Nyt vasemmalta kohdistuu vihamielinen hyökkäys Riikka Purraa kohtaan, koska heidän mukaan Purra on VTV:n johtajana levittänyt valheellista tietoa Marinin rahantörsäämisestä. Vasemmisto toimii yllätyksettömästi niin vähäisellä synapsien määrällä, että niin ikään yllätyksettömästi siellä uskotaan omiin valheisiin ja perustetaan vihamieliset hyökkäykset niihin.
𝗩𝗮𝗹𝗲:"Riikka Purra VTV:n johtana ei osaa laskea ja levittää valheita kansalle"
𝗩𝗮𝗹𝗵𝗲𝗲𝗻 𝗸𝗼𝗿𝗷𝗮𝘂𝘀: Purra ei johda VTV:tä. VTV on itsenäinen valvontaviranomainen.
𝗬𝗺𝗺𝗮̈𝗿𝗿𝘆𝘀𝗸𝘆𝘃𝘆𝘁𝘁𝗼̈𝗺𝘆𝘆𝘀/𝗹𝘂𝗸𝘂𝘁𝗮𝗶𝘁𝗼: Hesarin otsikko sanoo selkosuomeksi: "VM: Hätkähdyttävä raportti liioittelee Marinin hallituksen törsäilyä - Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa, kuten VTV:n raportissa arvioidaan.
𝗝𝗼𝗵𝘁𝗼𝗽𝗮̈𝗮̈𝘁𝗼̈𝘀: Vasemmalla ei osata lukea, ei ymmärretä lukemaansa, sekä poimitaan valikoidusti tiettyjä sanoja ja irroitetaan ne kontekstistaan, jonka tuloksena saadaan aikaan valheellista vihapropagandaa. Ts. Purran johtama VM itse sanoo VTV:n raportin "liioittelevan", eikä niin kuin väitetään, että VM on taas Marinin perässä ajojahdissa.
Mitä taas opimme? Sen, että tutkitusti heikompiäIyinen vasemmisto itse vahvistaa heihin kohdistuvan kritiikin ja arvostelun.
☝😉
MENTAALISET RYPPYRElJÄT VUOTAA TAAS LAlTAVASEMMALLA
1
<50
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811203- 42814
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga59655Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35571Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77540- 45538
- 23498
- 36494
- 26482