Kylällä nähty tuttija kasvoja maijan kyydissä. Tästä se käynnistyy
Ensimmäiset pidätykset tapahtuneet
11
961
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Reijo Naulapää oli istunut vänkärin paikalla.
- Anonyymi
Vitsiniekka. Pidätyksiä tapahtuu vasta käräjien jälkeen.
- Anonyymi
Jos onkin vaan kokeilu, kaiken varalta
- Anonyymi
Yleensä pidätyksiä ei tehdä edes käräjien jälkeen. Tuomion täytäntöönpano on kokonaan eri asia. Nyt asiakokonaisuus on viimeksi saatujen tietojen perusteella syyteharkinnassa.
- Anonyymi
Valitsen ystäväni enkä ole käyttänyt aikaani tutustuakseni kepulaisiin. Joten en nähnyt tuttuja "Maijan kyydissä".
- Anonyymi
Kuulin että omaisuutta olis otettu takavarikkoon etteivät pääse hävittämään sitä sukulaistensa taakse.
- Anonyymi
Aloittaja kirjoitti jostain tuteista... ettei vaan olisi ollut itse Tuttiritari.
- Anonyymi
Omaisuus voidaan takavarikoida siirron jälkeenkin. Älkää huoliko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaisuus voidaan takavarikoida siirron jälkeenkin. Älkää huoliko.
Se takavarikoidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se takavarikoidaan.
Missä on Nisu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on Nisu?
Tänään tulee suuria uutisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457