinen toimitsija silloin juurikin tarvita??
        sattumanvaraisuuksiin on hiukan huono uskoa. Varsinkin kun evoluutio kehittyy.. Luomakunta tosissaan kertoo Jumalasta miksi me sitä nyt kutsumme.

Tiede ja usko eivät toisiaan poissulje mielestäni millään lailla. Vaan tiede selittää millä tavoin jumala toimii. ei jumalalla ole taikasauvaa vaan maailmankaikkeuden materiaalit ja energia ja pieni ihminen ei tiedä vieläkään eikä varmaan tule koskaan tietämään. Mistä se alkuräjähdys tuli????

Aika näyttää. jyrkistä ääripään päätelmistä en pidä koska universumimme oma elämämme näyttää niin ihmeelliseltä.

"sattumanvaraisuuksiin on hiukan huono uskoa."

Ilmeisesti koko viestisi perustuu siihen, että olet mennyt nielemään kreationistisaarnaajien toistuvan valehtelun siitä, että evoluutio on muka pelkkään sattumaan perustuvaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ongelma ole Jumalan näkymättömyys vaan ihmisen syntisyys. Pyhän Jumalan edessä syntinen eikä synti kestä vaan tuhoutuu.

”Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."”
      ‭‭Johannes‬ ‭4‬:‭24‬ ‭FB38‬‬

”Sentähden, koska me saamme valtakunnan, joka ei järky, olkaamme kiitolliset ja siten palvelkaamme Jumalaa, hänelle mielihyväksi, pyhällä arkuudella ja pelolla; sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli.”
      ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭12‬:‭28‬-‭29‬ ‭FB38‬‬

”Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
      ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭18‬ ‭FB38‬‬

Jumalan Sana on Hengen ilmoitus. Lue Raamattua joka on Jumalan Sanaa. Sanassaan Jumala ilmoittaa itsensä ja tahtonsa.

• Anonyymi
        UUSI

Jumala voi halutessaan näyttää kaikille ihmisille olevansa olemassa.

• Anonyymi
        UUSI

”Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭14‬ ‭FB38‬‬

”Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭18‬ ‭

”Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta; ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.

En minä ota vastaan kunniaa ihmisiltä; mutta minä tunnen teidät, ettei teillä ole Jumalan rakkautta itsessänne. Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala? Älkää luulko, että minä olen syyttävä teitä Isän tykönä; teillä on syyttäjänne, Mooses, johon te panette toivonne.

Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut. Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?"”
        ‭‭Johannes‬ ‭5‬:‭39‬-‭47‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala voi halutessaan näyttää kaikille ihmisille olevansa olemassa.

Älkää vaan löytäkö Jumalan algoritmia sillä sitten teitäkin tullaan vainoamaan. Oblivion stout...

• Anonyymi
      UUSI

Hebr.4:13 Ja ei ole yhtään luotokappaletta hänen edessänsä näkymättä, mutta kaikki ovat paljaat ja julki hänen silmiensä edessä, josta me puhumme. Biblia (1776) Ps.33:13-15. Ps.34:16-17. Ps.39:1-5. Ps.139:11-12.

• UUSI

Jumala on sanassa ei piileksi missään.

• Anonyymi
      UUSI

Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

• UUSI

Meille yritti saarnaaja epäjumalansa puolesta kolkuttaa, tuli äkkilähtö.

• Anonyymi
      UUSI

Joh.14:8-10 Philippus sanoi hänelle: Herra, osoita meille Isä, niin me tyydymme. Jesus sanoi hänelle: minä olen niin kauvan aikaa teidän tykönänne, ja et sinä minua tunne? Philippus, joka näki minun, hän näki myös Isän: kuinka siis sinä sanot: osoita minulle Isä? Etkös usko minun olevan Isässä ja Isä minussa? Ne SANAT, jotka minä teille puhun, en minä puhu: mutta Isä, joka minussa on, hän tekee työt. Biblia(1776) Joh.10:38. 12:49. 17:21. lle

• Anonyymi
      UUSI

>> Ihmiset lakkaisivat uskomasta epäjumaliin, jos Jumala ilmestyisi. Ateisteja ei olisi. <<

Ei Jumala piileksi, vaan ihminen. Synti erottaa ihmisen Jumalasta, siksi kaikki eivät koe hänen läsnäoloaan. Jumala kuitenkin on kaikkialla läsnäoleva. Epäuskoisenkin elämässä hän on ja seuraa häntä. Vramasti ohjaa ja jopa auttaakin, koska hänen tahtonsa on, että ihminen löytää hänet.

Mutta Jumala ei ilmesty kenenkään elämässä ja poista syntiä, harhoja ja verhoa ennen kuin hän näkee, että ihminen on valmis muuttumaan. Osa ei ole koskaan halukas sellaiseen.

Jumala on ilmestynyt historiassa näkyvälläkin tavalla, sellaisista tapauksista voi lukea Raamatusta, mutta se ei ole poistanut syntiä, epäuskoa eikä epäjumalanpalvontaa. Viimeiseksi Jeesus syntyi omaisuuskansansa keskelle ihmiseksi, mutta nämä eivät tunnistaneet Jumalaansa, eivätkä uskoneet häneen. He kyllä syyttivät, että Jeesus teki itsestään Jumalan, mutta eivät uskoneet, että hän oli Jumala. Vaikka jo Aabraham hänet kohtasi aikanaan Mamren tammistossa miehen hahmossa. Ja Mooseksen ajan kansakin näki hänen hahmonsa ilmestymajan ovella.

• Anonyymi
        UUSI

Raamattu sisältää taruja ja valheita. Jumala ei ole ilmestynyt kenellekään. Niin Jeesus sanoi.

Ateistit ovat parempia ihmisiä kuin hihhulit. He tekevät hyvää ja karttavat pahaa luonnostaan, koska ovat hyviä ihmisiä. He eivät odota saavansa palkintoa ja pelastuvansa rangaistukselta niin kuin hihhulit.

Ateistit ovat pyyteettömiä. Hihhulit tekevät kaiken saadakseen palkinnon ja välttyäkseen rangaistukselta. Se on arvotonta elämää.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu sisältää taruja ja valheita. Jumala ei ole ilmestynyt kenellekään. Niin Jeesus sanoi.

Ateistit ovat parempia ihmisiä kuin hihhulit. He tekevät hyvää ja karttavat pahaa luonnostaan, koska ovat hyviä ihmisiä. He eivät odota saavansa palkintoa ja pelastuvansa rangaistukselta niin kuin hihhulit.

Ateistit ovat pyyteettömiä. Hihhulit tekevät kaiken saadakseen palkinnon ja välttyäkseen rangaistukselta. Se on arvotonta elämää.

raamattu sisältää symboliikkaa kertomuksia historiaa moraalioppia. ja aavistuksen jumalasta sillä lailla kun haluamme sen nähdä.

jeesus ei mitään varsinaisesti keltänyt kertoi ajan hengen mukaan filosofiaa ja moraalioppia.. myöhemmin tehdyt kertomukset raamattuun on sitten taas muokanneet sen ajan hengen mukaan. ei hyvä.

jeesus puhui rakastamiseata ei tuomitsemisesta. pätee niin heteroihin kui homoseksuaaleihinkin. Tunnen olen tuntenut ei mua eikä jumalaa kiinnosta varmaankaan kahden ihmisen rakkauden teot kun on meidät kaikki luomakuntaan luoneet, .

Itse olen hetero..nimimerkkini on heh tuommoinen toisesta syystä.

• Anonyymi
        UUSI
        P.ervokki kirjoitti:

raamattu sisältää symboliikkaa kertomuksia historiaa moraalioppia. ja aavistuksen jumalasta sillä lailla kun haluamme sen nähdä.

jeesus ei mitään varsinaisesti keltänyt kertoi ajan hengen mukaan filosofiaa ja moraalioppia.. myöhemmin tehdyt kertomukset raamattuun on sitten taas muokanneet sen ajan hengen mukaan. ei hyvä.

jeesus puhui rakastamiseata ei tuomitsemisesta. pätee niin heteroihin kui homoseksuaaleihinkin. Tunnen olen tuntenut ei mua eikä jumalaa kiinnosta varmaankaan kahden ihmisen rakkauden teot kun on meidät kaikki luomakuntaan luoneet, .

Itse olen hetero..nimimerkkini on heh tuommoinen toisesta syystä.

Heh on varattu nikki

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on se Herra ja Jumala, joka VTssa on. Israelin johdattaja.

Jos ihminen vielä kuvittelee ihmisen olevan hyvä, hän ei ole tajunnut hengllisistä asioista mitään, koska vain Jumala on hyvä. Ihminenkin kyllä osaa jotain hyvää tehdä, mutta ihminen on aina myös syntinen. Ja se syntiasia pitää hoitaa pois päiväjärjestyksestä, jotta voi pelastua synnin seurauksilta. Ne seuraukset on määritellyt JUmala ja se on fakta, mille emme mahda mitään. Sen takia ihmisen osa on nöyrtyä Luojansa edessä eikä päinvastoin.

• Anonyymi
      UUSI

Job.22:14 Pilvet ovat hänellä verhona, niin ettei hän näe; ja taivaanrannalla hän käyskentelee. Job.22:14 Pilvet peittävät hänen, ettei hän näe: hän vaeltaa taivaan ympäristöllä. Biblia (1776)

• Anonyymi
      UUSI

Kun ihminen tahtoo ottaa jeesuksen sydämeensä, Jumalasta tulee todellinen.

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos, ystävä, tästä aloituksestasi. Ei Jumala piileksi. Hän on vain kutsun päässä. Jos ihminen haluaa ottaa yhteyttä Jumalaan, hän saa sen tehtyä ihan missä vain ja milloin vain. "Jeesus, auta ja armahda"-huokaus riittää. Siitä kaikki lähtee. Siinä pyynnössä on universumin suurin voima.

Jeesus oli kohotettuna ristille kaikkien nähtävinä. Hänet huomaa jokainen. Hän nousi kuolleista ja palasi taivaan kikkauteen, josta jälleen tulee takaisin noutamaan loputkin omansa turvaan, kun sen aika on. Kaikki on avointa. Mitään epäselvää ei ole. Vain ihmisen aitoa uskoa odotetaan. Ihminen piileksii kuitenkin usein pahojen aikeidensa varjoissa. Ne eivät kestä päivänvaloa. Aitoa katumusta ja parannuksen tekoa toivotaan. Niin ihminen saa armon Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta ja pelastuu. Voi hyvin!

• UUSI

"Jos ihminen haluaa ottaa yhteyttä Jumalaan, hän saa sen tehtyä ihan missä vain ja milloin vain. "Jeesus, auta ja armahda"-huokaus riittää."

Toimivatko nuo sanat vain aloittajan kohdalla, jolle ne on osoitettu? Minulla ei toiminut Vai alkaako nyt tulla kaikenlaisia lisäehtoja, että pitää olla vilpitön tms.? En voi pyytää mitään vilpittömästi taholta, johon en usko.

"Hän nousi kuolleista ja palasi taivaan kikkauteen, josta jälleen tulee takaisin noutamaan loputkin omansa turvaan, kun sen aika on."

Onko sinulla mitään näyttöä näiden väitteiden tueksi vai pitääkö ne vain uskoa sokeasti ja kritiikittä?

"Vain ihmisen aitoa uskoa odotetaan."

Ja kaikki eivät usko sokeasti perusteettomia väitteitä.

• Anonyymi
        UUSI
        siare kirjoitti:

"Jos ihminen haluaa ottaa yhteyttä Jumalaan, hän saa sen tehtyä ihan missä vain ja milloin vain. "Jeesus, auta ja armahda"-huokaus riittää."

Toimivatko nuo sanat vain aloittajan kohdalla, jolle ne on osoitettu? Minulla ei toiminut Vai alkaako nyt tulla kaikenlaisia lisäehtoja, että pitää olla vilpitön tms.? En voi pyytää mitään vilpittömästi taholta, johon en usko.

"Hän nousi kuolleista ja palasi taivaan kikkauteen, josta jälleen tulee takaisin noutamaan loputkin omansa turvaan, kun sen aika on."

Onko sinulla mitään näyttöä näiden väitteiden tueksi vai pitääkö ne vain uskoa sokeasti ja kritiikittä?

"Vain ihmisen aitoa uskoa odotetaan."

Ja kaikki eivät usko sokeasti perusteettomia väitteitä.

Kiitos kommentista. Lähesty Jeesusta kuin ystävää. Jos ystävä on olemassa, ei hän jätä vastaamatta. Ei Jeesuskaan jätä. Hän kyllä vastaa ja antaa sinulle rauhan ja luottamuksen sydämeesi. Pahuus on koko ajan myös maailmassa läsnä. Hän haluaa sokeuttaa ihmisen hengellisesti. Vain Jeesuksen sovintoveren suoja tepsii pahaan. Siihen kannattaa turvautua. Siinä ei menetä mitään. Päinvastoin se on hyvän elämän edellytys ja pelastaa ihmisen lopulta kokonaan. Voi hyvin!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentista. Lähesty Jeesusta kuin ystävää. Jos ystävä on olemassa, ei hän jätä vastaamatta. Ei Jeesuskaan jätä. Hän kyllä vastaa ja antaa sinulle rauhan ja luottamuksen sydämeesi. Pahuus on koko ajan myös maailmassa läsnä. Hän haluaa sokeuttaa ihmisen hengellisesti. Vain Jeesuksen sovintoveren suoja tepsii pahaan. Siihen kannattaa turvautua. Siinä ei menetä mitään. Päinvastoin se on hyvän elämän edellytys ja pelastaa ihmisen lopulta kokonaan. Voi hyvin!

"Lähesty Jeesusta kuin ystävää. Jos ystävä on olemassa, ei hän jätä vastaamatta. Ei Jeesuskaan jätä. Hän kyllä vastaa ja antaa sinulle rauhan ja luottamuksen sydämeesi."

Miten tämä käytännössä toimii? Lähettäisin ystävälle whatsapp-viestin tai menisin pimputtamaan ovikelloa, mutta kumpikaan ei toimi tässä tapauksessa.

Ilmeisesti aiemmassa viestissäsi neuvomasi sanat toimivat vain aloittajalle, ei muille.

Unohdit kertoa, että onko sinulla väitteidesi tueksi jotain näyttöä vai pitääkö ne vain uskoa sokeasti ja kritiikittä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen menettää koko elämänsä ja tulee sidotuksi uskon kahleilla, jos antaa elämänsä Jeesukselle. Kristityt ovat ylpeitä saadessaan olla Kristuksen orjia. Ei kannattaisi.

Ateismi tekee todella vapaaksi. Suosittelen.

• Anonyymi
        UUSI
        siare kirjoitti:

"Lähesty Jeesusta kuin ystävää. Jos ystävä on olemassa, ei hän jätä vastaamatta. Ei Jeesuskaan jätä. Hän kyllä vastaa ja antaa sinulle rauhan ja luottamuksen sydämeesi."

Miten tämä käytännössä toimii? Lähettäisin ystävälle whatsapp-viestin tai menisin pimputtamaan ovikelloa, mutta kumpikaan ei toimi tässä tapauksessa.

Ilmeisesti aiemmassa viestissäsi neuvomasi sanat toimivat vain aloittajalle, ei muille.

Unohdit kertoa, että onko sinulla väitteidesi tueksi jotain näyttöä vai pitääkö ne vain uskoa sokeasti ja kritiikittä?

On todisteita siinä mielessä, koska on itsellä ja monilla toiminut monissa pahoissa paikoissa, kun on pyytänyt Jeesusta apuun. Kyllä uskon vahvistuu aina kokemusten kautta. Ei varmaan Raamattuakaan olisi syntynyt, jos eivät ihmiset olisi mitään kokeneet myös uskon lisäksi. Usko vaatii vain ensiaskeleen oton Jumalan suuntaan. Voi vaikka yksinäisyydessä polvistua ja pyytää Jeesusta omaksi Vapahtajakseen. Kyllä Hän vastaa. Mutta Pyhä Henki kyllä näkee myös vilpillisyyden sekä pilkan. Siihen ei kannata ryhtyä. Menee vain kallista aikaa hukkaan. Kannattaa olla ihan tosissaan. Ei siinä menetä mitään, päin vastoin. Pahuus on se, mikä tuhoaa ja pettää. Jeesus antaa elämän ja toivon. Voi hyvin!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On todisteita siinä mielessä, koska on itsellä ja monilla toiminut monissa pahoissa paikoissa, kun on pyytänyt Jeesusta apuun. Kyllä uskon vahvistuu aina kokemusten kautta. Ei varmaan Raamattuakaan olisi syntynyt, jos eivät ihmiset olisi mitään kokeneet myös uskon lisäksi. Usko vaatii vain ensiaskeleen oton Jumalan suuntaan. Voi vaikka yksinäisyydessä polvistua ja pyytää Jeesusta omaksi Vapahtajakseen. Kyllä Hän vastaa. Mutta Pyhä Henki kyllä näkee myös vilpillisyyden sekä pilkan. Siihen ei kannata ryhtyä. Menee vain kallista aikaa hukkaan. Kannattaa olla ihan tosissaan. Ei siinä menetä mitään, päin vastoin. Pahuus on se, mikä tuhoaa ja pettää. Jeesus antaa elämän ja toivon. Voi hyvin!

Ateisti on vilpitön ja rehellinen. Jeesus ei tätä näe, koska on fiktiota. Hihhuli ei tätä ymmärrä, koska elää deluusioissa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"On todisteita siinä mielessä, koska on itsellä ja monilla toiminut monissa pahoissa paikoissa, kun on pyytänyt Jeesusta apuun"

Eli sinulla yhtä paljon näyttöä kuin kaikkien muidenkin uskontojen edustajilla: tarinoita, jotka pitäisi vain sokeasti uskoa. Vai onko sinulla muka jokin uskostasi riippumaton keino tarkistaa, että kokemuksesi olivat todella Jumalasta eikä omista aivoistasi peräisin? Vai perustuuko uskosi siihen, että pidät itseäsi erehtymöttömänä?

"Kyllä uskon vahvistuu aina kokemusten kautta"

En ihmettele, sillä näyttää siltä, että uskovat eivät ole kykeneviä itsekritiikkiin ja sen miettimiseen, voisivatko heidän kokemuksensa olla perättömiä.

"Ei varmaan Raamattuakaan olisi syntynyt, jos eivät ihmiset olisi mitään kokeneet myös uskon lisäksi. "

Niin, usko synnyttää kokemuksia, ja uskovat tuppaavat olemaan niin pohjattoman omahyväisiä, että he kuvittelevat henkilökohtaisten kokemustensa olevan todellisuuden mittari kun ajattelevat "tämän täytyy olla Jumalalta, sillä enhän minä ole voinut erehtyä".

Eikös niin että muiden uskontojen pyhien kirjojen kohdalla et pidä ihmisten kokemuksia todisteena näiden uskontojen kirjojen paikkansapitävyydestä?

". Voi vaikka yksinäisyydessä polvistua ja pyytää Jeesusta omaksi Vapahtajakseen. Kyllä Hän vastaa."

Kokeilin, ei toiminut. Valehtelitko sinä vai uskoitko vilpittömästi perättömään väitteeseen?

Ei toiminut edes silloin, kun vielä uskossa ja vilpittömästi halusin että Jumala olisi auttanut minua kun ensimmäiset epäilyt heräsivät.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kai siinä uskosta olekaan kysymys. Uskoihan Luciferkin Jumalaan, mutta ylpistyi ja kielsi Hänet. Tästä kaikki paha on lähtöisin.

• Anonyymi
        UUSI

Hienosti oivallettu! Lucifer halveksuu Jeesusta. Kyllä hän älykäs on, totta kai hän Jumalaan uskoo, koska on Jumalan luoma alunperin, Hänetkin luotiin aluksi hyväksi kerubiksi, mutta lankesi pensyteen ja itsekkyyteen. Enkeleillekin Jujmala soi valinnan vapauden. Jotkut valitsivat turmiokseen väärän vapauden. Niinhän joillekin ihmisillekin täällä paholaisen vanavedessä valitettavasti tapahtuu. Mutta missä Jeesuksen nimi on korkein, sitä pahuus välttelee. Jeesus on nimittäin voittanut pahuuden. Moni ihminenkin on jo pelastunut ja kuollut Jeesuksen nimi huulillaan ja sydämessään. He ovat kirkkaudessa.

Kaikkea hyvää!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hienosti oivallettu! Lucifer halveksuu Jeesusta. Kyllä hän älykäs on, totta kai hän Jumalaan uskoo, koska on Jumalan luoma alunperin, Hänetkin luotiin aluksi hyväksi kerubiksi, mutta lankesi pensyteen ja itsekkyyteen. Enkeleillekin Jujmala soi valinnan vapauden. Jotkut valitsivat turmiokseen väärän vapauden. Niinhän joillekin ihmisillekin täällä paholaisen vanavedessä valitettavasti tapahtuu. Mutta missä Jeesuksen nimi on korkein, sitä pahuus välttelee. Jeesus on nimittäin voittanut pahuuden. Moni ihminenkin on jo pelastunut ja kuollut Jeesuksen nimi huulillaan ja sydämessään. He ovat kirkkaudessa.

Kaikkea hyvää!

Missä se kirkkaus sijaitsee?

Onko sinulla todisteita siitä vai pitääkö vain sokeasti uskoa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se kirkkaus sijaitsee?

Onko sinulla todisteita siitä vai pitääkö vain sokeasti uskoa?

Se on Jumalan hengellinen valtakunta, joka on ollut olemassa jo ennen maailman luomista. Kyllä siitä moni on todistanutkin. Kaikkea hyvää!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on Jumalan hengellinen valtakunta, joka on ollut olemassa jo ennen maailman luomista. Kyllä siitä moni on todistanutkin. Kaikkea hyvää!

Sinulla ei siis ole objektiivista näyttöä. On vain kokemuksia ja "todistuksia". Pitää siis vain sokeasti uskoa.

Kai ymmärrät sen miksi ateisti ei usko? Ei ole todisteita.

Miksi mustamaalaat ateisteja ikään kuin he olisivat pahoja ihmisiä ja rakastaisivat pahan tekemistä?

Ateistien joukossa on parempia ihmisiä kuin yksikään kristitty on. Itse asiassa palvoessaan sadistista murhaajaa ja pitäessään häntä hyvänä ja rakastavana olentona, kristitty on itsekin väistämättä paha ja hänen oikeustajunsa on vääristynyt.

• UUSI

Jumala testaa ihmistä. Usko tulee jos on tullakseen.jne simppeliä mielestäni. Usko ei ole pahaksi vaan se miten näemme jumalan. valkopartainen ukko on symboli.

• Anonyymi
      UUSI

Huomaa selvästi, että yllä olevalla kirjoittajalla ei ole mielensä ja sielunsa lisäksi henkeä, joka olisi yhteydessä Pyhään Henkeen. On mahdotonta ymmärtää negatiivisen mielensä voimalla Jumalan suurta viisautta ja hyvyyttä. Mutta Taivaan Isämme Poika, tuli Taivaan Jumaluudestaan ihmiseksi, jotta monet Jumalan luomat lapset pelastuisivat pahan vallasta. Ihmis Jeesus opetti ylivertaista hyvyyden sanomaa ihmiskunnalle, näyttäen pahuuden järjettömyyden. Mutta jostain ihmeen syystä monet pitävät parempana pahuutta ja hylätä hyvyys pilkaten Jumalaa. Rakkaudestaan ihmisiä kohtaan, Jeesus otti kaikkien kuoleman synnit päälleen ja sovitti ne kuolemalla Golgatan ristillä ihmisenä ihmisten puolesta. Jumalan rangaistuskin on Pyhä ja se on kärsittävä. Yksi kuoli, mutta 2.4 miljardia tunnustaa nyt pelastuneina Jeesuksen työtä omilla tavoillaan, hyvä diili.

• UUSI

"Mutta jostain ihmeen syystä monet pitävät parempana pahuutta ja hylätä hyvyys pilkaten Jumalaa."

Se, ettei usko sokeasti perusteettomiua väitteitä, ei johdu pahuuden valitsemisesta, vaan siitä että kaikki nyt eivät ole herkkäuskoisia ja kritiikittömiä.

" Rakkaudestaan ihmisiä kohtaan, Jeesus otti kaikkien kuoleman synnit päälleen ja sovitti ne kuolemalla Golgatan ristillä ihmisenä ihmisten puolesta."

Jos olisi olemassa kaikkivaltias Jumala, tuo oli täysin tarpeetonta teatteria, sillä kaikkivaltias olisi voinut sovittaa synnit silmää räpäyttämättä.

" Jumalan rangaistuskin on Pyhä ja se on kärsittävä. "

Siksi että Jumala halusi asian olevan näin. Jumala olisi voinut jo ennen päättää että näin ei tarvitse olla.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kai kaikki nimeltä kristityt pelastu? Eikös heidän joukossaan ole harhaoppisia, jumalattomia ja ateisteja? Ainakin Suomessa on.

• Anonyymi
        UUSI

Olen ateisti. En pidä pahuutta hyvänä enkä hyvyyttä pahana. Päinvastoin.

Miksi valehtelet muista ihmisistä?

• Anonyymi
      UUSI

Jos Hän ilmestyisi ihmiset talloisivat Hänet jalkoihinsa ym. Sinä aloittaja etunenässä.

• Anonyymi
      UUSI

Vai piileksii !

Mitä Raamattu sanookaan ?

24 Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä,
      25 eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.
      26 Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
      !!!
      27 että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
      28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme,
      !!!
      niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa'.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä piileksii. Muutenhan kaikki ihmiset olisivat löytäneet hänet. Kun ei, niin sitten piileksii.

Jumalan olisi helppoa osoittaa olevansa, mutta ei sitä tee. Luonto todistaa evoluutiosta, joka ei Jumalaa tarvitse.

• Anonyymi
        UUSI

Taudinaiheuttajat, loiset, myrkylliset eliöt ja pedot ovat Jumalan luomia. Kiitos Jeesus!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      245
      17316
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      178
      12323
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      55
      6091
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      68
      4930
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      19
      4910
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      26
      4032
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3615
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      13
      3545
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      139
      3076
    10. 319
      1737
    Aihe