Miksi Olli ei vastaa eikä kommentoi muiden kirjoituksia kuin höpön? Höpön kirjoitukset ovat vihon viimeisiä joihin tulisi vastata. Se elää vielä 1800 lukua eikä pääse meidän joukkoon 2000 luvulle.
Miksi Olli ei vastaa?
16
143
Vastaukset
- Anonyymi
Maailmassa on noin 8000 milj ihmistä....
Moniko siitä pelastuu.... Vain muutama miljoona koko maailmasta!
Eksytys on ollut tehokasta.... Ketä pitäisi syyttää?
Ihmistä itseään kun antaa eksyttää!
Se joka lukee ihan oikeasti itse omalla ymmärryksellä vain RAAMATTUA ei eksy - Anonyymi
Lienee oppinut tapansa sinulta. Tai se on hihhulien yleinen ominaisuus: valehdellaan ja ei vastata seurauksista
Minä elän niin historiaa kuin tulevaisuuttakin. Maapallolla on 4,5 miljardin historia takanaan ja useita miljardeja vuosia edessään kunnes aurinko nielaisee maapallon.
Arto luulee, että maa on vain vuosituhansia vanha ja että hyvin pian tulevat lopunajat...
Arto uskoo satuihin.
Lisäksi Arto luulee, että D-vitamiini syntyy auringossa ja Arto luulee, että Jumala kallistelee maapalloa saadakseen aikaan vuodenajat...
Jokainen voi päätellä, kumpi on käynyt vain apukoulun ja kumpi yliopiston.Höpö uskoo evoluutio satuihin minä en usko satuihin.
Minä laitoin todisteet maan lyhyestä iästä ja sinä et osannut edes kommentoida sitä.
Lehdissä on ollut paljon kirjoituksia siitä, että tähän vuoden aikaan emme saa D vitamiinia auringosta on nyt hankittava muuten. Valehtelevatko lehdet?
Sinä olet käynyt apukoulun ja minä en ole käynyt yliopistoa aivan kuin et sinäkään. Sinun on nimimerkin takaa helppo valehdella.
Et osaa selittää kuinka maa kiertää ellipsin muotoista rataa, että napa osoittaa aina pohjoiseen.
Toisen syyttämisen sijaan kaipaan todisteita väittämisiinArto777 kirjoitti:
Höpö uskoo evoluutio satuihin minä en usko satuihin.
Minä laitoin todisteet maan lyhyestä iästä ja sinä et osannut edes kommentoida sitä.
Lehdissä on ollut paljon kirjoituksia siitä, että tähän vuoden aikaan emme saa D vitamiinia auringosta on nyt hankittava muuten. Valehtelevatko lehdet?
Sinä olet käynyt apukoulun ja minä en ole käynyt yliopistoa aivan kuin et sinäkään. Sinun on nimimerkin takaa helppo valehdella.
Et osaa selittää kuinka maa kiertää ellipsin muotoista rataa, että napa osoittaa aina pohjoiseen.
Toisen syyttämisen sijaan kaipaan todisteita väittämisiinMOT.
> Et osaa selittää kuinka maa kiertää ellipsin muotoista rataa, että napa osoittaa aina pohjoiseen.
Oletko kuullut kineettisestä energiasta? Vai eikö sitä apukoulussa käsitelty? Ja nytkö se napa osoittaa aina pohjoiseen? Eikös se Jumalasi enää kallistelekaan maapalloa vuosittain?
> Lehdissä on ollut paljon kirjoituksia siitä, että tähän vuoden aikaan emme saa D vitamiinia auringosta on nyt hankittava muuten. Valehtelevatko lehdet?
Lehdet eivät valehtele, mutta sinulta puuttuu taito ymmärtää lukemaasi. Voitko antaa yhden linkin tai lainauksen, jossa sanotaan, että D-vitamiini SYNTYY auringossa.
Sinä olet esittänyt väitteen, että D-vitamiini syntyy auringossa. Sinä olet esittänyt väitteen, että vuodenajat syntyvät siten, että Jumala kallistelee maapalloa. Jos olisit joskus edes kävellyt yliopiston ohi, tietäisit, että todistusvelvollisuus on sinulla.
Olet jo todistanut kaikille lukijoille, että kaikki muumisi eivät ole laaksossa.- AnonyymiUUSI
Arto777 kirjoitti:
Höpö uskoo evoluutio satuihin minä en usko satuihin.
Toisen syyttämisen sijaan kaipaan todisteita väittämisiin"Höpö uskoo evoluutio satuihin minä en usko satuihin."
Sanoo kaveri joka uskoo satuolentoihin kuten jumala. Voi tätä ironian määrää. :D "Minä elän niin historiaa kuin tulevaisuuttakin. Maapallolla on 4,5 miljardin historia takanaan ja useita miljardeja vuosia edessään kunnes aurinko nielaisee maapallon."
Todista tuo 4,5 miljardia vuotta? Todista että aurinko nielaisee maapallon?
Miksi kaikki fossiilit ovat samassa maa kerroksessa? Miksi dinojen fosiileissa on pehmyt kudosta ja proteiinia?
1. GALAKSIEN KIERTONOPEUDET LIIAN SUURIA
Linnunrata-galaksimme tähdet kiertävät keskuksensa ympäri erilaisilla nopeuksilla, sisimpien kiertäessä ulompia nopeammin. Keskimääräinen kiertonopeus on niin suuri, että jos galaksimme olisi enemmän kuin muutama sata miljoonaa vuotta vanha, sen pitäisi olla muodoltaan kiekkomainen eikä nykyisen kaltainen kierteisgalaksi. Linnunradan oletetaan kuitenkin olevan vähintään 10 miljardia vuotta vanha. Tämä 'winding-up' -ongelma on tunnettu jo noin 50 vuotta ja sen selittämiseksi on laadittu useita teorioita, jotka on hylätty yksi toisensa jälkeen. Viimeisinkin teoria sisältää käsitteellisiä ongelmia ja mielivaltaisia päätelmiä, jotka uudempi tutkimus on kyseenalaistanut. Sama ongelma koskee monia muitakin galakseja.
LIIAN VÄHÄN SUPERNOVA-JÄÄNTEITÄ
KOMEETAT HAJOAVAT LIIAN NOPEASTI
MERENPOHJAN KERROSTUMAT LIIAN OHUITA
MAAN MAGNEETTIKENTTÄ HEIKKENEE LIIAN NOPEASTI
MONET KERROSTUMAT TAIPUNEET LIIAN VOIMAKKAASTI
BIOLOGINEN MATERIAALI HEIKKENEEN LIIAN NOPEASTI
HALOKUVIOT KUTISTAVAT "AIKAKAUDET" VUOSIKSI
Radioaktiivinen säteily muodostaa kallioiden mineraalikiteisiin ns. halorenkaita. Ne ovat ikään kuin fossiilisia todisteita radioaktiivisesta hajoamisesta. Polonium- halorenkaat osoittavat mm. , että Colorado-laatan Jura-, Trias- ja Eoseenikauden kerrostumat ovat syntyneet vain muutamien kuukausien välein, ei satojen miljoonien vuosien kuluessa, kuten on oletettu.
. MINERAALEISSA LIIKAA HELIUMIA (RATE)
SYVISSÄ KERROSTUMISSA LIIAN PALJON HIILI-14-ISOTOOPPIA
MERIVEDEN SUOLAPITOISUUS ON LIIAN ALHAINEN
Olisi aika suola puuroa jos olisimme miljardeja vuosia vanhoja.
Taas jää höpöltä vastaamatta.
Mene höpö You Tubeen väittelemään Pekka Reinikaisen ja Matti Leisolan ja Tapio Puolimatkan kanssa. Saat kyllä havaita oman tyhmyytesi ja minä kuolen nauruun.Arto777 kirjoitti:
"Minä elän niin historiaa kuin tulevaisuuttakin. Maapallolla on 4,5 miljardin historia takanaan ja useita miljardeja vuosia edessään kunnes aurinko nielaisee maapallon."
Todista tuo 4,5 miljardia vuotta? Todista että aurinko nielaisee maapallon?
Miksi kaikki fossiilit ovat samassa maa kerroksessa? Miksi dinojen fosiileissa on pehmyt kudosta ja proteiinia?
1. GALAKSIEN KIERTONOPEUDET LIIAN SUURIA
Linnunrata-galaksimme tähdet kiertävät keskuksensa ympäri erilaisilla nopeuksilla, sisimpien kiertäessä ulompia nopeammin. Keskimääräinen kiertonopeus on niin suuri, että jos galaksimme olisi enemmän kuin muutama sata miljoonaa vuotta vanha, sen pitäisi olla muodoltaan kiekkomainen eikä nykyisen kaltainen kierteisgalaksi. Linnunradan oletetaan kuitenkin olevan vähintään 10 miljardia vuotta vanha. Tämä 'winding-up' -ongelma on tunnettu jo noin 50 vuotta ja sen selittämiseksi on laadittu useita teorioita, jotka on hylätty yksi toisensa jälkeen. Viimeisinkin teoria sisältää käsitteellisiä ongelmia ja mielivaltaisia päätelmiä, jotka uudempi tutkimus on kyseenalaistanut. Sama ongelma koskee monia muitakin galakseja.
LIIAN VÄHÄN SUPERNOVA-JÄÄNTEITÄ
KOMEETAT HAJOAVAT LIIAN NOPEASTI
MERENPOHJAN KERROSTUMAT LIIAN OHUITA
MAAN MAGNEETTIKENTTÄ HEIKKENEE LIIAN NOPEASTI
MONET KERROSTUMAT TAIPUNEET LIIAN VOIMAKKAASTI
BIOLOGINEN MATERIAALI HEIKKENEEN LIIAN NOPEASTI
HALOKUVIOT KUTISTAVAT "AIKAKAUDET" VUOSIKSI
Radioaktiivinen säteily muodostaa kallioiden mineraalikiteisiin ns. halorenkaita. Ne ovat ikään kuin fossiilisia todisteita radioaktiivisesta hajoamisesta. Polonium- halorenkaat osoittavat mm. , että Colorado-laatan Jura-, Trias- ja Eoseenikauden kerrostumat ovat syntyneet vain muutamien kuukausien välein, ei satojen miljoonien vuosien kuluessa, kuten on oletettu.
. MINERAALEISSA LIIKAA HELIUMIA (RATE)
SYVISSÄ KERROSTUMISSA LIIAN PALJON HIILI-14-ISOTOOPPIA
MERIVEDEN SUOLAPITOISUUS ON LIIAN ALHAINEN
Olisi aika suola puuroa jos olisimme miljardeja vuosia vanhoja.
Taas jää höpöltä vastaamatta.
Mene höpö You Tubeen väittelemään Pekka Reinikaisen ja Matti Leisolan ja Tapio Puolimatkan kanssa. Saat kyllä havaita oman tyhmyytesi ja minä kuolen nauruun.Arto uskoo Pekka Reinikaiseen ja muihin hörhöihin. Minä uskon Artturi Sakari Reinikaiseen, joka sanoi, että jos nyt vaikka elää kristinuskon oppien mukaan, kuoleman jälkeen edessä voikin seisoa joku kahdeksankätinen Buddha.
Perustele ensin, että D-vitamiini syntyy auringossa. Perustele myös, että Jumala kallistelee maapalloa vuosittain saaden aikaan vuodenajat. Kun olet sen tehnyt, voimme mennä keskustelemaan evoluutiosta evoluutio-palstalle.
Jos odotat Ollin vastaavan evoluutiota koskeviin sekoiluihisi, on täysin ymmärrettävää, että hän ei aina vastaa, koska ne kuuluvat aivan toiselle palstalle.
Minä en sekoile. Minun laittamat kirjoitukset ovat lukuisten tiedemiesten toteamia evoluution vastaisia. Joihin sinä et kykene vastamaan. Kumoa joka kirjoitus kohta kohdalta ennen kuin aloitat toista sekoilusta syyttämään.
Arto777 kirjoitti:
Minä en sekoile. Minun laittamat kirjoitukset ovat lukuisten tiedemiesten toteamia evoluution vastaisia. Joihin sinä et kykene vastamaan. Kumoa joka kirjoitus kohta kohdalta ennen kuin aloitat toista sekoilusta syyttämään.
Mene evoluutiopalstalle. Keskustelaan siellä. Ai niin, ethän sinä uskolla, kun tulet heti tyrmätyksi.
- AnonyymiUUSI
Arto777 kirjoitti:
Mutta sinun varastamasi kirjoitukset on kumottu monta kertaa. Siksihän sinä luikit aina pakoon, kun näin tapahtuu. Uskontoko sinusta teki tuollaisen pelkurin ja valehtelijan?
- Anonyymi
Miksi et vastaa kreationismi palstalla tekemiisi aloituksiin ikinä? Johtuuko siitä, että ne on joka kerta ammuttu alas, etkä sinä ymmärrä omasta copy-pastestasi mitään?
Joten olet viimeinen henkilö arvostelemaan muita.
Ja sinun nuoren maan kreationismi ei todellakaan ole 2000 luvulla. Se ei ole itse asiassa ikinä ollut edes varteenotettava vaihtoehto. - Anonyymi
Luomisteoria on täysin mahdoton monesta syystä. Suurin syy on tietenkin ettei Jumalaa ole olemassa. Onko teistä kukaan nähnyt tai jutellut Jumalan kanssa? Minä en ainakaan ole, olen kyllä yrittänyt, mutta mitään vastausta en ole ikinä saanut mihinkään. Historiallinen Jeesus sen sijaan oli ihan oikea henkilö, tosin ei mikään kristus vaan tavallinen ihminen joka sai päähänsä, että hänellä oli joku tehtävä. Jeesus löysi tarpeeksi kannattajia niin, että kärsimme vielä parin tuhannen vuoden jälkeenkin. Itseasiassa olen loppujen lopuksi agnostikko, koska Jumalasta tai Jeesuksen yliluonnollisista toimista ei voida saada mitään todisteaineistoa.
Arto, tässä haaste sinulle. Kutsun sinut evoluutiopalstalle aloituksella siellä. Tule sinne jatkamaan keskustelua evoluutiosta.
Ollin kurjuus.🥺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2275551NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1335105Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284888Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1282163- 4041837
Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova491745HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a901697Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann181662- 941395
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3811337