Hallitus työntää ihmisiä köyhyyteen, työttömyyteen ja toivottomuuteen

Anonyymi-ap

SAK:n puheenjohtaja sanoo hallituksen keskittyneen elinkeinoelämän toiveiden täyttämiseen, mutta unohtaneen työttömät.

Eloranta maalasi hallituksen kuin vastakohdaksi vuonna 1967 perustetulle marraskuun liikkeelle, joka syntyi auttamaan yhteiskunnan syrjään joutuneita.

– Orpon hallitus on liike, joka on aikaansaanut Suomeen pitkän, synkän marraskuun, joka työntää ihmisiä köyhyyteen, työttömyyteen ja toivottomuuteen, Eloranta maalaili.

– Työttömät eivät pääse palveluihin. Työttömien aktivointiaste on historiallisen alhainen ja heidän osaamisensa rapautuu.

– Työttömyysturvan ja toimeentulon heikentäminen ei ole oikea toimi työllisyyden edistämiseen.

– Näpit irti eläkkeistä.

https://yle.fi/a/74-20195033

33

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

• Anonyymi

OLEN ILKEÄ NATSI JA KANNATAN TÄTÄ SYDÄMESTÄNI!

• Anonyymi

.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.

Joo, makaamalla onneen on punikin unelma. Ei duunii vaan etuja.

• Anonyymi

Kokoomus on Suomen tuhopuolue nro1.

• Anonyymi

Vihreät pelastaa.

• Anonyymi

Orpun mukaan vain suurituloiset ovat kunnon veronmaksajia.

• Anonyymi

niillekin voidaan sitte syöttää masislääkkeitä kurjuuteen

• Anonyymi

Kommunisti Patrizio Lainá tuli STTK:sta vetämään järjestöä Mäkysen linjoille.

• Anonyymi

Sakoo tuo Putinin käden jatke Suomessa itse aiheuttaa massa työttömyyttä. Aatelkaapa miten paljon tuo Putinin rosvo porukka nykii jäseniltään vuodessa rahaa omiin taskuihin. Elikkä jotain 500miljoonaa joka vuosi mafian tapaan verottaa tietysti.. Eihän punikki rosvot veroja maksa.

• Anonyymi

Orpon hallitus ei ole unohtanut työttömiä vaan ottanut heidät oikein silmätikukseen ja vihan kohteeksi kurjistaen heppoisilla tekosyillä jo ennestään vaikeassa tilanteessa olevien köyhien elämää saadakseen sadistisen ja perverssin tyydytyksen teoistaan.

• Anonyymi

Suomen julkisen talouden menot ovat 57% suhteessa BKT:hen
        Luku on maailman korkein luku !?

Keskim varallisuus aikuista kohti
        Suomi 186000 USD. Luku on Länsimaiden matalin varallisuus !?

Julkinen velka on tasoa 240 miljardia Euroa ja Valtionvelka on tasoa 185 miljardia Euroa !?
        Kummatkin velat kasvavat vuosittain ja ovat peräisin ulkomailta !?

Nämä me sitten annamme perintönä tuleville sukupolville !?

Aivan järjetöntä ja vastuutonta !?

• Anonyymi

Kokoomus tuhoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen julkisen talouden menot ovat 57% suhteessa BKT:hen
        Luku on maailman korkein luku !?

Keskim varallisuus aikuista kohti
        Suomi 186000 USD. Luku on Länsimaiden matalin varallisuus !?

Julkinen velka on tasoa 240 miljardia Euroa ja Valtionvelka on tasoa 185 miljardia Euroa !?
        Kummatkin velat kasvavat vuosittain ja ovat peräisin ulkomailta !?

Nämä me sitten annamme perintönä tuleville sukupolville !?

Aivan järjetöntä ja vastuutonta !?

Hyvä kun on kysymysmerkit perässä sillä kaikki on täyttä tuubaa.

Lapsillesi annat perintönä omaisuutesi joten pidä huoli että sitä on.

• Anonyymi

Aikuinen terve ihminen on itse vastuussa itsestään eikä yhteiskunta !!

• Anonyymi

mä pärjään 600€kk kun oon kuntoutustuella ja ostin viel asunnon omaksi,oon ollu 5 vuotta tällä rahalla

• Anonyymi

Mutta tätä samaa paskaa harjoittivat punaiset jo 1918. Ruokaa varastettiin muilta kun ei itse paskat kehdanneet tehdä duunia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä pärjään 600€kk kun oon kuntoutustuella ja ostin viel asunnon omaksi,oon ollu 5 vuotta tällä rahalla

Kyllä sillä elää moni leveämmin kuin paska duunissa.

• Anonyymi

Olen tässä harmitellut sitä SDPn Marinin aikana tuhlattua 23 miljardia jolla työttömien, vähävaraisten ja sairaiden tilannetta olisi nyt parannettu. Sen sijaan nyt jaetaan kurjuutta kaikille.

• Anonyymi

Mutta messias elää kuin kaasuputki paviaani leveästi.

• Anonyymi

Joo näpit irti eläkkeistä! Olen ajatellu milloin alkaa eläkkeisiin koskeminen!!!joo ihmisiä asunnottomiksi lapsi perheet??? Ja missä on työpaikat? Kyllä tämä maailman meno? Tämä teknolokia ja älymaailma syönyt kaiken normaalin!!!

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa. Mahtavaa olla maailman pelastaja vihreine arvoineen, mitä siitä jos maat myydään ulkomaille ja porukka makaa kortistoissa onnellisina.

• Anonyymi

Eloranta sanoo sitä mitä hänen virkaansa toimenkuvaansa kuuluu! Eihän se ole sama kuin todellisuus!!

• Anonyymi

Miten tuo eloranta ei varo elinaikansa lyhenimistään , Viimeistään sairaalaan joutuessaan ?

• Anonyymi

Minulla oli 80 luvulla 36 työpaikkaa, vaihtelin niitä aivan huvikseni ja kokeillakseni.
      Nyky-Suomi (eurooppa)on ihan perseeestä verrattuna 70-80 lukuihin.
      90 luvun lamastakin tiesi että se kestää vain hetken, toisin kuin nykyinen Eu, Nato ja jenkkitouhuilu. Sotien rahoitus..
      Rahaakin oli että meinasi tulla ryhtivikoja!

Minun ei tarvinnut edes hakea uuteen duuniin kun headhunterit laukkasivat ovella kyselemässä työhaastatteluun. Eräskin pomo sanoi, että "ilmoita sihteerille palkkasi, minua se ei kiinnosta". Oli se sellaista aikaa.

Helsinki(kin) oli täynnä hyviä ravintoloita ja fiksuja ihmisiä.Narkomaaanejakaan ei näkynyt ja muita väkivaltaisia kasvattamattomia hörhöjä. pc zombeja ja älyluuri orjia.

Tappelut olivat tosi harvinaisia. Musa hyvää ja ihmiset kauniita. Naiset eivät olleet tuollaisia turbohuulia ja jumbotissejä. Pieni peppu oli tavoiteltava ja seksikäs.

80 luvulla usein pankista lähdettyäni juoksi pankinjohtaja perääni ja tunki setelinippuja takataskuihini. oli tunnin hieronta pankkitytöiltä meille rikkaille ja köyhille kakkukahvia konjakkiryypyt.

Meillä ei ollut monikulttuurista, monimuotoista kulttuuririkasta kehitysmaataustaista islampaskaa Suomessa! Miten ihmeessä me olemme pärjänneet ilman näitä holtittomasti lisääntyviä elättejä ja islampaskan mukaisia rinnakkaisyhteiskuntia Suomessa!

Silloin lainaa sai pankeista niin paljon kuin halusi. Riitti että puliukko takasi toista puliukkoa. Pankit suorastaan tyrkyttivät lainaa ilman rajoja. Tavallinen Jormakin saattoi ostaa urheiluauton.

Musiikki ei niin hyvää kuin 70-luvulla, mutta parempaa kuin nykyinen mustien monotoninen puhe musiikki ilman melodioita tai kunnon rytmiä.

Yökerhot kukoisti ja jupit antoi rahan palaa. Discot,antavaiset naiset ja upeat autot kukoisti ja drinkit elivät kulta-aikaa tyyliin sininen enkeli ja ampiainen. Miami Vice tyyliin miehet kääri pikkutakin hihat rullalle ja kenkiä pidettiin ilman sukkia.

• Anonyymi

ai hitto tää oli hyvä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Katotaan sitten seuraavassa hallituksessa kuinka demarit leikkaa vaikkapa kunta alan palkoista.. Hohohohhoo

• Anonyymi

Sotejohtajien palkoista voi napsaista heti 5000 euroa ei tunnu heillä missään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotejohtajien palkoista voi napsaista heti 5000 euroa ei tunnu heillä missään

Eläkkeitä voi napsaista 50 prosenttia pois. Vähentää menoja, ja tekee eläkeläisistä terveempiä, kun eivät enää lääketokkurassa ja sokerihumalassa sekoile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkkeitä voi napsaista 50 prosenttia pois. Vähentää menoja, ja tekee eläkeläisistä terveempiä, kun eivät enää lääketokkurassa ja sokerihumalassa sekoile.

Eläkevarat eivät ole valtion rahaa vaan eläkeyhtiön joka koettaa saada niille tuottoa eläkeläisen eduksi.

• Anonyymi

Mistä lähtien ammattiyhdistysliike on työttömistä ollut kiinnostunut ?
      Entäpä työttömistä mamuista ?
      Ei sieltä heru näille yhtään mitään kun päivärahan maksatus on loppunut.
      Ei Ay luo mitään uutta tähän maahan.
      Vie vaan rahasi.

• Anonyymi00035

Näin on

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      104
      5253
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      55
      3359
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      74
      2720
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1378
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      304
      1288
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      26
      1233
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1106
    8. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      46
      1050
    9. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      1043
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1036
    Aihe